Здравейте, от няколко дни съм горд собственник на Fiat Punto 1.3 Multijet. За съжаление имам един проблем. При палене на студена кола за около 20-30 секунди трака нещо в двигателя (тракането е сериозно на желязо). След тези 20-30 секунди шума изчезва и колата си работи мормално.За информация докато трака мотора и прекъсва(вади бял дим). Според мен има задържал клапан.Благодаря предварително за вашето мнение и колко може да ми струва ремонта?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повдигач на 1.3 Multijet
Collapse
X
-
А случайно да помислиха, че може да е от дюза. И ако ще и два милиметра да е луфта на клапана пак ще запали като хората. А и клапана въобще не ми се вярва да засяда защото ще стане таратор, просто повдигача чука докато се напълни с масло, но това за мен не може да е причина цилиндъра да не работи нормално.
Коментар
-
Стига с тази дюза,ти всичко нередно го даваш с дюзи и обратна нафта.Не харесвам хидравлични повдигачи.Добре че на Стилото не са ги набутали.Лошото е че на този двигател нямаш никакъв достъп нито до разпределителен вал,нито до повдигачи,нито до клапани за да се види кой повдигач не е наред.Това е същия двигател на 1,2/16V-80 ks,но наместу с ангренажен ремък са му турили верига.Даже и кубатурата е същата.Нищо не може да се направи,освен да се сменът 16 повдигача,но смяната е доста тегава работа.И много ще се охарчиш.Караш така и се кръстиш,дано се оправи от само себе си.Вероятно заради този дефект е продадена колата в Италия.chaveto написа:А случайно да помислиха, че може да е от дюза.
Коментар
-
Колега Hadjov знам, че разбираш от тези неща, но някак си не ми се връзва това.Един хидравличен повдигач колко луфт може да направи и този луфт може ли да причини прекъсване на двигателя
Не мисля, че този повдигач може да причини прекъсване на двигателя, не работеща дюза може да направи много по силно чукане, прекъсване,бял пушек..............П.С Нищо не отдавам на дюзи и обратно гориво. Казвал съм го много пъти и пак ще го кажа, че завишеното обратното гориво е признак за износена дюза и проблем в нея, но не значи, че въпросната дюза не работи нормално.И малко извън темата. Нека някой колега който има прекъсващо Jtd в диапазон 1200-1500об/м да си почисти дюзите на ултра звук и да сподели какво е станало
Дюзите обаче да са разглобени при почистването
Коментар
-
Следователно след като го нямаш на топъл двигател тогава за какъв повдигач.компресия............ говорим. Искам само да ти кажа, че преди да си направя моите дюзи двигателя тракаше все едно троши нещо в първите секунди. Нямаше никакво пушене............. само тракане.Дюзите не знам къде може да си ги провериш в Сливен.Ако искаш прочети тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар