Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свети дюзата - РЕШЕН.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свети дюзата - РЕШЕН.

    Здравейте колеги.Днес минах през една доста голяма дупка и колата загуби мощност.Погледнах таблото - червената лампичка на дюзата свети. Продължих да карам така, нямаше проблеми, но лампата не угасна.След около час пак я запалих. Лампичката не светеше. На едно кръстовище наби муцуната и няма сила колата и лампата светна.Сега лампа свети постоянно, а загубата на мощност е честа.Изчетох няколко теми подобни на тази и си вадя извода, че е датчика на коляновия вал.Става дума за колата от подписа ми.Моля ви, кажете ми къде в София да ида да го сменят и горе долу колко пари е.Ни най - малко не ми се ходи в ИталСервиза. Просто отношението и облужването е много зле.Четох че е около 60 лева + 10 за поставянето.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    #2
    Предвид, че не е супер сложно - можеш или сам да го смениш по указанията от темата на VSD или да закараш колата в който и да е автомобилен сервиз. Датчика е средно 47-65лв според магазина в който ще го намериш. На мен ми го смениха мисля за 5лв
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Залагам една бира, че грешката ще е свързана с потенциометъра на педала на газта, а не с датчика на вала

      Коментар


        #4
        Според мен е датчика за налягането в смукателният колектор, при неговото откачане спира да работи турбото. Но това една диагностика веднага ще го каже и няма нужда да хвърляме на боб от къде е проблема. Нека и колегата след диагностиката да каже от къде е бил проблема за да знаем кой по добре хвърля боба :D

        Коментар


          #5
          Всичко друго,но не и датчика на кол.вал.Най вероятно бялия куплунг под жабката с шесте пина.

          Коментар


            #6
            Благодаря ви за отговорите. Диагностика къде мога да си направя ?Някой от няма ли виза унискан ? Предлагам да изпием парите после :D
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #7
              Тоя загубен куплунг седи там с цел при подмяна на АРР да се разкачи от там и да се издърпа кабела до самото АРР, но повярвайте ми при смяна на АРР едва ли ще си играте да вадите целия кабел.Затова най-добре си пограйте с поялника и елимирайте глупавия куплунг !
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                vgeorgiev написа:
                Благодаря ви за отговорите. Диагностика къде мога да си направя ?Някой от няма ли виза унискан ? Предлагам да изпием парите после :D
                Визата няма да я прочете колега. За кола от 2001 година търси Унидиаг.

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Тоя загубен куплунг седи там с цел при подмяна на АРР да се разкачи от там и да се издърпа кабела до самото АРР, но повярвайте ми при смяна на АРР едва ли ще си играте да вадите целия кабел.Затова най-добре си пограйте с поялника и елимирайте глупавия куплунг !
                  Колега, днес погледнах какво става зад жабката. Имаше конектора, който ти си описал и един с много пинове, също така два диагностични.Разкачих отбелязания, запалих колата и най - интересното е че като натиснех газта ускоряваше.Та въпроса ми е дали снимката е за този проблем. Защо пише "мери се този куплунг" ?
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #10
                    vgeorgiev написа:
                    emzo написа:
                    Тоя загубен куплунг седи там с цел при подмяна на АРР да се разкачи от там и да се издърпа кабела до самото АРР, но повярвайте ми при смяна на АРР едва ли ще си играте да вадите целия кабел.Затова най-добре си пограйте с поялника и елимирайте глупавия куплунг !
                    Колега, днес погледнах какво става зад жабката. Имаше конектора, който ти си описал и един с много пинове, също така два диагностични.Разкачих отбелязания, запалих колата и най - интересното е че като натиснех газта ускоряваше.Та въпроса ми е дали снимката е за този проблем. Защо пише "мери се този куплунг" ?
                    Разкачил си нещо друго колега. като разкачиш този куплунг колата няма как да ускорява. Това е сигнала от педала към ECU-то.

                    Коментар


                      #11
                      Кто дадеш на контакт при разкачен куплунг - ти святка - спринцовката, душа, инжекцията, клаксона или каквото още се сетиш, като описание на тази лампа И газ няма как да се подава.Мисля, че са 2 такива подобни куплунга, но НЕ е добра идея да разкачаш и да палиш !!!!!!!
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Изглежда си прав. Тук има друга подобна снимка от стило и ми се струва вече че не съм разкачил каквото трябва. Благодаря на всички. Утре или в събота ще я правя колата
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте отново. Реших си проблема. Оказа се наистина буксата.Благодаря и на коегата venioid, който е имал 100% същия проблем и ми даде съвети.
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #14
                            Я го знам бе, на мене жокер ми не требе. Жалко че никой не пожела да се хванем на по бира. И при мен неодавна светна лампата заради канал 2 на педала, но след прочитане с диагностичен софтуер , не се случи нищо, не ми е губила мощност само еднократно някаква загуба на сигнал сигурно

                            Коментар

                            Working...
                            X