Колеги и помпа да няма щом е пръскал със старт спрей трябва да припали докато има от него в двигателя. Този спрей се пали дори и буталото когато тръгва от ДМТ и може да е много вреден за двигателя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9 TD Не пали!
Collapse
X
-
Е да, ама бива да пробва вариантите, които може да си ги оправи САМ
Свещите, релето, клемата на филтъра....Апък и това са най-вероятните причини.След като колегата е карал колата, всичко е било нормално, и оп на другия ден неможе да запали.ПРи мен беше така, всичко нормално и Оп-няма палене.Щото няква жица и дошло времето да се откачи.....
Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Re: Браво 1.9 TD Не пали!
Какъв е цвета на пушека?Кога си сменял горивен филтър? Да не подаваш вода с нафта/че и старт спрей/ в цилиндрите?Аз първо бих проверил лесните неща:1. Развий капачката на разширителния съд и погледни антифриза за някакви мазни петна. Нивото променено ли е? Време - 1 мин.2. След като си правил опити да запалиш, извади щеката и виж маслото как е. Време, вкл. въртенето на стартер - 3 мин.3. Погледни ангренажа ... като си в ГМТ, белезите на колянов вал и помпа на място ли са? Време - 5 мин.4. Това за рапред. вал не е шега. Може вала да се скъсал. Не пречи да свалиш капака на главата и да видиш какво е състоянието. Време - 15-20 мин.5. Ако скоро преди проблема си зареждал, може да си случил на нафта. Развий дюзите и ги занеси за прочистване, проверка и ако има нужда за регулирировка. Дори там да не е причината - това няма да е излишно, а рискуваш не повече от 25-30 лв. Време - колкото, толкова ...Друго май сам не може да направиш ... и трябва да закараш магарето в сервиз. Щях да ти пиша, че след като откачиш дюзите от тръбичките - да наденеш по едно маркуче на тръбичките и да ги вкараш в някакво шише. И да повъртиш малко. После да видиш какво има в шишето. Ама ..... Това за авансатора е вярно, ама за това си трябва майстор. А и щом със старт спрея не пали, едва ли е от това.ИцоМалкия написа:...Пробвам пак неще.Върти,има ток,няма въздух в системата само върти и пуши като за световно. ... !Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Re: Браво 1.9 TD Не пали!
Не е лошо като давате съвети после да си четете какви сте ги писали !Този двигател пали винаги когато му се впръсне нафта(и работи подгрева),а как ще работи вече е друг въпрос и тема на друг разговор.А Авансатора ако искаш го извади и запуши дупката с нещо,пак ще запали стига другите условия да са на лице.Все пак говорим само за палене а не как ще работи.А за дюзите е смешно да търсиш излишното гориво.Skip_01 написа:Какъв е цвета на пушека?Кога си сменял горивен филтър? Да не подаваш вода с нафта/че и старт спрей/ в цилиндрите?Аз първо бих проверил лесните неща:1. Развий капачката на разширителния съд и погледни антифриза за някакви мазни петна. Нивото променено ли е? Време - 1 мин.2. След като си правил опити да запалиш, извади щеката и виж маслото как е. Време, вкл. въртенето на стартер - 3 мин.3. Погледни ангренажа ... като си в ГМТ, белезите на колянов вал и помпа на място ли са? Време - 5 мин.4. Това за рапред. вал не е шега. Може вала да се скъсал. Не пречи да свалиш капака на главата и да видиш какво е състоянието. Време - 15-20 мин.5. Ако скоро преди проблема си зареждал, може да си случил на нафта. Развий дюзите и ги занеси за прочистване, проверка и ако има нужда за регулирировка. Дори там да не е причината - това няма да е излишно, а рискуваш не повече от 25-30 лв. Време - колкото, толкова ...Друго май сам не може да направиш ... и трябва да закараш магарето в сервиз. Щях да ти пиша, че след като откачиш дюзите от тръбичките - да наденеш по едно маркуче на тръбичките и да ги вкараш в някакво шише. И да повъртиш малко. После да видиш какво има в шишето. Ама ..... Това за авансатора е вярно, ама за това си трябва майстор. А и щом със старт спрея не пали, едва ли е от това.ИцоМалкия написа:...Пробвам пак неще.Върти,има ток,няма въздух в системата само върти и пуши като за световно. ... !
Коментар
-
Нещо няма заинтересованост от автора на темата. А и не е достатъчно описанието. Я пиши като въртиш със стартера, чуства ли се някаква компресия. Има ли разлика отпреди, като си въртял да запалиш и сега към по леко въртене. Ако да, то изгорели клапани или по лошо, набити. Както кавза колегата Specialista, на тоя двигател за да запали, му трябват две три неща-компресия, нормален аванс и гориво в цилиндрите.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колеги проблема е решен срещу 152лв.Четири нови свещи и сега е като оса,само да го пипна и е запалил.
Но най-интересното е,че не ми мигаше датчика за свещите,че има някоя изгоряла.Важното е,че всочко се оправи но се появи нов проблем.При 110-120км/ч ми хвърли каре на предно дясно и полуоската е на мармалад,как не се заби в асфалта и да ме метне незнам.Сега пак майстори и разходи
Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)
Коментар
-
Товаче си решил проблема с паленето със замяната на свщите е и добре и не. Казвам и не, защото тоя двигател, ако е в добро техническо здраве, си пали и без подгрев, но с малко по продължително въртене със стартера. Моя мотор умишлено съм го тествал за палене без подгрев при около -10, -15* и си запали след три -четери оборота. Това е тествано с почти нов акумулатор.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Пали без нито една свещ?Моята съм я пробвал при подобни температури с 2 изгорели свещи и запали, но с голям зор. Отделно като е топла и ако не изчакам подгрева пали отново с продължително въртене.iuly_vn написа:Товаче си решил проблема с паленето със замяната на свщите е и добре и не. Казвам и не, защото тоя двигател, ако е в добро техническо здраве, си пали и без подгрев, но с малко по продължително въртене със стартера. Моя мотор умишлено съм го тествал за палене без подгрев при около -10, -15* и си запали след три -четери оборота. Това е тествано с почти нов акумулатор.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар