maxuel82 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ефективност на дизеловият мотор през зимата и лятото?
Collapse
X
-
Защото като карах БМВ-то този клапан ми правеше големи проблеми цапаше колектора постоянно колата повече пушеше и по мелко вървеше! Като му сложих една капачка от бира на входа и стегнах здраво тръбата която влиза в смукателния колектор голяма част от пороблемите се решиха особенно проблема със саждите в колектора! Та си помислих че е същото и при Фията! Тия ЕГР ги слагат сигурно за екология и да покриват някаксви евростандарти както и катализаторите! Но евростандартите нали не важат за България!Stefan Hadjov написа:Като толкова много неща не знаеш,защо си тръгнал да променяш фабрични решения на хора, които знаят доста повече от теб.
Важно е колата да върви ! Сега Ще видя дали не загрява тръбата на клапана и дали съм го изолирал на 100% !Мерси за съвета !!!
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Създавал ти е проблеми защото ЕЖР-системата не ти е работила правилно.Ако работи правилно само е от полза за двигателя.Ако знаеше какви точно функции изпълнява/а те не са само еколлогични/,никога нямаше да го затапиш.ЕЖР-системата работи съвместно с МАФ-сензора и по този начин разбишкваш стойностите му и разваляш оптималното пълнене на цилиндрите.При турбодизелите ЕКУ-то усеща затапването на ЕГР-а и записва грешка. Това е така защото след затапването му стойностите на дебитомера нарастват и ЕКУто усеща тази разлика (разликата между исканите стойности на дебитомера и реалните) и започва да вкарва двигателя в ограничителни режими. П.С.Подържай си системата в изправност и не я изключвай-това е решението на въпроса.maxuel82 написа:Защото като карах БМВ-то този клапан ми правеше големи проблеми цапаше колектора постоянно колата повече пушеше и по мелко вървеше! Като му сложих една капачка от бира на входа и стегнах здраво тръбата която влиза в смукателния колектор голяма част от пороблемите се решиха особенно проблема със саждите в колектора! Та си помислих че е същото и при Фията! Тия ЕГР ги слагат сигурно за екология и да покриват някаксви евростандарти както и катализаторите! Но евростандартите нали не важат за България!Stefan Hadjov написа:Като толкова много неща не знаеш,защо си тръгнал да променяш фабрични решения на хора, които знаят доста повече от теб.
Важно е колата да върви ! Сега Ще видя дали не загрява тръбата на клапана и дали съм го изолирал на 100% !Мерси за съвета !!!
Коментар
-
Напълно съм съгласен ! Само да питамStefan Hadjov написа:Създавал ти е проблеми защото ЕЖР-системата не ти е работила правилно.Ако работи правилно само е от полза за двигателя..
БМВ-то имаше МАП сензор и много електроника и съм съласен че е имало проблем но фиата няма МАП сезор няма дори"умна дюза" всичко е максимално опростено няма дори компютър
Та значи ако извадя сачмата от маркуча ЕГР-ще започне да си работи ?
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар