Вижте снимки на двигателя на тази в Плевен,а втората е на една в Русе - 1999г.По тях може да се открият многото разлики! Моята е 1999 - 105 к.с. и е като втората
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компютърна диагностика на Marea 1.9 JTD
Collapse
X
-
имам 1 малко въпросче .... има ли някаква по - голяма разлика между 105 и 110 освен в маркучите от и към турбото които най-много се набиват на очи .... и 5-тте кончета повече >? /говоря за разлика по електроника, дюзи и т.н/AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Май най-вече турбината е с променлива геометрия, а от там нататъка сигурно идват и промени по електрониката.ivan_dice написа:имам 1 малко въпросче .... има ли някаква по - голяма разлика между 105 и 110 освен в маркучите от и към турбото които най-много се набиват на очи .... и 5-тте кончета повече >? /говоря за разлика по електроника, дюзи и т.н/Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Ето я http://www.mobilen.bg/11256716524971233 А тези са в Русе http://www.mobilen.bg/11258995528467143 http://www.mobilen.bg/11252955055257965emzo написа:Дайте линк да я видим.JTD110 е супер избор.
Коментар
-
Други дюзи, друг дебитомер, турбина с променлива геометрия.Същите Нм.По-икономичен двигател като цяло.ivan_dice написа:имам 1 малко въпросче .... има ли някаква по - голяма разлика между 105 и 110 освен в маркучите от и към турбото които най-много се набиват на очи .... и 5-тте кончета повече >? /говоря за разлика по електроника, дюзи и т.н/
Коментар
-
Също термостат, дебитомер, дюзи, ЕГР......вероятно има още.Geraka написа:Май най-вече турбината е с променлива геометрия, а от там нататъка сигурно идват и промени по електрониката.ivan_dice написа:имам 1 малко въпросче .... има ли някаква по - голяма разлика между 105 и 110 освен в маркучите от и към турбото които най-много се набиват на очи .... и 5-тте кончета повече >? /говоря за разлика по електроника, дюзи и т.н/Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Моя явно е от най-студените - през лятото от средата не мърда, но през зимата - от средата на средата не мърда... И няма излишни кинти сега за термостат, предвид липсата на разлика в папането...ogi28b написа:Може би трябва да уточним, че има и по-"студени" термостати, които поддържат 70-72 градуса, и стрелката стои 1 точица по-надолу от средата.emzo написа:Стрелката за охлаждащата течност трябва да стои закована на средата и да не мърда, ако не стига средата - нов термостат (120-130лв) - ето ти причина да сваляш цената.Не трябва да пуши отзад.Съвсем лееееко във високите обороти.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Явно и моят е прецакан - седи една точка под средата, само че при мен са повече деленията т.е 80гр и стрелаката в зависимост от натоварването се движи до средата....а понякога и по-нагоре....абе самият уред нещо не е наред, подскача стрелката понякога!Зиме-лете седи около една позция, ако не се присети да подскочи!emzo написа:Всички термостати за Мара 105 в PDF-ите по-долу.Всичките са на 88гр.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар