jenti написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD - нестабилни обороти на празен ход+гаснене
Collapse
X
-
Това пък защо? Отгоре не стана ли ?Когато е загряла колата, работят вентилаторите, теоретично поне, това създава товар в/у алтернатора, той затормозява двигателя чрез този ремък. Това е една доста невероятна теория, но ако е вярна - при сваляне на ремъка няма да го има това влияние. Абе май трябва да се видят работните параметри когато се появи проблемът. Пробвай за кратко да натовариш алттернатора максимално, и гледай дали ще се повторят нестабилните обороти. Има ли промяна като включиш климатика?
-
http://vbox7.com/play:96764ec5 Видео при включване на климатика, включени харове и вентилатор на купето!Туко що го качих и може да не е обработено ощеТака винаги се е държал като го пусна, лагера му е сменен преди около 7000 км, като цяло проблема за който пиша не е от "вчера" кажи речи откакто съм купил колата - 1 година, но до преди да започне да ми гасне понякога от това, не ми е правил впечатлениеОтгоре едвам си проврях ръката, незнам при вас, но при мен има някаква мека кора отляво на самата рама на купето, може и ръката ми да е дебела, пробвах се но едвам стигах ключа отгоре :DFiat Bravo JTD '99
Коментар
-
еми то това от време на време трепване е свързано с включване на вентилаторите на някоя степен, което създава твар в/у алтернатора. И също трепване на оборотите може да има при автоматичното включване ии изключване на компресора по време на работа на климтика. Но трепване и играене на оборотите са коренно разични неща
Коментар
-
При мен сутрин когато запаля, без значение сезона за 2-3 секунди се мести между 800/900rpm. След това съм се заглеждал - няма проблем. И при пускане на климатика - се местят постоянно 800/900rpm.... когато си направи там няква температура... вече не е така... ако има значение винаги го пускам на най-студено.
btw точно като при колегата http://vbox7.com/play:96764ec5
I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
-
На студено палене ако има проблем с някоя дюза е нормално да се колебаят оборотите докато не заработи по равномерно двигателя. При пускането на климатика/климатроника е нормално да има компенсация на оборотите и при включванията/изключванията да се колебят оборотите. Но това си зависи от двигателя. При мен не усещам кога се включва и изключва компресора.
Коментар
-
Така е, съгласен съм с теб колега, но това не го е правила само на студено, а и при 32 градуса навън и напълно загрял двигателНаправих опита, резултата беше - при запалване оборотите играеха като в последния клип когато включвам климата между 900-800 оборота, като включих климатика се усети по голямо натоварване на двигателя и даже угасна веднъж, но определено не останаха стабилни оборотите при включен климатикchaveto написа:На студено палене ако има проблем с някоя дюза е нормално да се колебаят оборотите докато не заработи по равномерно двигателя. При пускането на климатика/климатроника е нормално да има компенсация на оборотите и при включванията/изключванията да се колебят оборотите. Но това си зависи от двигателя. При мен не усещам кога се включва и изключва компресора.Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Такам, преди малко забелязах още нещо, когато ми прави проблема с подскачането на оборотите, се заслушах че и ел. клапана на ЕГР, който по принцип си жужи прекъсва, ЕГР-а ми работи, но съм го изолирал за да не ми се цапа колектора, възможно ли е клапана да прави този проблем или това че съм запушил работещия ЕГР, нали ЕГР работи само когато двигателя е на тихи обороти дали може да има някаква връзка?Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
EGR не работи на празен ход.jenti написа:Такам, преди малко забелязах още нещо, когато ми прави проблема с подскачането на оборотите, се заслушах че и ел. клапана на ЕГР, който по принцип си жужи прекъсва, ЕГР-а ми работи, но съм го изолирал за да не ми се цапа колектора, възможно ли е клапана да прави този проблем или това че съм запушил работещия ЕГР, нали ЕГР работи само когато двигателя е на тихи обороти дали може да има някаква връзка?
Коментар
-
ЕГР работи на празен ход с 200 % сигурност ! Тогава е най-малката нужда от гориво, и най-големия излишък на пресен въздух, съответно - най-голямото отваряне на ЕГР. ( Е, може и да не е най-голямото отваряне, не съм му гледал стойностите в горивната карта, но работи).Airfan написа:EGR не работи на празен ход.
Коментар
-
Хм, всъщност си прав и вероятно умората откъсния час ме е подвела да пиша глупости. Дори с теб коментирахме показанията от Унидиага при изолиран EGR. Напълно прав си!ogi28b написа:ЕГР работи на празен ход с 200 % сигурност ! Тогава е най-малката нужда от гориво, и най-големия излишък на пресен въздух, съответно - най-голямото отваряне на ЕГР. ( Е, може и да не е най-голямото отваряне, не съм му гледал стойностите в горивната карта, но работи).Airfan написа:EGR не работи на празен ход.
Коментар
-
Все пак не разбрах дали има шанс дали може да идва от него проблема, но нищо.При една от диагностиките, като пуснахме да следим показателите в реално време ЕГР беше отворен на 1%, утре ще върна системата в нормален вид защото днес няма да имам време и ще покарам да видя дали ще има някаква разликаogi28b написа:ЕГР работи на празен ход с 200 % сигурност ! Тогава е най-малката нужда от гориво, и най-големия излишък на пресен въздух, съответно - най-голямото отваряне на ЕГР. ( Е, може и да не е най-голямото отваряне, не съм му гледал стойностите в горивната карта, но работи).Airfan написа:EGR не работи на празен ход.Fiat Bravo JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар