колеги все пак доба кола ли е мареата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat marea 1.9 jtd
Collapse
X
-
за пореден път ще ти кажа-Добра е!!! Ако сега имам право на избор,макар и с повече електроника,бих предпочел жтд-то пред ТД,което карам и то не само заради годината на производство. За брат ми взехме жтд 105,супер количка,двигателчето мърка. Нова година кола,с добра сглобка и страхотни двигатели на по-ниска цена от немските автомобили!ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Разбира се, че е добра кола. И 1.9 и 2.4 JTD са добри коли. Ако си вземеш кола над 100 коня, така или иначе ще плащаш доста висок данък. При това положение, аз лично бих си взел (както и направих навремето) двигател 2.4 - гори почти същото, но върви много повече. Разходи се и 1-2 страници назад в този раздел. Има една заключена тема за двигатели 1.9 или 2.4. Можеш да прочетеш мненията и там. ДА, ДОБРИ И ЕВТИНИ КОЛИ СА. Като теглиш чертата, това са вероятно най-евтините за придобиване и подръжка автомобили в своя клас и година. Гаранция...She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
u_bo
Re: Fiat marea 1.9 jtd
не. взимай едно немско TDi и ще разбереш какво е кола.здраво и комфортно.не се скапва постоянно нещо и не ти скърца в купето.отделно, че почти няма сервизи , които познават ФИАТ, докато масовите и от доста време внасяни TDi на ВАГ са познати и има качествени части за тях.Lyub4eto написа:колеги все пак доба кола ли е мареата
Коментар
-
Re: Fiat marea 1.9 jtd
точно па немски погребален агент никога не прави грешка да си взимашu_bo написа:не. взимай едно немско TDi и ще разбереш какво е кола.здраво и комфортно.не се скапва постоянно нещо и не ти скърца в купето.отделно, че почти няма сервизи , които познават ФИАТ, докато масовите и от доста време внасяни TDi на ВАГ са познати и има качествени части за тях.Lyub4eto написа:колеги все пак доба кола ли е мареата
leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Re: Fiat marea 1.9 jtd
А също така - евтини за подръжка, масло се сменя на 40-50к км, но само при добро желание и излишни пари от страна на собственика. Иначе изобщо не е задължително. Евтини коли са и непретенциозни. Окачването е желязно и никога не се чупи. Конструирано е с основна перспектива да бъде ползувано по българските и индийски пътища. Накладки, съединители, ремъци - всичко е вечно дори и да се опитваш да го повредиш. При тези коли с пълна сила важи принципът "Само сипваш и караш!" Но дори и сипването не е съвсем задължително, защото са страшно икономични. То не гори - само "диша нафта". Толкова са добри, че дори и на самата фирма производител й свиди да ги продава, а предпочита да ги произвежда за удоволствие. Но не съм съгласен с колегата u_bo - квалифицирани кадри за ремонт и подръжка на такива коли са кът. Просто защото те не се чупят и никой не е напълно наясно със сложното им, но безкрайно надеждно устройство. Абе - ако изпадне от някаде такъв автомобил, той се купува независимо от цената. Защото карането на подобна кола е рядка привилегия. А и състоянието на духа е друго ако си зад волана на такава... :Du_bo написа:не. взимай едно немско TDi и ще разбереш какво е кола.здраво и комфортно.не се скапва постоянно нещо и не ти скърца в купето.отделно, че почти няма сервизи , които познават ФИАТ, докато масовите и от доста време внасяни TDi на ВАГ са познати и има качествени части за тях.Lyub4eto написа:колеги все пак доба кола ли е мареатаShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
Реклама
Collapse

Нужно ли е да пускаш отново отделна тема???
Коментар