Аз олиото не го загрявам, проблеми с вода в него не съм имал. Един горивен филтър съм сменил само до момента. Иначе олиото си го филтрирам в мазата. Бидон 70л. след него към канелката съм вързал помпа за пералня след помпата имам утайник от "Перкинс" (филтриращия му елемент струва 2лв. за това го предпочетох, а има и пробка от която да точа утайката) и след него един стар горивен филтър за дизел. Олиото си излиза като сълза. Може да се изпълни и много по-добре, но това имах като подръчни материали. Колега не знам от къде се снабдяваш с олио, но ме съмнява след като е загрято до поне 120-130гр. докато се пържи нещо в него, да остане вода. Пък и аз поне вода не съм видял в горивния си филтър или да се утай нито в утайника нито в тубите в които наливам, а е престоявало със седмици в тях (до колкото знам олиото и водата нямат шанс да се смесят, винаги се отделят двете течности). Верно, че карам така едва от 7-8к км. но проблеми нямам. От какво в олиото може да се предизвика това запичане на сегментите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой от вас да си кара "печката" на олио?
Collapse
X
-
Чакам да измислите и фритюрник в колата, та докато карам да ми се правят картофки и да си боцкам ... + механизъм, който сам да ги соли, тъй като ме мързи ... Аз ще се заема да монтирам машина за пепси, а отзад ще сложа една филипинка да слага кюфтаци между хлебчета ... Отварям третата врата сутрин в 8 часа на орлов мост, а вечер в 17:30 на семинарята !Е тогава ще карам на олио !Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
В пловдив има един пич кадето кара Браво ТДна моторно масло.Колата му пали на нафта, работи известно време така и като загрее маслото до определени градуси, прехвърля на масло.За нафтата ползва малка туба от около 10 или 15 литра за резервоар, а за маслото ползва оригиналния си, изумяваики хората като налива масло в резервоара.Принципа на работа е същия като с олиото, но съм чувал че е добре да се смесват в някакви проценти, но не знам точно в какви.FIAT PUNTO POWER
____________________________
Коментар
-
Aми ако си чел темата за боидизела там си личиTaos85 написа:От какво в олиото може да се предизвика това запичане на сегментите
Глицерина който се отделя при реакцията се съдържа в непреработеното олио и неможе да изгори напълно като образува лепкаво вещество което полепва по буталата и сегментите! Но това явно става след доста хиляди километри така че карай смело !Аз също когато не ми се преработва си го съпвам направо в резервоара + 1 литър керосин (газ за осветление) а както знаеш керосина разлага всеки нагар! Можеш ли да качиш някоя снимка да видя как си нправил системата за пречистване на олиото!
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Турбината на това Браво роди още лятото и колата отдавна е разкостена.otem написа:В пловдив има един пич кадето кара Браво ТДна моторно масло.Колата му пали на нафта, работи известно време така и като загрее маслото до определени градуси, прехвърля на масло.За нафтата ползва малка туба от около 10 или 15 литра за резервоар, а за маслото ползва оригиналния си, изумяваики хората като налива масло в резервоара.Принципа на работа е същия като с олиото, но съм чувал че е добре да се смесват в някакви проценти, но не знам точно в какви.
Коментар
-
А тоя ефект от нагара на глицерина, няма ли да се усети първо върху дюзите? С бензина в олиото смятам, че подобряваме горенето и по този начин се възпрепятсва образуването на този нагар
Това са си само мой разсъждения разбира се, то ще си покаже с времето.
Към колегата дето не му харесва да си кара колата на олио, ще кажа че това си е лично негов избор.Мен лично ми харесва литър гориво да ми е м/у 0.6 и 1.1лв.Ти от колко време си караш колата така и в какво съотношение?Снимки ще пусна довечера.
Коментар
-
Е да, ама шанса да дадеш 3x повече пари за ремонт, се увеличава.Taos85 написа:Мен лично ми харесва литър гориво да ми е м/у 0.6 и 1.1лв.Ichkin, направо ако може вместо антифриз, да ти сипят чорбата от зелето, та да си сърбаш по малко с картофките Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 .Ichkin написа:Чакам да измислите и фритюрник в колата, та докато карам да ми се правят картофки и да си боцкам ... + механизъм, който сам да ги соли, тъй като ме мързи ... Аз ще се заема да монтирам машина за пепси, а отзад ще сложа една филипинка да слага кюфтаци между хлебчета ... Отварям третата врата сутрин в 8 часа на орлов мост, а вечер в 17:30 на семинарята ! Е тогава ще карам на олио !
Коментар
-
Може и така да е, въпреки че аз не смятам така, но не убеждавам никой че е правилно. Искам да се получи една полезна тема, за да може тези които искаме да се възползваме от "алтернативното" гориво и да си изясним какви са плюсовете и минусите му.Офф: Пък и като гледам вие тука заформихте "страхотна" идея за бизнес, що не кандидатствате за евро субсидия.Е да, ама шанса да дадеш 3x повече пари за ремонт, се увеличава.
Коментар
-
Незнам разкотенА ли е или не, ама причинатая да роди едва ли е маслото.А относно пушунето не пушеше чак толкова много....Airfan написа:Турбината на това Браво роди още лятото и колата отдавна е разкостена.otem написа:В пловдив има един пич кадето кара Браво ТДна моторно масло.Колата му пали на нафта, работи известно време така и като загрее маслото до определени градуси, прехвърля на масло.За нафтата ползва малка туба от около 10 или 15 литра за резервоар, а за маслото ползва оригиналния си, изумяваики хората като налива масло в резервоара.Принципа на работа е същия като с олиото, но съм чувал че е добре да се смесват в някакви проценти, но не знам точно в какви.FIAT PUNTO POWER
____________________________
Коментар
-
Не казвам, че е маслото. Просто споделих причината да не съществува вече. А иначе пушеше доста черно и беше карана с педал до ламарината, пускал съм клипове с нейни дрифтове.otem написа:Незнам разкотенА ли е или не, ама причинатая да роди едва ли е маслото.А относно пушунето не пушеше чак толкова много....Airfan написа:Турбината на това Браво роди още лятото и колата отдавна е разкостена.otem написа:В пловдив има един пич кадето кара Браво ТДна моторно масло.Колата му пали на нафта, работи известно време така и като загрее маслото до определени градуси, прехвърля на масло.За нафтата ползва малка туба от около 10 или 15 литра за резервоар, а за маслото ползва оригиналния си, изумяваики хората като налива масло в резервоара.Принципа на работа е същия като с олиото, но съм чувал че е добре да се смесват в някакви проценти, но не знам точно в какви.
Коментар
-
Няма проблем да се кара с олио! А за глицерина това е само теория че запича !Аз имах един форд и за едно лято му минах 13000км само на 100% олио и си работеше перфектно!Така че олио в резервоара и смело напред!А на ГНП-то няма какво да му стане най-много да протече
ама гарнитурките са 18лв.и един ден работа нищо проблем в сревнение с икономията която се прави като караш на олио!
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар