Питането ми е свързано с датчика, който е закрепен за задната част на кутията на въздушния филтър, как се казва и има ли някаква схема за свързване с кутията, че в момента е счупена едната му част и стърчат две пластинки?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за кутията на въздушния филтър на Мареа 2.4 ТД....
Collapse
X
-
По темата
От два часа сигурно се ровя из интернет и форумите и извода до който стигнах, е че най-вероятно става дума за датчик за температурата на входящия въздух. Много интересна джаджа е и стои закачена в горния заден край на кутията на филтъра. Не ми е на разположение колата иначе веднага бих снимал.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Re: По темата
Мисля ,че съм я виждал тази джаджа ама сега не мога да си спомня какво е точно.Щом има пластини отпада варианта за датчик за тепературата на входящия въздух.При този модел той не е ли вграден заедно с дебитомера.Не е датчик за темп. на входящия въздух долу съм показал къде е той.Позиция 7.manot24 написа:От два часа сигурно се ровя из интернет и форумите и извода до който стигнах, е че най-вероятно става дума за датчик за температурата на входящия въздух. Много интересна джаджа е и стои закачена в горния заден край на кутията на филтъра. Не ми е на разположение колата иначе веднага бих снимал.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Кой е механичния и кой електронния дебитомер?А тази джаджа не предполагах, че ще бъде толкова неизвестна....но пък и никой с такъв двигател не е изказал мнение или предположение...Странна работа...опитвам се да се замисля логично за да разбера с каква цел е сложена тази джаджа там, на самата кутия на въздушния филтър? Тя е свързана с кабели, които отиват незнайно за мен къде. Явно е с цел да подава някаква информация на ЕКУ-то ли де да знам, но каква ще е тази информация? Беше логично да е за темп. на входящия въздух, но виждам, че този датчик изобщо не е разположен на такова място по снимката, която си прикачил. Интересното е, че след като беше извън строя, по таблото не е светила никаква лампа и поведението на колата не се промени...За какво е сложена там?Tornado написа:Сега разбирам ,че този двигател има както механичен така и електронен деботимер.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Намерих му каталожния номер от еПера ,но само това повече никакво инфо - 46464945 - ДАТЧИКhttp://62.195.105.49:7080/navi?COUNT...Позиция 11.Отваряй линка с IEFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Въпрос за кутията на въздушния филтър на Мареа 2.4 ТД...
Това е датчик за температурата на входящия въздух на коли до 1998 год.От 1998 год нагоре е преместен във дебитомера.Куплунга му е с два извода.Като се откачи от датчика и се включи контактния ключ на On излизат 5 волта..Контролера взима под внимание данни от него само при температура на въздуха под 15 градуса.Датчика не е особенно важен и ако е дефектирал може да се замени с едно съпротивление от 2000-2500 ома за да не вкарва грешка и може така да се кара.manot24 написа:Питането ми е свързано с датчика, който е закрепен за задната част на кутията на въздушния филтър, как се казва и има ли някаква схема за свързване с кутията, че в момента е счупена едната му част и стърчат две пластинки?
Коментар
-
Re: Въпрос за кутията на въздушния филтър на Мареа 2.4 ТД...
Благодарности на колегата Хаджов, на теб Tornado също!Колкото до датчика /спираме с израза джаджа /, незнам дали е дефектирал, просто се измъкнаха пластинките заедно с една пластмасова част /кръгла а посредата има вградено бутонче/....направих снимки, но незнам как да им корегирам размера за да ги кача. Евентуално на Tornado по скайпа и той да ги качи?Това добре, разгадахме го, но защо сега оригиналното радио-касетофонче отказва да включи? Когато включа фаровете копчетата и екрана си светят зелено, но иначе никаква индикация за работещо радио. Бутона за включване си щрака, но няма никой в никакво положение. Не изписва часа....и друг път акумулатора е бил с разкачени клеми, но не се е включвала защита....код ли има, как се вкарва нямам си и на идея. Някакви предложения? За да не пускам друга тема в друг раздел, питам по между другото тук.Stefan Hadjov написа:Това е датчик за температурата на входящия въздух на коли до 1998 год.От 1998 год нагоре е преместен във дебитомера.Куплунга му е с два извода.Като се откачи от датчика и се включи контактния ключ на On излизат 5 волта..Контролера взима под внимание данни от него само при температура на въздуха под 15 градуса.Датчика не е особенно важен и ако е дефектирал може да се замени с едно съпротивление от 2000-2500 ома за да не вкарва грешка и може така да се кара.manot24 написа:Питането ми е свързано с датчика, който е закрепен за задната част на кутията на въздушния филтър, как се казва и има ли някаква схема за свързване с кутията, че в момента е счупена едната му част и стърчат две пластинки?Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Значииии.....явно совите не са това, което са!Разследването може би продължава....Както се вижда /замъглено /, от кутията на филтъра излиза една бяла пластмасова кръгла част. Има леко издадена черна основа, която в средата има отвор, в който влизат пластините, предварително закрепени за кръглия пластмасов обръч на другата част, с червено и бяло. Бялото краче е кръгло и влиза в отвора на бялата част, както казах заедно с пластините, и това което остава навън е червеното бутонче, което явно е на пружинка, защото потъва и излиза към бялото краче, без да щрака като прекъсвач. Това е общо взето обяснението!Tornado написа:Качвам снимките и не съм все още убеден ,че това е темп. датчик.По-скоро датчик за индикация на запушен филтър.Датчик за темп. на въздух се поставя на място където има поток от въздух ,а точно в този ъгъл на кутията няма такъв.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар