На първо време на всички добавки пише да се слагат преди да стане студено, после - не. За бензина незнам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с подгревните свещи и паленето в студа
Collapse
X
-
Именно де - даваш на конткат, чакаш, изключваш, чакаш 30сек и пак. По този начин вдигаш малко възможността за пиково отдаване на ток. Ако е 40мин е добре, но 20мин - не е добре! Като се прибереш спри фаровете и я остави да поработи без голям консуматор 20мин, поне в големите студове и ще усетиш разликата.Зимата зареждам само Alpin Diesel на OMV и винаги си слагам добавка Castrol, нищо, че гарантират -33 грдуса. Ако нафтата не е специална, гаранцията по стандарт , трябва да е до -22 или - 24, незнам точно.Airfan написа:Тази постановка я знам, но в момента, в който дам на контакт и започва подгрев на горивото с доста голяма консумация. Евентуално с плафона мога да "подгрявам" акумулатора, но мощността му е малка. Фаровете са му майката, но няма как да ги пусна без контакт. Тези 2 х 3 км ги правя сутрин, като обикновено колата работи на място в паузата - общо време на работа на двигателя е между 20 и 40 мин с престоя.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Ок, ще пробвам и този вариант. Аз карам с Лукойл и за първи път съм с добавка РС Антигел. На -16 -17 съм си палил с Лукойлска нафта без ядове. Нямам възможност да я оставям след като пристигна, защото трябва да отивам на работа и всичкото време ми е умножено по 3,14.Reptile написа:Именно де - даваш на конткат, чакаш, изключваш, чакаш 30сек и пак. По този начин вдигаш малко възможността за пиково отдаване на ток. Ако е 40мин е добре, но 20мин - не е добре! Като се прибереш спри фаровете и я остави да поработи без голям консуматор 20мин, поне в големите студове и ще усетиш разликата.Зимата зареждам само Alpin Diesel на OMV и винаги си слагам добавка Castrol, нищо, че гарантират -33 грдуса. Ако нафтата не е специална, гаранцията по стандарт , трябва да е до -22 или - 24, незнам точно.Airfan написа:Тази постановка я знам, но в момента, в който дам на контакт и започва подгрев на горивото с доста голяма консумация. Евентуално с плафона мога да "подгрявам" акумулатора, но мощността му е малка. Фаровете са му майката, но няма как да ги пусна без контакт. Тези 2 х 3 км ги правя сутрин, като обикновено колата работи на място в паузата - общо време на работа на двигателя е между 20 и 40 мин с престоя.
Коментар
-
Точно така! И по-точно границата, до която може да се слагат добавки е нула градуса. Може да има и такива приложими при ниски температури, но аз не съм срещал.Airfan написа:На първо време на всички добавки пише да се слагат преди да стане студено, после - не. За бензина незнам.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Е как не си срещал, като за дизела, основният ефект на повечето добавки е "анти-гел"!Vladim написа:Точно така! И по-точно границата, до която може да се слагат добавки е нула градуса. Може да има и такива приложими при ниски температури, но аз не съм срещал.Airfan написа:На първо време на всички добавки пише да се слагат преди да стане студено, после - не. За бензина незнам.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Нещо не си ми схванал мисълта явно... Не съм срещал добавка, която да се долива под нула градуса температура на околната среда! Демек на опаковките, които съм чел изрично пише, че добавката се сипва преди температурата на околната среда да падне под нула градуса. Разбра ли ме?Reptile написа:Е как не си срещал, като за дизела, основният ефект на повечето добавки е "анти-гел"!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Е как има добавка, която е анти-гел, ама не може да се добавя под нулата, а то смисъла е да се добавя, имено когато е под нулата. Ако имаш предвид, че самата добавка не трябва да е охладена за да работи добре - т’ва е друго! Това е българската добавка и не виждам да има ограничение при каква темперетура се сипва, но може и да грешаVladim написа:Нещо не си ми схванал мисълта явно... Не съм срещал добавка, която да се долива под нула градуса температура на околната среда! Демек на опаковките, които съм чел изрично пише, че добавката се сипва преди температурата на околната среда да падне под нула градуса. Разбра ли ме?
Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
От тая добавка преди 2 години не само мойта кола протечеReptile написа:Е как има добавка, която е анти-гел, ама не може да се добавя под нулата, а то смисъла е да се добавя, имено когато е под нулата. Ако имаш предвид, че самата добавка не трябва да е охладена за да работи добре - т’ва е друго! Това е българската добавка и не виждам да има ограничение при каква темперетура се сипва, но може и да греша
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Абе стига с тези търговски гадости/впрочем добавки/.Хората са го писали 20% бензин в резервоара и си топ.Винаги това съм практикувал от -10 надолу и не съм имал проблеми.И може да си го сипваш когато си поискаш.Geraka написа:От тая добавка преди 2 години не само мойта кола протечеReptile написа:Е как има добавка, която е анти-гел, ама не може да се добавя под нулата, а то смисъла е да се добавя, имено когато е под нулата. Ако имаш предвид, че самата добавка не трябва да е охладена за да работи добре - т’ва е друго! Това е българската добавка и не виждам да има ограничение при каква темперетура се сипва, но може и да греша
Коментар
-
Именно. И аз се отказах от всякакъв вид добавки, които продават по бензиностанциите. Както пали с добавки, така пали и без. Не виждам никакъв смисъл от тях.Stefan Hadjov написа:Абе стига с тези търговски гадости/впрочем добавки/.Хората са го писали 20% бензин в резервоара и си топ.Винаги това съм практикувал от -10 надолу и не съм имал проблеми.И може да си го сипваш когато си поискаш.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=TnfIceX-ViA Това е моето палене след 20ч престой.Това нещо към мен ли е, че не мога да стопляТой е специално филтираран - обществено опасен е!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар