Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да регулираме нафтата
Collapse
X
-
Точно така! И, колега... ако беше проверил техническите характеристики на мотора щеше да установиш, че се опитваш да направиш нещо, което самите производители не са успели-да направят мотора по-икономичен! Ако не ме лъже паметта този мотор по данни харчи 7.8-7.9л. градско!Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Не се притеснявай колега! Моята е 1.9 тд 90 коня с бош помпа и харчи 10 твърдо в София, а извънградско със 110 км/ч пада на 6. За вас лъжа за мене истина..maxuel82 написа:Е къде да проверя тези данни? В колата като я купих нямаше книжка и няма къде да прочета !А гугъл не казва нищо конкретно! Ако харчи 8 градско си е добре но моята харчи към 9 !!!Vladim написа:този мотор по данни харчи 7.8-7.9л. градско!
Коментар
-
В техническите ръководства от download секцията! Едни много полезни pdf файлове...maxuel82 написа:Е къде да проверя тези данни? В колата като я купих нямаше книжка и няма къде да прочета !А гугъл не казва нищо конкретно! Ако харчи 8 градско си е добре но моята харчи към 9 !!!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4974&class=1 -75 TDs.Градско 8,5/100 http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4981&class=1 -TD 75AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Да вече е ясно че колкото и да намалям нафтата разхода няма да паднеiakvvu написа:http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4974&class=1 -75 TDs.Градско 8,5/100 http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4981&class=1 -TD 75
то така си го е направил завода! Благодаря за информацията вече ми е на 100% ясно !
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Още не е ясно и не си разбрал най важното.Колкотро повече намаляваш нафтата,толкова повече ще падне разхода,но ще падне и мощноста на колата.От всичко написано до сега,това трябваше да разбереш.А ти ще решиш какво да направиш-малък разход с малък вървеж или по голям разход с повече вървеж.maxuel82 написа:Да вече е ясно че колкото и да намалям нафтата разхода няма да паднеiakvvu написа:http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4974&class=1 -75 TDs.Градско 8,5/100 http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4981&class=1 -TD 75
то така си го е направил завода! Благодаря за информацията вече ми е на 100% ясно !
Коментар
-
Стана ми ясно но може би ще избера по-малкия разход защото колата я карам предимно в градски условия а там не се изисква голям вървежStefan Hadjov написа:малък разход с малък вървеж или по голям разход с повече вървеж.
А най-добрата комбинация е МАЛЪК разход и ГОЛЯМ вървеж
Но това няма как да се постигне поне за сега ! Освен ако непочне да ми изпада безплатна нафта или ОЛИО !Тогава ще и пусна нафтата на MAX
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Така ето до какъв извод стигнах- при намалена циклова порция гориво единствения ефект е че колата неможе да върви !а разхода си е един и същ при положение че я карам с малко подаване на газ без да я настъпвам ! Да ще има ефект за икономия ако се кара на "ръчка" тогава ще се впръсква повече гориво и разхода ще е по-голям!
Сега обаче забелязах нещо друго- когато бях намалил нафтата колата палеше много добре ! Сега когато си върнах болта в предишното положение се появи пак проблема със "затягането" на стартера! Пояснявам: сутрин когато е студена преди да запали се получава нещо като затягане за момент на стартера и тогава пали!после няма проблем! Това беше изчезнало докато бях намалил нафтата ! Мисля си сали не съм подал много аванс от авансатора и затова да се получава това затягане за момент? Какво ще кажете!
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Tози двигател е с помпа Бошш и няма авансатор по подобие на Лугас.Не знам за какво говориш.Авансатора на помпа Бошш е чисто механичнохидравличен и се намира вътре в помпата,като ти нямаш никаква възможност да му влияеш.Разчита се на фабричната настройка.Ако се прави настройка на помпата на стенд,може да се прави промяна чрез смяна на подложни шайби,но това е свързано с разглобяване на помпата.П.С.Не е възможно да намалиш цикловата порция гориво и колата да харчи пак толкова.Това е възможно ако измерванията си ги правил при различни режими на каране.Не може да не си забелязъл,че с по малка порция циклово гориво пуши по-малко,което нищо друго не значи освен по-малко гориво.maxuel82 написа:Мисля си сали не съм подал много аванс от авансатора и затова да се получава това затягане за момент? Какво ще кажете!
Коментар
-
Аз за този болт говоря!Това е авансатора на помпа БОШ !Или поне така си мисля защото колкото повече го натягам толкова повече двигателя започва да чука следователно се подава аванс!? Но това е само когато колата е студена този болт (шпилка) се явява и нещо като "смукач" подава повече гориво когато колата е студена ! Когато двигателя е топъл колкото и да го развъртя или навия няма никакъв ефект!
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Този винт който посочваш е за регулиране на празния ход и стабилноста на работа при студен двигател.Той може да влияе на аванса,но само при студен двигател.А авансатора във всички останали режими е при тази капачка която си свалил със зелемия О-пръстен.Там има подложни шайби чрез които се регулира натяга на пржината.maxuel82 написа:Аз за този болт говоря!Това е авансатора на помпа БОШ !Или поне така си мисля защото колкото повече го натягам толкова повече двигателя започва да чука следователно се подава аванс!? Но това е само когато колата е студена този болт (шпилка) се явява и нещо като "смукач" подава повече гориво когато колата е студена ! Когато двигателя е топъл колкото и да го развъртя или навия няма никакъв ефект!
Коментар
-
АААА ясно
благодаря! Значи сигурно проблема е в стартера та се получава това "затягане" сега в събота и неделя ще го сваля да видя какво е положението! Малко е на лошо место ама вече имам опит като свалях динамото
Относно разхода - може и да си прав като бях намалил нафтата карах главно градско из Пловдив а сега като я поотпуснах ми се наложи да карам повече извън градско та немога да споря за разхода! Сега обаче няма никакви черни пушеци колкото и да я настъпвам защото пак е по-малко нафтата от първоначалното положение в което беше! Ето едни тестове с това количество нафта което съм и пуснал сега -на 2-ра повече от 50 км/ч не вдига - на 3-та до 90км/ч и на 5-та по равно 160-165 км/ч! Явно на 2-ра има някакъв ограничител на оборотите защото имах Форд 1.6дизел 87г и на втора стигаше до 80-85км/ч а може би на фиата са по-"къси" скоростите! На 5-та 165-км/ч ми се виждат малко но сега пък изобщо не пуши ако и пусна още малко нафта почват едни пушилки та мисля да си я оставя за сега така!
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар