Geraka, ето споделен опит по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=467273#467273
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне воден радиатор+промиване на системата - ТД100
Collapse
X
-
Мда аз преди я четох тая тема и я разгледах - при тд100 е абсолютно същото, като при тебе.Днеска налях антифриз и дестилирана вода и обезвъздуших - хвана около 4,5 литгра, при положение че и дават 6,5л. - явно наистина е останало в двигателя и то не малко.В началото имах малко ядове - почна да тече от двата маркуча на термостата, които отиват към радиатора, но се оказа от калпавите нови скоби, които сложих...та позатегнах ги по-яко и се оправи.Болта дето е за обезвъздушаване, който е отбелязан с буква "B" на предните снимки се отеърта изключително трудно с шестограм и след това трябва и така силно да се затегне, че да не изпуска от там.Впечетления - достига доста бързо до оптимална температура. Загрява малко над средата само при работа на място, но като се пусне първата степен охлажда много бързо. Доволен съм от постигнатото :Dogi28b написа:Geraka, ето споделен опит по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=467273#467273Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
От както направих тая процедура нивото започна да ми губи по-малко антифриз, но не мога да го набарам от къде е. Поне видимо от горе нямам течове. Отделно не знам дали е нормално, но при студена и загасена кола нивото на антифриза седи по-надолу, от колкото при загряла и работеща.Утре ще видя вече тая клапа, че не спира да се поти тая кола.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Това е напълно нормално, защото като загрее, антифриза се разширява. Важното е при студена кола всеки път нивото да е еднакво.Geraka написа:От както направих тая процедура нивото започна да ми губи по-малко антифриз, но не мога да го набарам от къде е. Поне видимо от горе нямам течове. Отделно не знам дали е нормално, но при студена и загасена кола нивото на антифриза седи по-надолу, от колкото при загряла и работеща.Утре ще видя вече тая клапа, че не спира да се поти тая кола.
Коментар
-
Проблема е локализиран. Радиаторчето на парното тече. Като махнах пластмасите и имаше малка локвичка към шофьорската страна. Явно обаче теч не е много голям, щом още не ми е светнала лампата за еърбеците.Може ли нещо фатално да се случи докато не го сменя. Ако карам без да пускам парно би трябвало да не минава антифриз през радиаторчето или се лъжа.Клапата за въздуха си ми работи перфектно. И нея е проверих.Сега като се замисля стъклата ми не се потят, а направо се мокрят.Най-тъпото е, че скоро смених антифриза, а сега пак трябва да го източвам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Но така е като не послушах колегата преди да го преверя, като чистех радиатора.Възникна и още един проблем. Като свалях тия пластмаси и счупих 2 от щипките, които са изключително малоумни и сега се чудя къде да търся такива. По-късно ще я снимам да ви я покажа.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Сега ми хрумна и друга идея. Да завия централата на еърбеците с нещо, докато отстраня проблема. Само, че се чудя дали е удачно да я покрия с найлон и дали ще пречи на нещо?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Аз превантивно съм я завил с найлон два ката.А ти се е пробил радиатора от новия антифриз, който е по-концентриран вероятно.Geraka написа:Сега ми хрумна и друга идея. Да завия централата на еърбеците с нещо, докато отстраня проблема. Само, че се чудя дали е удачно да я покрия с найлон и дали ще пречи на нещо?
Коментар
-
Лъжеш се !Geraka написа:Проблема е локализиран. Радиаторчето на парното тече. Като махнах пластмасите и имаше малка локвичка към шофьорската страна. Явно обаче теч не е много голям, щом още не ми е светнала лампата за еърбеците.Може ли нещо фатално да се случи докато не го сменя. Ако карам без да пускам парно би трябвало да не минава антифриз през радиаторчето или се лъжа.Клапата за въздуха си ми работи перфектно. И нея е проверих.Сега като се замисля стъклата ми не се потят, а направо се мокрят.Най-тъпото е, че скоро смених антифриза, а сега пак трябва да го източвам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Но така е като не послушах колегата преди да го преверя, като чистех радиатора.Възникна и още един проблем. Като свалях тия пластмаси и счупих 2 от щипките, които са изключително малоумни и сега се чудя къде да търся такива. По-късно ще я снимам да ви я покажа.
Коментар
-
Ясно. Значи слагам найлон на централата и при първа възможност го сменям.А някой мисля, че беше казал, че има възможност от такъв теч да не може да вдигне налягане в системата и да прегрее. Отделно май има шанс и въздушна възглавница да направи, макар че тече е малък.ogi28b написа:Лъжеш се !Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар