Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от капака на клапаните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от капака на клапаните

    Проблема е следния: Хвърляше ми масло от гарнитурата на капака. Смених старата, която беше уплътнена и със силикон. Сложих нова и пак изби този път от другаде. Като отворя капачката на маслото си духа сериозно, но ми казаха, че не било страшно. Не гори масло иначе, върви добре. Има ли вероятност системата за отвеждане на картерните газове да се запуши и оттам да надува така и като няма от къде да изхвърля от гарнитурата.? Или е нещо друго?
    Fiat Bravo 1.9JTD 1999

    #2
    Ако си на 100% сигурен, че капака е монтиран правилно трябва да се провери, вентилацията на мотора. Това, че не гори масло не значи, че не е здухан. Може маслените сегменти да са здрави и затова да не гори масло а компресионите да са заминали и затова да духа толкова и да избива от някъде.

    Коментар


      #3
      А какви са признаците на износени компресионни сегменти? Единствения проблем който имам е, че пуши повечко черно като я настъпя и като изравни оборотите спира........
      Fiat Bravo 1.9JTD 1999

      Коментар


        #4
        А новата гарнитура намаза ли със силикон? Особено двете къси страни?
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Трябваше ли? Е, човек се учи от грешките си
          Fiat Bravo 1.9JTD 1999

          Коментар


            #6
            kassavetov написа:
            Трябваше ли? Е, човек се учи от грешките си
            Трябваше... вероятно и отстрани омаслява.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              аз не съм съгласен , че трябва да се маже със силикон.по мой опит - ако е свястна новата гарнитура - проблеми няма ... ето линкчеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...start=26виж писаното в червено

              Коментар


                #8
                Както в случая с колегата така и при мен преди време, като смених гарнитурата се появи теч от ново място! Бях изчистил старателно и внимателно от всякаки боклуци и парчета стар силикон, бях обезмаслил. Стегнах капака от средата наляво и надясно кръстосано. И факт - протече! Тъй като преди половин година теча се увеличи смених гарнитурата, но този път я намазах с термоустойчив силикон. Ела да видиш сега дали отнякъде тече! :D При положение, че на много коли и места по мотора за уплътняване се използва САМО силикон не виждам проблем и тази гарнитура да се намаже за всеки случай.@u_bo май говорим за различни мотори, не мислиш ли? :D
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Друго питане. Въпросната гарнитура се вкарва в един канал на капака. Трябва ли да сложа силикон в този канал или да я намажа само от долната страна, откъм главата? Питам, защото като слагах тази гарнитура беше много стегната и трябваше доста да я разпъна за да влезе в канала и сега ако сложа силикон може да подейства като лубрикант и да се изплъзва от този канал.
                  Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                  Коментар


                    #10
                    kassavetov написа:
                    Друго питане. Въпросната гарнитура се вкарва в един канал на капака. Трябва ли да сложа силикон в този канал или да я намажа само от долната страна, откъм главата? Питам, защото като слагах тази гарнитура беше много стегната и трябваше доста да я разпъна за да влезе в канала и сега ако сложа силикон може да подейства като лубрикант и да се изплъзва от този канал.
                    Няма, как да се изплъзва при положение, че ще я стиснеш с капака. Все пак преди да затегнеш огледай добре всички ъгълчета. Не е нормално гарнитурата да е била свита. Може да е леко усукана, ако не е съхранявана правилно, но трябва да си пасва идеално. Намажи гарнитурата и от двете страни с топлоустойчив силикон, като разбира се не прекалявай с количеството. С леко прекарване на пръста по гарнитурата разнеси и обери излишното количество. Ако наклепаш с много силикон отвън няма да има проблем, но отвътре може да се образуват големи парчета, които да се откъснат и да направят беля по двигателя.
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Ако гарнитурата не си стой сама на мястото не може да се разчита, че при стягането няма да мръдне и силикона наистина може да навреди в случай когато гарнитурата не е точна. Колкото до силиконовите гарнитури в тубичка си се продават такива, намазваш и сглобяваш. Но това не е точно обикновен силикон за 5лв тубата.

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Ако гарнитурата не си стой сама на мястото не може да се разчита, че при стягането няма да мръдне и силикона наистина може да навреди в случай когато гарнитурата не е точна. Колкото до силиконовите гарнитури в тубичка си се продават такива, намазваш и сглобяваш. Но това не е точно обикновен силикон за 5лв тубата.
                        Така е хубаво е, ако се използва само силикон да е по-качествен. Не, че някога на старата кола не намазах между главата и блока с клапаните със силикон за 6-7лв. който ми го препоръчаха от магазин на Опел и пишеше GM на тубата... :D
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Хайде аз да ви препоръчам строителното магазинче на Опълченска бл. 53 до Про маркет - силикончета има всякакви И не са скъпички
                          Fiat Forum Bulgaria

                          Прекаленият светец и богу не е драг !

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            ...@u_bo май говорим за различни мотори, не мислиш ли? :D
                            мисля , мисля,ама ако ми покажеш Хайнес ръководство - където пише да се слага силикон... - на какво да се ловим на бас ?това че са различни моторите - НЕ променя факта, че фабрично на това място НЯМА силикон.Аз съм против разионализациите тип - на бай Пешо ’Газката’ - пиниза

                            Коментар


                              #15
                              Колеги като не искате да има гарнитура и да мажете със силикон сложете само силикон. Отивате в най близките авто части и искате силиконова гарнитура, много от автомобилите вече се правят така. Няма гарнитура ами само силикон.

                              Коментар

                              Working...
                              X