Здравейте! От около 2 месеца съм горд притежател на FIAT BRAVO и досега не съм имал никакви проблеми. Днес ( както сте забелязали всички ) навън си е доста студено и въпреки това колата си запали без никакъв проблем.Проблем се получи малко по-късно ( след около 1-2 км каране) когато двигателя внезапно загасна на едно кръстовище и след 5-10 минутни опити запали, но работеше доста неравномерно. Поизчаках така на място ( една цигара време) и тръгнах. Всичко беше уж нормално, но при подаване на газ се получаваше едно "дръпване" на моменти. Сякаш се отпушваше от време на време. Та някой има ли идея от какво може да е ? И освен това (това ми е първата дизелова кола) има ли разлика в разхода на гориво зимно/лятно както е при бензиновите? Безаварийно каране на всички!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BRAVO TD100
Collapse
X
-
И аз съм горд притежател на БРАВА,но 1.9 атмосферен дизел.При менбеше почти същото с тази разлика,че не успя да загасне,но имаше придърпване и като ,че ли нямаше мощност.Причината за тези истории е хубавата нафта дето сме заредили.Последния път заредих на Шел и скоро там няма да припаря.Още довечера ще поогледам за някаква добавка против завръзване на нафтата.Съжалявам,че ноември като сменях маслото на налях SELENIA WR DIESEL 5W/40, а сложих пак SELENIA TURBODIESEL 10W/40.Но причината беше,че го има само по 2л тубичката.За това дай другата есен да се комбинираме и да вземем 5 х 2л и съответно едната тубичка да си разделим.Мисля,че и твоя мотор е 4.9л.Успех.P.S. По едно време някъде на около 4-5км от така "пресеца",че помислих дали някой не ме е ударил отзад.хе-хеSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Re: BRAVO TD100
При подобна ситуация миналата зима се наложи да развием маркучите от нафтовата помпа на Volvo 340 1.7D (болотовете са малко странни като филтри са). Трябва ли да казвам че намерих лед. Идея си нямам от къде може да е дошло това.[/quote]Ами така предполагам става защото предполагам,че нафтата е била лятна. /Понятие по БДС - лятна и зимна нафта/.За това е препоръчително да се кара винаги с пълен резервоар /ама не винаги изпълнимо/.Тогава кондензиите били по-малко.ЗНАЕ ЛИ НЯКОЙ КАКВА ДОБАВКА ДА СЛОЖА ПРОТИВ ЗАМРЪЗВАНЕ НА НАФТАТА.ЕДНО ВРЕМЕ ИМАШЕ НЯКАКВА С НАИМЕНОВАНИЕ "DIESEL ANTIFREZEE" ,АМА НЕ Я ВИЖДАМ ВЕЧЕ ПО БЕНЗИНОСТАНЦИИТЕ.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Правилно! И Нино добър съвет ви е дал! Аз много рядко карам един служебен дизел, а пък на Типото съм с газ, така че проблемите с резервоара съм ги позабравил. Значи, зимно време трябва нивото на нафтата в резервоара да не пада под 80 процента. Тъпо е знам, минеш 100-200 км и зареждаш, но така не се получава този конденз, който после ти разваля настроението сутрин като на можеш да запалиш. Опасно е с пълен резервоар да не ти източат нафтата, но това е спасението в студа. Ако нямате пари за цял резервоар, а сипвате по малко, но на често, налейте веднъж догоре преди големите студове. Все пак не е фатално, ще доливаш за 15 лв. през няколко дена, но по-добре така. Иначе за мен едно от най-големите удоволствия е да заредя нафта догоре и да не стъпя на бензиностанция цял месец.Zaphod написа:Днес говорихме с един колега, имал подобно ’откритие’ вчера - обясни ми, че се получавал конденз от студа...
Коментар
-
Дано да е от студеното време или от лошата нафта. Последния път заредих на EKO-petrolium по бул.България ( зад мед. академия ). Надявам се като се постопли да изчезне този "ефект". Благодаря на всички за мненията. Само никой не споменава нищо за разхода. Имат ли разлика дизелите лятно/зимно ?PS: Nino, за маслото - няма проблем, при следващата смяна нямам нищо против да се комбинираме за 5х2л. Дано да съвпаднат и километритре, нали маслото се сменя на 7000-8000 км.
Коментар
-
професионално се занимавам с камиони и съм сигурен в това което ще напиша. против замръзване на дизела и отлаганията от парафин може успешно да се ползва "антидепресант" - има го на "ШЕЛ". една опаковка 500 гр. е за 500 л., струваше към 8 лв. и прочиства дори и поплавъка за горивото. друг сигурен начин е "газия" за горене, в стъклени бутилки за газени лампи. върши същата работа и то пак толкова ефективно. тези неща запазват и горивните филтри по-дълго време. моят съвет е всички колеги с дизели да ги ползват зимно време, дори и да не е много студено.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
-
ОК, съгласен.Аз го смених ноември сега съм на около 4 хил.слез смяната.Ами за разхода какво да ти кажа.Не забелязвам голяма разлика зима-лете.Колата я взех август.По голяма разлика чувствам на градско-извънградско.Парадоксално но на идвънградско ми харчи повече.Е,аз я понастъпвам 130-140.На 90-100 влиза в нормата,но над 115-120 си харчи около и над 7.Слабичко е двигателчето 1.9d само 65 к.сValTeR написа:Дано да е от студеното време или от лошата нафта. Последния път заредих на EKO-petrolium по бул.България ( зад мед. академия ). Надявам се като се постопли да изчезне този "ефект". Благодаря на всички за мненията. Само никой не споменава нищо за разхода. Имат ли разлика дизелите лятно/зимно ?PS: Nino, за маслото - няма проблем, при следващата смяна нямам нищо против да се комбинираме за 5х2л. Дано да съвпаднат и километритре, нали маслото се сменя на 7000-8000 км.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар