Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при първоначално запалване на Дедра 1,9 td

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при първоначално запалване на Дедра 1,9 td

    Колеги, карам Дедра 1,9 td с двигател 160.D.1000. От известно време насам наблюдавам, че при първоначално палене (имам впредвид, че колата е престояла повече от 5 часа) пали на момента, но оборотите са доста ниски около 600 и ДВГ-то "тресе". Даже забелязах, че отзад през ауспуха пуши бял гъст дим. Това е за около 2-3 секунди и после всичко е ОК - колата върви на пушка, турбото сработва нормално и няма никакви забележки до следващия престой от 4-5 часа... Първоначално мислех, че проблема е от автоматичния обогатител, но се оказа, че нямам датчик с жило, а е някаква друга система. Пробвах при палене принудително да натисна лостчето на обогатителя - ефект нямаше...2-3 сек. тресе и пуши след това всичко е ОК. Мерил съм съпротивлението на свещите - и на четирите е еднакво. Възможно ли е свещите да греят, но поради някаква причина да не греят достатъчно и някой от цилиндрите да не може да възпламени веднага. На диагностика не сум ходил. Ще съм Ви благодарен да споделите мнения и съвети за моя проблем!
    Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
    Дедра SW 1.9td 160D1000

    #2
    След престой на колата в сервиза от сряда вечерта до днес сутринта ми казаха следния резултат:спукан маркуч за нафтата не уточниха кой по точно прегледали са и всички дюзи на стенд след това са "надули" систеката каквото и да означава това и са установили че проблема е в маркуча.Поискаха да остане още една вечер за да видят как пали сутринта на студено и днес ми се обадиха и казаха че е ОК и аз си я взех но ми се струва че все още не е ок ще видя утре сутринта.днес след работа я запалих и пак усетих леко потреперване на двигателя.А уж това се води най добрия сервиз в града(Стара Загора).По принцип трябва да пали без подаване на газ така беше преди а сега се налага да подам малко повече.

    Коментар


      #3
      Типичен синдром на въздух в системата.

      Коментар


        #4
        specialista написа:
        Типичен синдром на въздух в системата.
        Тъй наречения "клапан" ще помогне ли?
        Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
        Дедра SW 1.9td 160D1000

        Коментар


          #5
          Какъв е по-точно този клапан?

          Коментар


            #6
            Tъй наречения клапан може да помогне,а може и да бъде средство с помоща на което да разбереш от къде идва проблема.

            Коментар


              #7
              Пробвах да изчакам релето за свещите да спре да работи и се оказа, че колата пали гладко и няма проблем. Това ме навява на мисълта, че проблема е в свещите. Ще ги сменя и ще видиме какво ще се получи.
              Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
              Дедра SW 1.9td 160D1000

              Коментар


                #8
                Ех и вие като почнете да пишете.Що не написа че просто не чакаш пълния подгрев.Лека и пръст на баба Ванга тя виждаше на кой какво му е.

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  Ех и вие като почнете да пишете.Що не написа че просто не чакаш пълния подгрев.Лека и пръст на баба Ванга тя виждаше на кой какво му е.
                  ...е та нали тази лампа е за това - гасне, палиш....!
                  Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
                  Дедра SW 1.9td 160D1000

                  Коментар


                    #10
                    Така е ,а това го констатирах и на една друга Ланча.Ако се изчака да изключи релето пали на четвърт,ако е само на лампа пали след завъртане няколко оборота и с пушек съответно.Лечението е или други свещи по-бързо загряващи или изчаквай да изключи релето. Успех!!!

                    Коментар

                    Working...
                    X