Така колеги , това го забелязах преди близо месец , и наскоро като ходих да сменям гуми и вдигнаха колата забелязах ,че е доста повече отколкото предполагах , наснимах с телефона ще кача снимки по късно , странния теч се намира от шофиорската страна около едно малко радиаторче пред подкалника и стига чак до халогена (от вътрешната страна на бронята) а тя е пълна цялата с старо масло и пепел (което ще рече че това е доста по отдавна от месец ) но и доста масло на капки или каквото и да е но си бие на масло , снимките пристигат след 10 минути някой ако има предположения да казва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1,9 JTD странен теч..
Collapse
X
-
Със сигурност !!! Все едно да питаш - възможно ли е да ти спада гумата, ако не е затегнат вентила.atletikos написа:Още не е решен въпроса с теча но смятам че трябва да се иде при специалист , а иначе да питам ако найстина са разхлабени тези скоби по маркучите , възможно ли е да даде разлика в варвенето
)
Коментар
-
Ето заключението на майстора.. което не е никак хубаво , гарнитурата била за минала + един маншон скъсан = гарнитурата се шкурила и залепвала с силикон маншона се сменя - 100 лева (ето и лошата част) хвърляло масло от турбината , казва че си била заминала но някак си незнам защо не вярвам като не бута грам масло от смяна на смяна.И ето един вапрос , колко парички е тази турбина ако някой знае..Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
едно бързо въпросче от мен .... ако изолираме маркуча който идва от гадната черна кутия за картерни газове .... какво ще стане с двигателя какви са минусите .... плюса е че няма да вкарва повече мизерия към колектора .... а какво ще стане с въпросните картерни газове ........AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Нищо няма да стане,ще си излизат свободно в атмосферата под собствения си напор.Аз не само съм ги извел с един маркуч,но и изцяло съм премахнал и черната кутия,която лежи вече втора година в мазето.След интервенцията турбо пътищата ми са абсолютно чисти и след пробег около 9-10 х.км.По принцип плътен мотор няма,ако ще и от конвейра да слезе и винаги си има малък процент картерни газове,които се промъкват между сегментите.Служебното Пежо Боксер 2.8,което е със фиатов моторivan_dice написа:едно бързо въпросче от мен .... ако изолираме маркуча който идва от гадната черна кутия за картерни газове .... какво ще стане с двигателя какви са минусите .... плюса е че няма да вкарва повече мизерия към колектора .... а какво ще стане с въпросните картерни газове ........
го взех на 63 х.км и профилактично му свалих маркучите към интеркулера и имаше масълце не е като да нямаше.След като му изведох картерните газове в атмосферата и след близо 100 х.км като прокарам пръст сега е чисто,но всеки сам си решава.Свалил съм даже ламарината,която стои на капака на клапаните,защото има случаи на отвиване на тези болтчета 6мм които директно попадат на въртящия се разпределителен вал и става мазало.Във Фолксваген форума имаше един колега мисля с помпа дюза мотор,на който се бяха отвили такива малки болтчета,но те имат нещо като дроселова клапа и тези болтчета попадат директно в цилиндъра и от там вече мотора на боклука.След като разкарах тази ламаринка,като и от капака на клапаните имам директно изведен маркуч стигащ почти до земята наблюдавам като я оставя в гаража много мъничко свежо масло,но не съм забелязал на щеката дасе е отразило за тези 10х.км,като съм със Кастрол Магнатек 5/40 пълна синтетика т.е много тънко масло,а като го купувах Фиат-а тъкмо се бяха наместили на седалката
с лаптопа да му правят "реални 104х.км"
,но аз не пожелах та и сега на километража му показва 311 х.км,а ми е произведен декември 1999г -прайте сметка как карат жабарите.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Ако се сменя филтъра когато трябва и всички въздуховоди са здрави това масло не пречи. В комбинация с ЕГР-клапана става мазало, но според мен поне смазва и нямам никакво намерение да махам маркуча. Още повече, че при издувания или по продължително каране на обороти има вероятност да протече от някъде двигателя ако маркуча не си е на мястото.
Коментар
-
Колега малко ламерски въпрос :D ма кое по-точно смазва?Всмукателния колектор,всмукателния клапан или сегментите?При издуване или в критични обороти няма ли пак да протече само че с разлика,че всичко ще се набие в колектора,кулера или въздуховодите и пак ще излезе през ауспуха,но няма да се върне в картера,щото ако беше така нямаше да има и грам загуба на масло от смяна на смяна.Но в крайна сметка всеки решава сам за себе си.Аз лично съм избрал варианта "чисти дробове" за колата си макар и с цената на половин литър повече масло изтекло на земята.chaveto написа:Ако се сменя филтъра когато трябва и всички въздуховоди са здрави това масло не пречи. В комбинация с ЕГР-клапана става мазало, но според мен поне смазва и нямам никакво намерение да махам маркуча. Още повече, че при издувания или по продължително каране на обороти има вероятност да протече от някъде двигателя ако маркуча не си е на мястото.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Смазва всичко. При издуване или високи обороти налягането в двигателя е по високо от колкото ако е закачен въпросният маркуч, също така има доста не изгорели и изгорели газове които нищо не пречи да се върнат обратно. Облекчава се работата на двигателя когато се намалява налягането. И едно е да излезе изгоряло през ауспуха и друго когато го разливаш навсякъде. До тук аз не виждам нито един минус маркуча да е закачен.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар