Зравейте.Понеже гаранцията на колата ми свърши и немисля вече да ходя по сервизи за смана на филтри и масло,а да си ги сменям аз ,искам да питам къде е тоя маслен филтър на тоя двигател
И как се маха кората на мотора понеже нещо много вибрира(а не баше така )от последната ми смяна в сервиз.Тя попринцип на тампони ли е,съмняваме че или неса я стегнали или са ми подменили нещо.Колата е FIAT DOBLO 1.3 Д 75 к.с 2008год.Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде е масленият филтър на Добло 1.3 мултиджет?
Collapse
X
-
Re: Къде е масленият филтър на Добло 1.3 мултиджет?
Айде бе колеги,толкова ли е трудно да драснете два реда.Знам че е тъп въпрос ,но наистина немога да го видя.kudo написа:Зравейте.Понеже гаранцията на колата ми свърши и немисля вече да ходя по сервизи за смана на филтри и масло,а да си ги сменям аз ,искам да питам къде е тоя маслен филтър на тоя двигател
И как се маха кората на мотора понеже нещо много вибрира(а не баше така )от последната ми смяна в сервиз.Тя попринцип на тампони ли е,съмняваме че или неса я стегнали или са ми подменили нещо.Колата е FIAT DOBLO 1.3 Д 75 к.с 2008год.Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
-
кола
виж в EPER онлаин програмата там има схеми кое къде се намира изтегли си мануал за модела кола има и снимкиhttp://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/...erum.com:7080/ или тукhttp://eper.deltahpe.nl/
Коментар
-
Благодаря на колегите ,но нямам подходящи програми и немога да отворя линковете .От Английския форум разбрах каде се намира,но неми стана ясно как да махна горната кора на двигателя.Тия конуси(болтове ли са) развиват ли се или направо се дърпа кората???MadHead написа:Линковете на колегите са изчерпателни. Аз само ще ти поясня че филтъра има 2 варианта. Т.е. в магазина може и да не го оцелят
Коментар
-
Мотора на доблото се ползва и в опел корса д/астра х, при нея както и предполагам и при доблото е под метален щит точно до фунията за наливане на масло, щита е хванат с една гайка 10, както и торкс. При опел има 2 разновидности на филтъра в зависимост от ревизията на мотора са UFI и Purflux, но това става дума за опел, при грандепунтото положението е същото. Ако не забравя и има кола с такъв мотор ще ти снимам утре
Ако си с металния скъп, горивен филтър на уфи има врътка за преминаване на елементи
Едит : намерих схема на мотора
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Тоя на снимката е значи:D, точно както разбрах от оня сайт(какво е торс),а що се отнася до кората ще пробвам утре да я дръпна, дано само калегата да не са е бъзикал и наистина да ми остане в рацете(счупена)S.W.A.T. написа:Мотора на доблото се ползва и в опел корса д/астра х, при нея както и предполагам и при доблото е под метален щит точно до фунията за наливане на масло, щита е хванат с една гайка 10, както и торкс. При опел има 2 разновидности на филтъра в зависимост от ревизията на мотора са UFI и Purflux, но това става дума за опел, при грандепунтото положението е същото. Ако не забравя и има кола с такъв мотор ще ти снимам утре
Ако си с металния скъп, горивен филтър на уфи има врътка за преминаване на елементи
Едит : намерих схема на мотора 
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар