Здравейте, днес забелязах че въздуховода от дебитомера към турбото има около 3-4 см. сцепено. Каква роля играе това нещо и фатално ли е ако карам 2-3 дни така, понеже нямам много време тия дни. Мога ли временно да го запуша по някакъв начин за няколко дни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
сцепен въздуховод дебитомер-турбо
Collapse
X
-
Омотай го с бандажно тиксо, термолента, гафер...просто прецени кое е най-здраво или най-естетично според това какво целиш
Предполагам, че колата доста пуши в момента?
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
Има вакуум в този мъркуч и е възможно да е малко по тромава колата щом спукването е след дебитомера.Няма как да пуши колата повече след като въздухът който влиза през процепа не се отчита от дебитомера.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Съветвам те да си купиш нов или да си търсиш от морга здрав.Аз и Оги го лепихме как ли не и след еднократно подаване на газ до 3000рпм, се отлепяше.А какво ще стане ако парче бандажно или друго тиксо/изолирбанд/гума влезе в турбото, оставам сам да гадаеш.п.с. а в този случай, язък че имаш дебитомер
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Re: сцепен въздуховод дебитомер-турбо
Не е фатално, но смуче не филтриран въздух и ако засмуче повечко прах може би няма да е добре за турбото.canko1604 написа:Здравейте, днес забелязах че въздуховода от дебитомера към турбото има около 3-4 см. сцепено. Каква роля играе това нещо и фатално ли е ако карам 2-3 дни така, понеже нямам много време тия дни. Мога ли временно да го запуша по някакъв начин за няколко дни.
Коментар
-
28 лв е новата тръба....Въздухопровод турбо - доленcanko1604 написа:Много благодаря за съветите. Отивам към моргата да търся. Лесно ли се сменя? Трябва ли да се разкачат много работи.
Коментар
-
За TD100 май е на друга ценаAirfan написа:28 лв е новата тръба....Въздухопровод турбо - доленcanko1604 написа:Много благодаря за съветите. Отивам към моргата да търся. Лесно ли се сменя? Трябва ли да се разкачат много работи.
http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&show=1
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Мдааа, като писах отговора не виждах подписа, а в спомените ми от преди това се виждаше надпис JTD105, а то било TD100.Geraka написа:За TD100 май е на друга ценаAirfan написа:28 лв е новата тръба....Въздухопровод турбо - доленcanko1604 написа:Много благодаря за съветите. Отивам към моргата да търся. Лесно ли се сменя? Трябва ли да се разкачат много работи.
http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&show=1
Коментар
-
Правилно.Но да разкажа една случка: Преди 2 години бяхме в Пампорово/Стойките и едно момиче от компанията имаше съшия проблем - около 5 см надлъжно сцепено.Между Коледа и Нова година в Смолян части за Фиат - йок. Намерихме от някаква бензиностанция само някакъв комплект за лепене на вътрешни гуми - лепило и някаква тенекиена стъргалка.Въздуховода беше свален и добре почистен. Около сцепеното - добре изстъргано и парче от вътрешна гума - също. Обмазахме с лепило ... и парчето гума го залепихме върху сцепеното. Вднага участъка беше стегнат с анкерпласт (от аптекатаcanko1604 написа:Ясно разбрах. Оставяме селските тарикатлъци и го правим както си трябва. 10х
), че да се сигурно, че парчето гума добре ще прилепне и ще се залепи добре към въздухувода. Така престоя до другия ден на топло в стаята и после го сложихме на колата.Беше и казано, че като се прибере - да си купи нов въздуховод ... и да намери някой да и го сложи ... :D На тази Нова година пак се видяхме и момата показа възуховода ... нищо не беше сменяла, а е навъртяла повече от 40 хил.км за тия две години ...Каза, че като се прибрала веднага отишла при познат майстор, който свалил въздуховода и финно го "шпакловал" с черен слиликон за лепене на автосъкла частта дето бяхме бандажирали въздуховода ... Преди шпакловката отцепил двата края с хартиена лента и след "шпакловката" я махнал ... явно човека си е бил табиетлия ... И всичко изглеждаше така, сякаш така си е излязло от завода ... ПП/ Майстора и казал, че така е по-добре защото въздуховодите дето ги продават е много вероятно да са направени от гума, която да не е истински маслоустойчива, а тръбата малко или много се омазнява отвътре (че и отвън
) ... Та това е ...
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар