IceTy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок Разход на Гориво
Collapse
X
-
Че защо не изчисти турбо пътищата тоя твоя майстор преди да ти запали колата с новото турбо
. Пък и тръгнал да сваля акомулатора. Дори и да беше успял все ми се струва, че пак нямаше да изгасне, докато не изгори всичкото масло, коеот най-вероятно е било в интеркулера. По темата. Казваш, че с новото турбо пуши черно, което според мен е признък на недостик на въздух в горивната смес и съответно не добро изгаряне на нафтата. Огледай турбо пътищата и виж да нямаш някъде пробив и от там да губи въздух. Другият варянт, който се сещам е някой рейсър преди теб да е барал помпата и налягането на старото ти турбо и сега, след като си сложил новото да му идва в повече нафтата.Междудругото колко ти излезе турбото и смяната му?И още нещо. Сложи си подходящо масло за турбо двигател - минимум 10W40Едит: Сега като се замисля, то на това турбо май няма как ръчно да му вдигнеш налягането, ама знае ли човек
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
Така и не разбрахме какво се е оказало
Всичко клони към термостат наи-вече! Имах го тоя проблем с блокирал термостат на голям кръг, мотора фризер при 100 км пробег и разход 11 нафта !!! Атмосферно Пунто 1
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар