Aбе и аз така си мислех, приказвах с един мастор и каза, че точно тампоните на ДВГ били много здрави, на ск. кутия тампона го смених де.Но всичко се оправи чак след вълшебната дума Валео
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
моля за съвет Брава 1.9 JTD 105k.
Collapse
X
-
Ако започне да отделя другаде - има проблем - я силно износен съединител, я някоя помпа.ogi28b написа:Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.emzo написа:Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Коментар
-
Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.ogi28b написа:Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.emzo написа:Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Коментар
-
При механичен - да, но при хидравличен?Иначе той наистина си отделя на друго място, но това май не се отразява на позицията на педала.Stefan Hadjov написа:Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.ogi28b написа:Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.emzo написа:Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Коментар
-
Вероятно защото навлиза спирачна течност, която заема освободеното мястоStefan Hadjov написа:Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.ogi28b написа:Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.emzo написа:Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Коментар
-
Дали механичен или хидравличен,няма никакво значение.Това е въпрос на предавка.И винаги се отразява на позицията на педала на съединителя на отделяне.Не се отразява когато позицията на педала е регулируема и ти си го подържаш винаги да ти отделя на едно и също място чрез регулиране.Но ако не пипаш регулировката позицията се променя.Когато системата е саморегулираща,тогава позицията на педала е винаги на едно място,но позицията на отделяне се променя в зависимост от износването на феродото.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар