Здравейте. Днес ходих на диагностика, откриха ми някои проблеми. Отделно на въпроса за продухване на катализатор ми предложиха да си направя пълна профилактика с високотемпературно гориво комбинирано с ултразвук.Обясниха ми - час и половина, като основното е да се закачи двигателя не към резервоара, ами към външен такъв и 30 мин да гори друго специално гориво. При комбинация с ултразвук падали шлаки и гадости по колекторните тръби, катализатора и т.н. После искало време да се хлади. Отпушвало гадости, колата работела по-добре, с повече мощност и по-малко харч...Казаха 80 лв - по 20 лв на цилиндър, аз съм с Мареа 97, ТД 100.На по-съвременните автомобили (след 2002/3 горе-долу) има допълнително резервоарче с такава смес, като компютъра изчислява кога да пусне от нея, примерно - 50 грама на всеки 5000 км, като там се изчисляват и обороти и т.н. автоматично...Знам за опцията да махна катализатора и да сложа резонаторно гърне. Това не ме интересува. Пиша тук като въпрос към хора които са правили процедурата - доволни ли са от ефекта, и дали след подобна процедура са имали проблеми. Има теории, че това може да изкара наяве проблеми с гарнитури. Та кажете, ако имате подобен опит, какъв е резултата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Профилактик на диз. двиг. чрез вис. темп. гориво и ултразвук
Collapse
X
-
Чакай, ЕВРО5 е стандарт за горивата. Какво точно имаш предвид? Какво ЕВРО5 гориво ?? И става въпрос не за промивка а де факто за продухване... чрез вис. темп. и т.н. ...chaveto написа:На по новите този резервоар не е за промивка на мотора ами е за ЕВРО5. За такова почистване съм чувал но цената няма нищо общо с твоята и е в пъти по голяма. Катализтора ако не е запушен не го барай.Fiat Marea 1997, 1.9 TD 100 Hp, Combi
Коментар
-
Re: Профилактик на диз. двиг. чрез вис. темп. гориво и ултра
Аз поне не съм виждам автомобил да има допълнителен резервоар в който да стой течност която от време на време се подава от компютъра за да прочиства системата. Явно си се объркал с резервоара в който има добавка която е за ЕВРО5 стандарта и няма нищо общо с промивка на системата.atanasrusev написа:На по-съвременните автомобили (след 2002/3 горе-долу) има допълнително резервоарче с такава смес, като компютъра изчислява кога да пусне от нея, примерно - 50 грама на всеки 5000 км, като там се изчисляват и обороти и т.н. автоматично...
Коментар
-
Re: кола
Колегата го е написал много добре"гъбарка ви".Какви са тия процедури с висока температура и ултра звук?Заначи ,не само според мен,но както и да е ,с утра звук няма как да повлияеш на работата на дизеловата дюза-пробвано е.Високата температура се използва при съвсем новите дизели снабдени с така наречената система "филтър за твърди частици",с цел почистването и ,въпреки че софтуерно и е зададено да си следи нещата и сама да се самопочиства. Успех!!!kluchar написа:нещо ви гъбаркат вие да не карате коли след 2009 я си направи ремонт на колата ако е толкова зле по добре ще е
Коментар
-
Благодаря на всички за отговорите... Поне научих какво е ЕВРО стандарта.... :D Иначе след като говорих и с други хора за момента заебавам тотално - след като си смених оборотомера и оправих малък проблем с подгревните свещи... колата си е добре! Единствено ако се наложи след време ще й кръцна катализатора...Но както ми каза моя майстор и още доста хора - върви ли - върви, добре ли върви - добре, проблеми? - не. ТОГАВА НЕ Я БАРАЙ да не береш после ядове... А и аз искам само да си върви добре убавицата..... и да харчи разумно....
Fiat Marea 1997, 1.9 TD 100 Hp, Combi
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар