Значи от около 10 дни колата се държи странно при пъво палене.Давам на контакт,изчаквам да изгаснат лампите и паля,при което всички лампи в момента на паленето пак светват и след като съм запалил вече изгасват.Все едно не съм давал на контакт и не съм чакал да изгаснат лампите а направо съм запалил.Това се случва само при първо палене когато е студен мотора.Ако колата е работила не се получава.Иначе колата си работи нормално.Правих й диагностика 2 пъти вчера и няма никакви грешки записани.Някой е ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.Ето вижте за какво говоря: http://www.youtube.com/watch?v=_bh64NmROZQ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при старт на JTD105
Collapse
X
-
Акумолаторът е нов,на 5 месеца.Преди със стария акумолатор,който си беше пътник, като палех,всички уреди полудяваха и отиваха до крайно положение и после пак се връщаха,но това с лампите за първи път ми се случва.Пък и колата се кара всеки ден.Но ще го проверя тия дни.emzo написа:Хакумулятур
Коментар
-
Да,и аз натам мисля да се насоча.Какво може да не е наред там?Къде по-точно да търся проблем в клемореда?Лошото е че не се появява проблема при всяко палене.Най-често сутрин при първо палене.Но не всеки ден.Днес може да го направи,утре-не.Ще огледам добре и клемите.ogi28b написа:Ако акумулаторът е добре зареден, клемите - стегнати и проблемът продължава, то друг възможен вариант е вътре в клемореда на контактния ключ.
Коментар
-
Там има едни пластини, от които една контактува когато си на контакт, а на стартер - не, тя захранва късите светлини, радито, и други неща които гаснат като палиш. Друга контактува когато си и на контакт, и на стартер - тя захранва ЕКУ и други важни за запалването системи. Трета контактува когато завъртиш ключа наобратно - тя е за габаритите, четвърта контактува когато си на конткат, ина стартер, но не е основна за запалването, ами захранва разни неща и на стартер.Обърни внимание когато палиш - от контакт върти мнОООго леко ключа към стартер. Когато ключът е в междинно положение - нито на контакт , нито на стартер - тогава ако някоя пластина не е наред и проблемът е в клемореда, би трябвало цялата кола да "умре", все едно я гасиш и вадииш ключа. След като продължиш напред с ключа, вече започва да контактува стартерната пластина, и все ендо всичко започва отначало, с всички лампи. Но започва и стартерът да се върти.
Коментар
-
Мерси,Оги,май точно там е проблема.Ще го проверя при първа възможност.А ако е там проблема целия клеморед ли трябва да сменя?ogi28b написа:Обърни внимание когато палиш - от контакт върти мнОООго леко ключа към стартер. Когато ключът е в междинно положение - нито на контакт , нито на стартер - тогава ако някоя пластина не е наред и проблемът е в клемореда, би трябвало цялата кола да "умре", все едно я гасиш и вадииш ключа. След като продължиш напред с ключа, вече започва да контактува стартерната пластина, и все ендо всичко започва отначало, с всички лампи. Но започва и стартерът да се върти.
Коментар
-
Хм,току що пробвах това,което ти казваш и между контакт и стартер не изгаснаха лампите и като завъртях докрай си запали нормално.Прави го не всеки път.Абе това да ми е проблема.ogi28b написа:Вероянто да. Все пак след малко излизам, и ще обърна внимание как точно е при мен. Аз нямам описания от теб проблем, засега.
Като цяло съм много доволен от ЖТД-то и ме слуша.Да се надяваме че е някакъв временен проблем.Ако не е почвам по метода на изключването да търся проблемното място.Поздрави.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар