Да наистина може да е така, но както казах според мен компресора на работи в такъв режим както лятото и следователно целта не е да прави много студено ами само до толкова колкото да може да се отнема влагата от въздуха. И да не забравяме, че има датчици за замръзване и т.н. Сега точно при климатиците на Мареа не знам как е защото нали бяха някакви други, но аз казвам как работят много по интелигентни неща който сами определят как,къде и защо да духат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време загрява JTD?
Collapse
X
-
Компресора работи в режим отопление, т.е. за да топли вътре, изстудява отвън, а тъй като отвън също е студено, се получава обледеняване. Това е разликата, както и при нормалните климатици.chaveto написа:Да наистина може да е така, но както казах според мен компресора на работи в такъв режим както лятото и следователно целта не е да прави много студено ами само до толкова колкото да може да се отнема влагата от въздуха. И да не забравяме, че има датчици за замръзване и т.н. Сега точно при климатиците на Мареа не знам как е защото нали бяха някакви други, но аз казвам как работят много по интелигентни неща който сами определят как,къде и защо да духат.
Коментар
-
Според книжката на колата (Фиат Мареа), при температури над 4 градуса, климатика отоплява.chaveto написа:Е тук малко бъркаш, твоят климатроник не е реверсен. Колегата ogi28b го е казалЦелта е не да грее ами да изсушава въздухаТова в тези коли не е климатроник, правилно е да се нарича полуавтоматичен климатик, както го наричат и "талянците".
тези които си мислят, че грее много бъркат.
Коментар
-
При пускане на вътрешна циркулация определено не отоплява дори и да има опция да отоплява. Целта от цялото упражнение е въздуха да минава през изпарителя където се охлажда. По този начин се отнема влагата. След това се затопля и влажността му става много ниска, по този начин може да поеме много повече влага. След това този въздух като поеме влагата отново минава през изпарителя.......................
Коментар
-
Колко му е в мозъка мен определено не ме бърка,дори напротив.Неговите "мисли" не се индицират никъде като грешна информация или такава която да бърка работата на колата и отделните и възли.Компресора си работи при ниска температура(до -3 градуса перфектно) и ми помага за влагата в купето.Само да добавя към всичко че направих справка днес с Мареа-та на брат ми-при -1 градус във Варна колата има работещ компресор и индикация на таблото -1 градус.Аналогична беше ситуацията и на екс колата ми Алфа 145 с тази разлика че там няма индикация на външната температура.Тук беше 1 градус.Mupo написа:Идеята е коло градуса е според "мозъка". Това се опитвам да помогна на chaveto. Не е нормално при -1 да се включва компресора или пък не се включва компресора ...
п.п. Тези последните мнения са за новия подфорум ... май
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
И още нещо...Каква е идеята на функциите за размразяване последвани от задействането на компресорите при положение,че замръзване и обледяване,както и предпоставки за конденз има при температури под 5 градуса,ако наистина компресорите не трябва да включват под 4 или 5 градуса???Започвам да си мисля че всичко са митове за граничната температура на включване на климатиците.Или ако има такава то тя е доста по ниска от описваната тук,както и забелязвам на моята кола,за което имам и логично обеснение,разбира се.На практика при работата си фреона поглъща температурата от кондензатора който се явява радиатора в купето и така има предпоставки за обледяване.Съответно при много ниска външна температура няма да има възможност вътрешното тяло да се размрази тъй като климатика на колата няма реверсивен режим както е домашният климатик и по този начин вече се създават предпоставки за проблем и не ефективна работа на климатичната уредба.Но при температури над 0 не разбирам защо е необходимо да има ограничение за включване на компресора,след като тогава въздуха все още има способност да размразява натрупване на лед.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
За ограниченията относно температурата, можеби трябва да напише повече Immortal, все пак това му е професия. Просто при ниски температури така наречения conversion factor на газа пада значително. Не случайно фреона като газ в голяма степен се използва за охлаждане, а не за отопление. Точно защото не е ефективен за второто. Като прибавим температурните загуни на един двигател, целта не оправдава средствата. Хората навън са си решили този проблем, който му е студено си купува печка. Мойте познания са дотук повече не мисля да пиша по темата и без това не е по темата(егати словосъчетанието написах
). chaveto писах за радостта, от гледна точка на самото понятие за радост ... т.е. хубаво е да си усмихнат Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар
-
Колега @iakvvu вътрешното тяло няма да замръзне защото има датчик който следи точно това, но дори и да замръзне въздуха който е в купето е достатъчно топъл за да го размрази. Митът според мен е създаден от домашните климатици, но там е съвсем друго защото когато е пуснат на топло отвън отива студеното и там мръзне и под някаква температура (външна) климатика не работи, затова и по новите сами се размразяват.
Коментар
-
Чаве, датчикът за обледеняване е отвън на радиатора на климатика. По каква причина е там, според теб, а не вътре?chaveto написа:Колега @iakvvu вътрешното тяло няма да замръзне защото има датчик който следи точно това, но дори и да замръзне въздуха който е в купето е достатъчно топъл за да го размрази. Митът според мен е създаден от домашните климатици, но там е съвсем друго защото когато е пуснат на топло отвън отива студеното и там мръзне и под някаква температура (външна) климатика не работи, затова и по новите сами се размразяват.
Коментар
-
Ми не мога да ти кажа, но определено трябва да има и датчик на вътрешният радиатор. По скоро си мисля, че този от вън управлява перките с каква сила да духат. Аз досега на външният радиатор датчик за замръзване не съм виждал. Сега ще ме караш утре да се завирам по Мареата и да гледам дали има датчик.
Коментар
-
Абе сега погледнах книгата и се оказа, че аз греша, температурният сензор е на изпарителя под централната конзола някъде!chaveto написа:Ми не мога да ти кажа, но определено трябва да има и датчик на вътрешният радиатор. По скоро си мисля, че този от вън управлява перките с каква сила да духат. Аз досега на външният радиатор датчик за замръзване не съм виждал. Сега ще ме караш утре да се завирам по Мареата и да гледам дали има датчик.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар