Reptile написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с подгревните свещи и паленето в студа
Collapse
X
-
На мен ми протече един клапан. Може и да не от добавката, но точно тогава тя усилено се ползваше във форума и доста колеги имаха подобни проблеми. Мисля, че и Tornado беше с идентичен проблем. И наистина май няма смисъл от тях.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
Току що звъннах в италсервиза. На въпроса ми какви са цените на свещите и колко струва работата, получих следния отговор."Свещите са по около 30лв, има някви боклуци по 12лв, 25лв на бройка за работата".Май ще си ги сменя сам.vgeorgiev написа:Здравейте,Карам колата си вече втора зима. Купих я с изгоряла една или няколко подгревни свещи.Миналата зима нито един път не е отказвала да запали от пъри път.Тази зима и особено тази сутрин паленето е много трудно.Ще сменя свещите. По форума има доста теми за тези свещи, но никъде не намерих някой да спомене, къде в София може да се сменят.Имам малко предубеждения вече за ИталСервиза и не ми се иска да ходя там.Някой ще сподели ли къде си ги е сменял и колко пари излиза процедурата.Владо.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
220 лв за свещи.!??Карай без тях.Пали и без тях.След една седмица ептем няма да ти трябват.Чака се затопляне.vgeorgiev написа:Току що звъннах в италсервиза. На въпроса ми какви са цените на свещите и колко струва работата, получих следния отговор."Свещите са по около 30лв, има някви боклуци по 12лв, 25лв на бройка за работата".Май ще си ги сменя сам.vgeorgiev написа:Здравейте,Карам колата си вече втора зима. Купих я с изгоряла една или няколко подгревни свещи.Миналата зима нито един път не е отказвала да запали от пъри път.Тази зима и особено тази сутрин паленето е много трудно.Ще сменя свещите. По форума има доста теми за тези свещи, но никъде не намерих някой да спомене, къде в София може да се сменят.Имам малко предубеждения вече за ИталСервиза и не ми се иска да ходя там.Някой ще сподели ли къде си ги е сменял и колко пари излиза процедурата.Владо.
Коментар
-
Малко наблюдея и от мен. Фиат мареа 1.9 jtd 105, преди няколо дена при -14 и нафта от туби, запали от първия път. Заредих от ОМW не алпин, а спринт дизел. Поже на Батак температурата беше -12, а аз трябваше да ходя до яз.Широка поляна, сложих един литър бензин за всеки случай. Рибата не кълвеше и не се наложи да оставам колата за повече от 5 часа и нямаше проблеми с паленето. Днес в София при -7 jtd-то не иска да запали, при -6 също. След като полях горивния филтър с топла вода, малко трудно, но запали. Сега му сложих още малко бензин приблизителни около 15% и ще видим утре каква ще е ситуацията. Имам изгоряла свещ или свещи, но до сега не им обръщах внимание, защото нямах проблеми с паленето, но явно всичко трябва да си е както трябва за да нямаме проблеми.
Коментар
-
Аз основно за почистване и смазване на дюзите - други ефекти не очаквам!Stefan Hadjov написа:То и да не туриш никаква добавка,пак няма да усетиш разлика.Пробвай и ще разбереш.Reptile написа:Ползвал съм и Хелиос и на цвят и мирис не намирам разлика с Castrol, но все пак.....Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Колеги тази добавка е газ и някакви смазващи компоненти, едва ли от нея може да стане нещо, особено, като имаш предвид нищожната и концентрация от 1/1000. Какъв клапан даде фира?!? Щом казвате - ще се предпазвам от нея. Мои познати с много скъпи коли ползват Castrol(има я в МЕТРО) от години и правят много километри и казват, че техните тестове са, че т’ва било най-доброто.Geraka написа:На мен ми протече един клапан. Може и да не от добавката, но точно тогава тя усилено се ползваше във форума и доста колеги имаха подобни проблеми. Мисля, че и Tornado беше с идентичен проблем. И наистина май няма смисъл от тях.Reptile написа:Какво прави тази добавка, преди във форума я хвалеха доста. Аз ползвам добавка на Castrol, дадох линк за да прочете колоегата, че няма ограничение, кога да се ползва въпросната добавка.Ползвал съм и Хелиос и на цвят и мирис не намирам разлика с Castrol, но все пак.....Tornado написа:Не наливайте Хелиос колеги ще патите и бъркате надълбоко в джоба.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Убеждавам се, че по-просто животно от рибаря НЯМА....и аз съм така - споко. Лових на щека в студа, та всички ми се чудеха.....то и аз си се чудех, как не счупих щеката, ама то те човърка от вътре!emil petkov написа:Малко наблюдея и от мен. Фиат мареа 1.9 jtd 105, преди няколо дена при -14 и нафта от туби, запали от първия път. Заредих от ОМW не алпин, а спринт дизел. Поже на Батак температурата беше -12, а аз трябваше да ходя до яз.Широка поляна, сложих един литър бензин за всеки случай. Рибата не кълвеше и не се наложи да оставам колата за повече от 5 часа и нямаше проблеми с паленето. Днес в София при -7 jtd-то не иска да запали, при -6 също. След като полях горивния филтър с топла вода, малко трудно, но запали. Сега му сложих още малко бензин приблизителни около 15% и ще видим утре каква ще е ситуацията. Имам изгоряла свещ или свещи, но до сега не им обръщах внимание, защото нямах проблеми с паленето, но явно всичко трябва да си е както трябва за да нямаме проблеми.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
И под навес да е,пак има разлика с открито,камо ли на закрито.chaveto написа:Какво значение има, че е в гараж след като температурата е отрицателна. В моят гараж е все едно да е под навес.tyson написа:Чаве, твоето палене защо го пускаш въобще???? Гаражните изпълнения не се броят. То остава и в гараж да не запали, егати :D
Коментар
-
Малко офтопик.Имаше някъде тема със снимки как се сменят свещите на ЖТД.Е не мога да я намеря и не мога.Помогнете ми моля,защото и аз имам изгоряла свещ и да видя какви ключове трябваха.Пък нали някой каза,че свещ на Искра от Косер за ЖТД струва 7-8лева? Какви за тези цени 30лв? Те със златен или платинен нагревател са?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Тя може да си е на закрито, но нито има врата нито е измазано и между тухлите си духа.......................................... Аз не виждам каква толкова е разликата след като много ясно се чува как двигателя върти бавно при положение, че акумулатора ми е перфектен.Stefan Hadjov написа:И под навес да е,пак има разлика с открито,камо ли на закрито.chaveto написа:Какво значение има, че е в гараж след като температурата е отрицателна. В моят гараж е все едно да е под навес.tyson написа:Чаве, твоето палене защо го пускаш въобще???? Гаражните изпълнения не се броят. То остава и в гараж да не запали, егати :D
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар