Отново благодаря на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Всички ли JTD-та палят от третия оборот ?
Collapse
X
-
Ако ще и на 5 бара да го понижиш софтуерно - преди втория оборот няма да запали колата, ако ще турско да еchaveto написа:Някъде бях чел по други теми, че на 270 бара се разрешава паленето. Сега се пита дали ако запали на 100 или 150 ще има някакъв проблем и ако няма проблем да се бутне от софтуера да пали на по ниско налягане. Един вид само за 1-2 секунди налягането ще е по ниско и веднага след паленето ще си стане нормално и тогава няма да има бавно палещи Jtd-та.
Коментар
-
не е от зареждащата с-ма,колата я купи с акумулатор за боклука,но два месеца досега си я кара така,уви,зимата вече стана невъзможно,а и акумулатора му беше по малко от 60ачogi28b написа:Е то като ти е слаб акумулатора - значи има друга неизправност по зареждащата система на колата.
аз също си изпатих тая сутрин,вчера запали едва,тая сутрин-изобщо,моята също я взех така с акумулатор 50ач
ама зимата си каза своето
инъче днес ми мериха,всичко си работи и зарежда добре,просто акумулатора малъка инъче настрана от офтопика,аз не виждам проблем,че не пали от първото завъртане
това с опитите да му се софтуера за някакви странни изгъзици,да ме извинява колегата...пали от третото завъртане,ама пали и без подгрев,нали
,а моята ТД ако не подгрее нали се сещате кога ще запали
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Въпреки негативното отношение към мен( не от колегата Чавето),просто ползвам поста му за да онагледя това за което сте се хванали,няма как да стане това с промяна на софта.Явно и на други им е нужно години за да разберат кое как действа. Поздрави!!!chaveto написа:Да така е, но може да се намали въртенето. На мен лично не ми пречи, но като знам къде е заврян стартера и като знам, че не пали от раз и ми става мъка :D Ако може да се бутне и ако се знае, че не вреди на двигателя нищо не пречи да се опита на 150 да запали, ако може :D
Коментар
-
Колега , това че говориш с недомлъвки, и не споделяш натрупания опит - само може да увеличи негативното отношение към теб! Очевидно си разбрал кое как действа при запалване на ЖТД, сподели го с нас, защото ние сме се събрали да си помагаме, а не да казваме - "успех, ама няма да ти кажа, че съм го трупал с години" .
Коментар
-
Щом се налага ще ти кажа.Причината е чиста механика.Има пружина която натиска иглата на разпръсквача.Зада пръсне дюзата налягането трябва да е поне толкова че при разрешаване от страна на ел клапана да може да преодолее пружината.Или казано с прости думи работи като старите дюзи но не съвсем.Ако ще клапана да разрешава колкото си иска ,ако по някаква причина няма налягане в рейла или не достатъчно то няма как налягането да преодолее пружината и няма как да се впръсне гориво,няма и да запали.Последно съм наблюдавал живи данни от едно Браво което пали много трудно и даже ги дрънкаше разни глупости тук,но както и да е .Докато не премина 200бара налягането колата не запали.Даже ми се стори че е малко това налягане възможно е и Визата да не да не може точно да засече прага.На други подобни дюзи съм засичал момент над 250бара и повече.Надявам се вече си изясни толкова сложната работа на на тия дюзи. Поздрави!!!
Коментар
-
Колега @ogi28b искам само да кажа, че има много повече хора които не споделят нищо. Още по дразнещо е когато искаш информация за нещо безобидно и те ти отказват и започват да дразнят допълнително. Никой не е длъжен да споделя каквото и да било, но поне да не дразни. Хората които си изкарват хляба с тази информация е нормално да не споделят и нямаме никакво основание да им се сърдим. А относно колегата @specialista аз лично никога няма да натрупам негативно отношение за това, че не иска да сподели нещо, към някой други хора обаче имам в повече :D а и не съм само аз.
Коментар
-
Значи за да запали по бързо си трябва по бързо вдигане на налягането. Аз винаги съм си обяснявал за пружината, че един вид примерно създава натиск с 100 бара и винаги налягането под иглата на разпръсквача е по ниско с 100 бара спрямо горната и страна, когато се изпусне налягането от клапана си остават само тези 100 бара отгоре а отдолу е по голямо и иглата се повдига и пръска, така се вижда на клиповете които има в нета как работят тези дюзи. И преди няколко месеца се опитвах това да им кажа, но те все искаха да ми кажат, че това не е от старите дюзи и тук не я отваря налягането а ел.магнита. Да ел. магнита управлява налягането, но не и директно иглата на разпръсквача. Предлагам да обмислим вариант как да задържаме налягането в рейла след гасене за да няма нужда после отново да започва от нулата.
Коментар
-
Виу, виу, виу - 3 борота на двигателя ли са или 3 такта? Колко такта са нужни, за да се завърти на един пълен оборот маховика? Колко оборота на маховика са нужни, за да разбере ЕКУ-то в какво положение са валовете и кога да се започне процесът на впръскване? Предлагам да поразсъждаваме над този въпрос, а да оставим налягането настрани на този етап.
Коментар
-
И така, виу виу виу са три такта, което ще рече един оборот, както си казал - на третия такт пали. Изводът - налягането ли е важно или преминаването на една точно определена точка на маховика през датчика, за да разбере ЕКУ-то кое къде се намира?chaveto написа:Един оборот - два такта. Веднъж като мине датчика на разпределителният вал според мен е достатъчно за да разбере кой трябва да пали.
Коментар
-
Оборотите нямат нищо общо с тактовете, необходими с 4-ри таката на един цилиндър за да вкара, запали и изкара изгорелите газове. Два оборота на коляновият вал са един на разпределителният (говоря за 4-ри цилиндров двигател) то и при другите си беше същото, но по начесто имаме палене когато са повече цилиндрите. Коляновия вал трябва да има белег който значи, че е на ГМТ 1-ви цилиндър и когато този белег съвпадне с този на разпределителният вал се знае, че 1-ви цилиндър е на така палене или вече е завършил втория такт и започва третият. Значи за два оборота на коляновият вал двигателя се знае къде се намира. Ако някъде съм сгрешил някой да ме поправи.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар