След като на майсторите не им се захваща с дизел на фиат, значи са се наяли достатъчно към момента. Гледам че мемчетата от алфа форума са доволни много от сервиза на Румен, който е като клубен сервиз. Има координати в алфа форума. Правил само италиански автомобили. Доста хора си правят фиатите там. Може да попиташ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко масло губите (изгаряте, течове)?
Collapse
X
-
много благодаря, още днес ще му потърся координатите...възможно е да са ме лъгали, до сега не съм го сменял аз, поради ремонта, а после смяната на семеринга, дето не ми оправи теча...следващия път съм си аз и ще видя точно колко събира...пп към чавето, при този теч не мисля да сменям масло, то е постоянно новоMadHead написа:След като на майсторите не им се захваща с дизел на фиат, значи са се наяли достатъчно към момента. Гледам че мемчетата от алфа форума са доволни много от сервиза на Румен, който е като клубен сервиз. Има координати в алфа форума. Правил само италиански автомобили. Доста хора си правят фиатите там. Може да попиташ
няма време да се очерни даже
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Ами аз като отворя капака всичко си лъщиGeraka написа:Бягай ти тая работа - пари на вятъра за масло....по0добре да намериш от къде тече, а и е гадно да отвориш капака и всичко да е в маслоGbGzTeaM написа:Абе капенето е майка на доливането.Доливайте колеги, не се плашете :D
Тече ми някъде от гарнитурата на картера сигурен съм.Сега един ентусиаст от блока с булдозер направи много готин канал и ще го оправя и това, като му дойде редът
Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
На картера няма гарнитура - уплътнява се с някакъв термоустойчив силикон.GbGzTeaM написа:Ами аз като отворя капака всичко си лъщиGeraka написа:Бягай ти тая работа - пари на вятъра за масло....по0добре да намериш от къде тече, а и е гадно да отвориш капака и всичко да е в маслоGbGzTeaM написа:Абе капенето е майка на доливането.Доливайте колеги, не се плашете :D
Тече ми някъде от гарнитурата на картера сигурен съм.Сега един ентусиаст от блока с булдозер направи много готин канал и ще го оправя и това, като му дойде редът
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Сигурен ли си?Понеже за моята не излиза нищо, а с тоя номер дето го даваш излиза "sealer", което не знам как се превежда, но картинката изглежда като силиконogi28b написа:...номер 71713687 , 9 паунда според еПЕР (~20 лева)Geraka написа:На картера няма гарнитура - уплътнява се с някакъв термоустойчив силикон.
ЕДИТ: Опс...май не те разбрах....това е номера на силикона
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
И литър да долея на 10000 км. изобщо не ме притеснява.Какво толкова като си хапва 100-200 гр. на 1000 км. то и производителя е написал в книгата границите над които трябва да се притеснявате?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
До 300 мл. за бензинови и до 800 мл. за дизеловите на 1000 км.Книги не четете ли?GbGzTeaM написа:И какви са тези граници колега?Tornado написа:И литър да долея на 10000 км. изобщо не ме притеснява.Какво толкова като си хапва 100-200 гр. на 1000 км. то и производителя е написал в книгата границите над които трябва да се притеснявате?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар