Колеги днес отново ми се случи при издуване на колата да ми светне червената лампа която показва проблем в мотора. Няколко пъти я четох и все ми записваше грешка Р0235 нещо свързано си с турбото. Днес отново я издух защото някакъв с голф искаше да ми каже нещо на въпреки и на трета при 3500~ ми светна лампата и просто спря да засилва, включих 4-та и в момента когато угасна лампата започна отново да набира. Днес не съм я чел за грешки но съм убеден, че отново грешката ще е за турбото. В такива моменти го чувам как свири и при затворен прозорец и това ме навежда на мисълта, че то пренадува и от там е проблема. Някой може ли да ми каже какви налягания трябва да дава при празен ход и по време на движение за да видя дали надува нормално. Вакумните маркучи са здрави и нещото което управлява вакума към турбото също е здраво. Аз си имам съмнения в турбото или мап датчика. Турбото има прилични луфтове според които е трагедия но засега си работи и двигателя няма разход на масло.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с турбото или нещо друго
Collapse
X
-
Re: Проблем с турбото или нещо друго
Не мисли сега за турбото,щом не ти губи масло нито пуши колата не се занимавай с него!По добре намери един Мап-сензор за проба от някоя Либра,качи го,покарай и прочети колата и виж дали прави пак такива мизерий!chaveto написа:Колеги днес отново ми се случи при издуване на колата да ми светне червената лампа която показва проблем в мотора. Няколко пъти я четох и все ми записваше грешка Р0235 нещо свързано си с турбото. Днес отново я издух защото някакъв с голф искаше да ми каже нещо на въпреки и на трета при 3500~ ми светна лампата и просто спря да засилва, включих 4-та и в момента когато угасна лампата започна отново да набира. Днес не съм я чел за грешки но съм убеден, че отново грешката ще е за турбото. В такива моменти го чувам как свири и при затворен прозорец и това ме навежда на мисълта, че то пренадува и от там е проблема. Някой може ли да ми каже какви налягания трябва да дава при празен ход и по време на движение за да видя дали надува нормално. Вакумните маркучи са здрави и нещото което управлява вакума към турбото също е здраво. Аз си имам съмнения в турбото или мап датчика. Турбото има прилични луфтове според които е трагедия но засега си работи и двигателя няма разход на масло.
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Единственото което можах да прочета е Гарет М64 има някакви надписи на студената страна но просто е невъзможно да ги прочета ако не разглобя половината кола. Днес отново си закачих резонатора на смукателният колектор и турбината почна да се чува повече, бучи не бучи утре ще и махна грешките и ще видя дали с резонатора ще ги натрупа. Съмнявам се да е проблема от резонатора но знае ли човек. Аз единствено забелязвам само промяна в звука с и без резонатор.
Коментар
-
Данни за такава турбина Гарет М64 няма!Какво намерих:Garrett-Lancia Lybra 2.4jtd 2001year,M722.KT.24 140hp model:GT2256V,turbo code:710811-0001chaveto написа:Единственото което можах да прочета е Гарет М64 има някакви надписи на студената страна но просто е невъзможно да ги прочета ако не разглобя половината кола. Днес отново си закачих резонатора на смукателният колектор и турбината почна да се чува повече, бучи не бучи утре ще и махна грешките и ще видя дали с резонатора ще ги натрупа. Съмнявам се да е проблема от резонатора но знае ли човек. Аз единствено забелязвам само промяна в звука с и без резонатор.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар