въпроса е за браво jtd.имам изгорели подгревни свещи.сутринта запалих много трудно,както и сега,въртях може би 10-на пъти,а утре пак съм на работа и не мога да ги сменя.други ден се заемам,но въпроса е за утре.на колата става ли и нещто,освен че се товарят акумолатора и стартера т. е. да си търся ли друг превоз или и утре да я мъча по същия начин.благодаря за отговорите предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с подгревните свещи и паленето в студа
Collapse
X
-
Не вярвам че не си запознат,по скоро си мисля че се майтапиш.Сместа се взривява при помалко налягане и температура.Понякога го използвам и при бензиновите за да локализирам проблем.Стои ми в жабката, и досега съм го ползвал винаги на други автомобили за да докажа нещо,не съм се подлъгвал с него.emzo написа:Нищо подобно, не се **** с теб, къде се пръска ?Какво прави спрея ? Някаква реакция и загрява ли ?
Коментар
-
Само да вметна една забележка за неопитните притежатели на JTD двигатели и изобщо такива с инжекционни електронно управляеми системи - подаването на газ на незапалил двигател не прави нищо... Само си натискате педала за газта...Що се отнася до паленето без подгрев - Common Rail двигателите (JTD) палят почти прекрасно и безпроблемно при ниски температури дори и без подгрев, но трябва да има изпълнени три важни неща:1. Добър и зареден акумулатор2. Добра нежелирана нафта (незамръзнала)3. Изправен двигател и горивна система.Ако някой се сеща - да добавя.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Всичко е точно,но нека потребителите на форума правят разлика за това какъв мотор е поставен на колата им.За тях може да няма значение но за паленето без подгрев има и то голямо.Няма да изпадаме в конструктивни особености ,но е важно за тях самите да знаят как да експлоатират надежно и безопасно колите си.jenshen73 написа:Само да вметна една забележка за неопитните притежатели на JTD двигатели и изобщо такива с инжекционни електронно управляеми системи - подаването на газ на незапалил двигател не прави нищо... Само си натискате педала за газта...Що се отнася до паленето без подгрев - Common Rail двигателите (JTD) палят почти прекрасно и безпроблемно при ниски температури дори и без подгрев, но трябва да има изпълнени три важни неща:1. Добър и зареден акумулатор2. Добра нежелирана нафта (незамръзнала)3. Изправен двигател и горивна система.Ако някой се сеща - да добавя.
Коментар
-
Колега от трите точки само за една съм сигурен,акумолатор.Аз смятам че имам проблем с компресията тъй като ми духа като отвия капачката за доливане на маслото.А за подаването на газ имах впредвид чак когато придруса двигателя и аха да запали и не иска.тогава мога ли да подам леко газ и дали има някаква полза.jenshen73 написа:Само да вметна една забележка за неопитните притежатели на JTD двигатели и изобщо такива с инжекционни електронно управляеми системи - подаването на газ на незапалил двигател не прави нищо... Само си натискате педала за газта...Що се отнася до паленето без подгрев - Common Rail двигателите (JTD) палят почти прекрасно и безпроблемно при ниски температури дори и без подгрев, но трябва да има изпълнени три важни неща:1. Добър и зареден акумулатор2. Добра нежелирана нафта (незамръзнала)3. Изправен двигател и горивна система.Ако някой се сеща - да добавя.impossible is nothing
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар