chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шум от 2.4jtd
Collapse
X
-
От само себе си се появи. Демонстрирал съм го на Hit-ko и според него е от някоя ролка на ангренажа. Имай предвид, че разпределителния вал се движи с много много по-висока скорост, от честота на този шум.chaveto написа:А след нещо което си правил ли се появи или си дойде от само себе си. Аз все си мисля, че проблема е някъде по разпределителният вал.
Коментар
-
Може защото при мен паразитната на ангренажа си беше сдала багажа.Airfan написа:От само себе си се появи. Демонстрирал съм го на Hit-ko и според него е от някоя ролка на ангренажа. Имай предвид, че разпределителния вал се движи с много много по-висока скорост, от честота на този шум.chaveto написа:А след нещо което си правил ли се появи или си дойде от само себе си. Аз все си мисля, че проблема е някъде по разпределителният вал.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Вече си мисля, че е повод за притеснениеAirfan написа:Странен е този звук. Леко ме дразни, но е слаб за сега и не ми е повод за притеснение.
Преди малко влизам от гаража и положението не беше розово. Свалих капака на разпределителният вал и запалих двигателя без капак и вече не беше някакъв странен шум ами направо яко скърцане/пищене
Чел съм по други теми, че доста от двигателите им се запушват тръбите които смазват вала и става мазало. При мен излиза от едно място една тръба и се разделя към всички петички на вала. На всяка петичка е хваната с болт (забравих му името как се казваше) а там от където излиза е само вкарана. Имало някакви О-пръстени които трябва да се сменят след свалянето на тръбата, някой знае ли какъв им е размера за да ги купя предварително преди да разглобявам. От петичките лесно ще я сваля тръбата, но там където само е вкарана в главата предполагам, че има само О-пръстен и само трябва да дърпам. Кажете дали правилно съм се насочил със свалянето на тръбата и какви са О-пръстените по размер и брой.
Коментар
-
За да проверя вала трябва да сваля тръбичката. Сваля ли тръбичката ще сваля една по една петичките за да ги огледам, предполагам е с някакви лагери вала и не знам да не е превърта някой в главата. Според мен шума си е от вала и по напред в темата съм го казал защо мисля така. Има някаква малка вероятност вакум помпата да прави тези мизерии и просто самият вал да предава шума. Един приятел имаше няколко алфи с този мотор и от него знам, че вакум помпите все нещо превъртали, но понеже той не разбира и не може да ми каже какво точно се скапва между вала и помпата.
Коментар
-
Понеже съм инат и затова искам да ми кажеш защо според теб не е от вала. А аз ще кажа защо според мен е от него, пък може и да греша. Шума не е постоянен и според мен когато вала натиска някой клапан и се получава натоварване и затова шума е променлив. Не знам дали вала лежи директно върху главата или има лагери като на коляновият вал и затова попитах и предположих. Не е от ролките или водната помпа защото се въртят много по бързо и там шумът щеше да е постоянен. Преди време имах проблем с един форд, по същият начин едната глава се беше запушила и кобилиците скърцаха. Нищо не пречи за 20мин да сваля тръбата и да я продухам, да сваля една по една петите и тях да огледам.
Коментар
-
Това не е Форд и кобилици няма.Няма и никакви черупки,защото е разпределителен вал.Вал,който лагерува на 6 лагера и се върти с два пъти по ниски обороти от коляновия не може да се разбие.Мазането е превъзходно там.А ако искаш може да свалиш и лагерите на коляновия вал за да си ги разгледаш как са.Явно при тебе е голяма скука и си търсиш развлечения.chaveto написа:Понеже съм инат и затова искам да ми кажеш защо според теб не е от вала. А аз ще кажа защо според мен е от него, пък може и да греша. Шума не е постоянен и според мен когато вала натиска някой клапан и се получава натоварване и затова шума е променлив. Не знам дали вала лежи директно върху главата или има лагери като на коляновият вал и затова попитах и предположих. Не е от ролките или водната помпа защото се въртят много по бързо и там шумът щеше да е постоянен. Преди време имах проблем с един форд, по същият начин едната глава се беше запушила и кобилиците скърцаха. Нищо не пречи за 20мин да сваля тръбата и да я продухам, да сваля една по една петите и тях да огледам.
Коментар
-
Колега не искам да се засягаш, но съм пуснал темата заради проблема който имам. Ти обаче не казваш нищо конкретно освен, че съм в грешна посока и да не се занимавам. Мазането може да е перфектно, но нищо не пречи да има запушване и износване. Сума ти народ я гледа и слуша и никой не може да каже нищо конкретно. Просто шума се чува от всякъде, но най ясно около главата. Всички обаче като теб твърдят, че вала не може да издава този звук. Надявах се някой да е имал такъв проблем и да сподели от къде е бил. Кажете поне ако знаете какви са уплътненията на въпросната тръба утре да хвана да ги купя и в други ден да я сваля.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар