има ли разлика jtd 80 jtd 115верно ли поддръжката на ЙТД 80 е по евтина ?дюзите по-евтини и тн... ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
има ли разлика jtd 80 jtd 115
Collapse
X
-
Разликата между двата агрегата описани от теб е главно в турбините и софтуера. За дюзите със сигурност немога да ти отговоря, но всичко останало е еднакво, тъй че няма как да е по-евтин JTD80 за подръжка от JTD 115.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
-
Ами просто го съпоставих с двигателите в Браво - тд75 софт, и тд 100. Там съществената разлика е липсата/наличието на интеркулер и това води до "само" 25 коня -повече, а тук - 35 конски сили , само заради софтуер и турбина с променлива геометрия - едва ли. Променливата геометрия прави Мареа 105 -> 110 , и то променливата геометрия има значение за ниските обороти. Във високи обороти - дали е с променлива , или не - помпа си 1 бар без проблеми. Та затова така си помислих и питах, без да знам далие така, просто предположение. То не че не може да го орежат толкова жестоко, но при положение че двигателят може да развие 115 конски сили и да работи устойчиво, да го скопят до 80 коня, ей така, за цвЕт, при всичко останало еднакво - не виждам смисъл.ред.: След кратка консултация с ЕПЕР е напълно сигурно 200 % - основната разлика в пълненето е наличието/липсата на интеркулер съответно за 115 и 80 .ред.2: Колега emzo, имам лека забележка: ще ти бъдем благодарни да преведеш текста от горния си пост, все пак някои от нас са учили езици, различни от английския, и тези думи са неразбираеми за тях. Това не е заяждане с модератор, държа да подчертаяBravo 1.9 JTD написа:e как ше е без интеркулер,глупости...никва разлика нема!ogi28b написа:Това с малкото кончета дали не беше без интеркулер ?
Коментар
-
1,9 JTD-80 PS има също турбина с променлива геометрия,но няма интеркулер.Двата автомобила /80 и 115 кс/са почти равностойни в ускорение ,разход и макс.скорост до 175 клм.Оправдано е да се правят такива версии автомобили,заради това че данъка е по нисък и много нормални хора нямат необходимост от повече.В Германия това е по масово ползвания модел от на Фиат.Немците са прочути със своята практичност и за излишни неща пари не дават.Освен това,една "язва" по малко-липсва интеркулер.
Коментар
-
Оги, като си купиш последен модел мергел, бордовия му комп да не да е на Български език ?Има толкоз транслатори, че не мисля да го превеждам.Без чужди езици сме за никъде !Това не е заяждане от модератор, да подчертая и аз !п.с. 115к.с. JTD се различава от 80к.с. версията, с наличието на интеркулер и турбина с променлива геометрия.p.s.2 - наистина JTD80 също е с променлива геометрия.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Колега как да го разбираме това?Stefan Hadjov написа:1,9 JTD-80 PS има също турбина с променлива геометрия,но няма интеркулер.Двата автомобила /80 и 115 кс/са почти равностойни в ускорение ,разход и макс.скорост до 175 клм.Оправдано е да се правят такива версии автомобили,заради това че данъка е по нисък и много нормални хора нямат необходимост от повече.В Германия това е по масово ползвания модел от на Фиат.Немците са прочути със своята практичност и за излишни неща пари не дават.Освен това,една "язва" по малко-липсва интеркулер.
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
В много голяма грешка си!1.9 JTD 80 к.с. на Пунто II си има кулер, дори мисля скоро да го почистяStefan Hadjov написа:1,9 JTD-80 PS има също турбина с променлива геометрия,но няма интеркулер.Двата автомобила /80 и 115 кс/са почти равностойни в ускорение ,разход и макс.скорост до 175 клм.Оправдано е да се правят такива версии автомобили,заради това че данъка е по нисък и много нормални хора нямат необходимост от повече.В Германия това е по масово ползвания модел от на Фиат.Немците са прочути със своята практичност и за излишни неща пари не дават.Освен това,една "язва" по малко-липсва интеркулер.
Турбото не е с променлива геометрия на 80 к.с.!!!При дюзите също има разлика - моторите след 2001г. са с дюзи като на 2,4 JTD
Така, че изводът е: 80 к.с. е по-евтин и по-икономичен от 115 к.с., но и върви по-слабо от по-мощния. С чип нещата стават като хората
Хубаво е и катализаторът да се махне, тогава разликата се усеща повече.
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Да, ама поне моята турбина не е с променлива геометрия, а е с по-новите дюзиemzo написа:А аз като гледам софта на JTD80 си е баш с променлива геометрия.
Не знам какво гледаш, но със сигурност 80 к.с. няма променлива геометрия.Ако имаше, то тогава само със смяна на софта щеше да става 115 к.с.
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар