Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши бяло и тресе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    проблем с въздоха оправен

    Колеги,щте ви поразправям някои патила от днес когато сменях горивния филтър.Та така вчера си купих всички филтри и днес разпечатах инструкцийте и започнах.Филтара за климатика никъкъв проблем с поглед го смених,въздушния се наложи да поизчистя малко гадостиот сорта на борови иглички,листа,кал,половин мишка и т.н.и доиде ред на горивния и от там моите мъки:1.Италянеца дето го е слагал май не си е знаел силата защото неможах да го сваля нормално а се наложи да свалям и стоиката му и да го развивам вързан за менгеме и с тръбния ключ.Както и дае го свалих и сложих новия ,тругнах да го монтирам но се сетих че щом сваляш приводите на тръбите с дифтунгите трябва да смениш и дифтунгите защтото те са за еднократна опотреба и след като ги стегнещ веднъш при следвашото сваляне неможе не е желателно да ги слагате поради това че те са се напаснали по анзиса на стоиката при затягането а при второ монтиране надали ще ги сложите точно така както са били,а и за 2 лв. неми се вижда да се прави компромис.2.След това обезвъздоших е с малко трудности но стана.3.Малко експерементирах и сложих автоматичен обезвъздошител на местото на стандартния и съм много доволен,обезвъздошаваш от филтъра а нататък само помпаш,сега като се замисля може да сложа и на горивния филтър.4.Колата немога да я позная сега маи върнах 5-6коня от паша.така че Колега провери и там а щом пуши бяло значи неизгоряла нафта(запушена дюза и т.н.)
    Fiat Brava 1.9TD

    Коментар


      #32
      Re: проблем с въздоха оправен

      Rumen77 написа:
      Колеги,щте ви поразправям някои патила от днес когато сменях горивния филтър.Та така вчера си купих всички филтри и днес разпечатах инструкцийте и започнах.Филтара за климатика никъкъв проблем с поглед го смених,въздушния се наложи да поизчистя малко гадостиот сорта на борови иглички,листа,кал,половин мишка и т.н.и доиде ред на горивния и от там моите мъки:1.Италянеца дето го е слагал май не си е знаел силата защото неможах да го сваля нормално а се наложи да свалям и стоиката му и да го развивам вързан за менгеме и с тръбния ключ.Както и дае го свалих и сложих новия ,тругнах да го монтирам но се сетих че щом сваляш приводите на тръбите с дифтунгите трябва да смениш и дифтунгите защтото те са за еднократна опотреба и след като ги стегнещ веднъш при следвашото сваляне неможе не е желателно да ги слагате поради това че те са се напаснали по анзиса на стоиката при затягането а при второ монтиране надали ще ги сложите точно така както са били,а и за 2 лв. неми се вижда да се прави компромис.2.След това обезвъздоших е с малко трудности но стана.3.Малко експерементирах и сложих автоматичен обезвъздошител на местото на стандартния и съм много доволен,обезвъздошаваш от филтъра а нататък само помпаш,сега като се замисля може да сложа и на горивния филтър.4.Колата немога да я позная сега маи върнах 5-6коня от паша.така че Колега провери и там а щом пуши бяло значи неизгоряла нафта(запушена дюза и т.н.)
      Колега поздрави за процедурата. За медните шайби си прав, че е хубаво да ги смениш защото заемат формата на щуцерите, но ако не им разменяш местата пак си става ( мен ме мързеше да си търся нови и си карат на 2-ри филтър вече) Освен конете има и друг по-готин ефект ( пада разхода + пали по-лесно + не мъчиш помпата ) За менгемето и аз имах голям зор с равиването Качи някоя снимчица на автоматичния обезвъздушител да добиеме представа за какво иде реч ако ти се занимава!
      CSI in the CAR !!!
      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

      Коментар


        #33
        CSI in the CAR !!!
        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

        Коментар


          #34
          Преди три, четири дни си взех колата обратно. Малко съм на тръни, защото усещам как с всеки ремонт отпадат разни системи и модулчета и имам чувството, че колата се стопява малко по малко Проблема с гасненето след запалването го оправи лесно - с почистване на помпата при резервоара. Горивният филтър също го сменихме за всеки случай. Тъпото е, че майстора като видял, че предният филтър е с една гумичка и махнал и той едната от двете ... това се дискутираше вече, но твърде късно научих за тези две гумички. Все пак колата пали от раз и няма грешка. 2. Големият проблем е засмукването на въздух при работа на двигателя. Това го гледах с очите си на прозрачния маркуч. Колкото повече газ се подава, толкова повече мехурцхетата се увеличават, та чах имах чувството, че по горивопровода минава само въздух. След смени на авансатора се установи, че въздуха липсва само ако авансатора липсва, независимо дали е нов или стар. Резултата е, че карам без авансатор. Звукът е по-различен, но си дърпа нормално и дори е по-добре с ускорението. На бул. България я изревах яко на четвърта и пропуши на черно. Друго, което сменихме е гарнитура на главата, някакви или някаква мембрана/и на турбото и е ремонтиран един доста дебел маркуч, който излиза от двигателя. Още един положителен ефект е, че температурата е много стабилна. Загрява, малко по-бавно и определено не играе нагоре надолу стрелката.Ако някой има въпроси и не мога да отговоря, мойе да се обаждам и да питам.
          Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

          Коментар


            #35
            steam написа:
            Преди три, четири дни си взех колата обратно. Малко съм на тръни, защото усещам как с всеки ремонт отпадат разни системи и модулчета и имам чувството, че колата се стопява малко по малко Проблема с гасненето след запалването го оправи лесно - с почистване на помпата при резервоара. Горивният филтър също го сменихме за всеки случай. Тъпото е, че майстора като видял, че предният филтър е с една гумичка и махнал и той едната от двете ... това се дискутираше вече, но твърде късно научих за тези две гумички. Все пак колата пали от раз и няма грешка. 2. Големият проблем е засмукването на въздух при работа на двигателя. Това го гледах с очите си на прозрачния маркуч. Колкото повече газ се подава, толкова повече мехурцхетата се увеличават, та чах имах чувството, че по горивопровода минава само въздух. След смени на авансатора се установи, че въздуха липсва само ако авансатора липсва, независимо дали е нов или стар. Резултата е, че карам без авансатор. Звукът е по-различен, но си дърпа нормално и дори е по-добре с ускорението. На бул. България я изревах яко на четвърта и пропуши на черно. Друго, което сменихме е гарнитура на главата, някакви или някаква мембрана/и на турбото и е ремонтиран един доста дебел маркуч, който излиза от двигателя. Още един положителен ефект е, че температурата е много стабилна. Загрява, малко по-бавно и определено не играе нагоре надолу стрелката.Ако някой има въпроси и не мога да отговоря, мойе да се обаждам и да питам.
            Олеле само майстори ,без авансатор ,смяна гарнитури ,неработещи модули и ситеми.По-добре ,че си решавам проблемите сам и не стъпвам в сервизи.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #36
              Aми, то... сега като тоя ,,майстор", дет не му знам името, та затуй му викам ,,майстор" пък като му гледам майсторлъка да го е.а в майстора!!! Т.Е. като ти е махнал авансатора, спокойно можеш да си спестиш и виж колко неща. Можеш спокойно да махнеш датчика на колянов вал-сложи му една коркова тапа на дупката та я запуши, още съвсем спокойно можеш да махнеш датчика на първа дюза, също потенциометъра на помпата -ТПС-а ти е излишен- него можеш направо да го изтръгнеш, компютъра а с него и половината инсталация-т.е. ще дръпнеш напред от медта, като я върнеш на вторични, долния датчик за температурата на водата, а пък дебитомера направо ще ти пречи вече! Всички тия датчици, барабар с компютъра ти управляват двигателя, само с помоща на авансатора! Сега тия датчици са ненужни и само ти заемат място. Казвам ти ги всички тия неща, колега, без да ми се сърдиш, защото всички те управляват авансатора, а от там статичното и динамичното изпреварване на впръскването, в различните режими на двигателя според натоварването, оборотите, температурата, колко е натиснат педала, какъв и колко въздух постъпва, в какво положение е буталото и кога с какъв ъгъл е било последното впръскване за да се коригира в следващия такт на запалване на сместа. И още куп неща се управляват които вече не можеш да ползваш. Щото в момента без авансатор колата ти е като обикновен дизел. Е все още турбо дизел но скопен, по зле и от Икарус. Аз лично,пак без да ми се сърдиш, тоя ,,Майстор" щях да съм го застрелял вече. Кажи му да си хвърли инструмента в най близкия канал и да забрави за дизелови мотори. Съветвам те да си сложиш авансатора и да идеш при истински майстор. Най добре в Ямбол. А, и форума на Фиат не знам с какъв интерес и самочувствие го посещаваш, защото ти вече нямаш Фиат. Наистина не ми се сърди, но направо съм възмутен от подобна и груба намеса от негова страна. Защото Фиат правят съвременни дизели а не печки.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #37
                Не ме учудват отзивите ама никак даже. Каръшка история е мойта ... а толкова си я обичах колицата. Ямбол е града май.
                Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                Коментар


                  #38
                  Не ми стана ясно каква помпа при резервоара си чистил.Тази кола няма такава помпа.Нещото което може да се почисти е цедката на сондата.Иначе със сигурност сте я осакатили и то яко.

                  Коментар


                    #39
                    specialista написа:
                    Не ми стана ясно каква помпа при резервоара си чистил. Тази кола няма такава помпа. Нещото което може да се почисти е цедката на сондата. Иначе със сигурност сте я осакатили и то яко.
                    Да именно за това става дума. Не зная колко време ще изкара така, но следващия ремонт ще е при първа възможност в Ямбол .. отдавна трябваше да го направя това там, ама не е проблема само в майсторите, а и в балъци като мен например.
                    Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                    Коментар

                    Working...
                    X