колеги благодаря ви за идеите,но най вече благодаря на "емзо"който ми даде идеята за шумоизолацията под капака,това беше причината колата ми да забива на 2800об.днес отсраних този проблем и сега колата върви много добре благодаря отново :D
Aаааа , ама ти си бил градски бе колега.Заповядай на някоя от срещите в Неделя от 15.00 на паркинга на Техномаркет Европа.Че само аз съм с JTD там http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50718
Ако ползваш търсачката и потърсиш за придърпване на 2700-2800 , ще намериш интересни теми, свързани с това, че има някакъв дефект в заводския софтуер, който води до тези симптоми, а не дебитомер, или разни други неща. Не че не може и те да са проблема, но голяма част от колите Браво/а ЖТД 105 го имат. Имаше го и при мен.Това което наричате "изключване" на турбото - не зависи от обороти, а зависи от налягането което е създадено, и около 1.00-1.05 бара уейст-гейт клапана разтоварва.
Турбото разтоварва и горивото се орязва или само разтоварва турбината?!? Ако е само турбината, можем ли да си коригираме налягането малко....да го "постегнем"?!?
Целта на разтоварването е турбината да не прави повече от 1,05 бара. Може да се натегне механино, ама според мен повече от 1,2 не е разумно за тази турбина.
Целта на разтоварването е турбината да не прави повече от 1,05 бара. Може да се натегне механино, ама според мен повече от 1,2 не е разумно за тази турбина.
1.1- 1.12 - е добре, въпросът е, да ли ще се пуска толкова гориво - т’ва е интересното!
Коментар