Като оставим на страна проблемите с ремъка и турбото днес се появиха още два проблема
Сутринта ходих до гарата и като се връщах на единият от сфетофарите стрелката на температурата стигна 2-та чертичка над средата(от тия с повечето чертички е).....веднага включих парното и температурата падна....прибрах се някак си на парно и на паркинга я оставям да загрее да видя какво става - мина средата, мина 1-та чертичка и чак след като леко подмина 2-та се включи директно 2-та степен на перката и охлади за секунди - проблема е ясен - не ми работи 1-та степен на перката, но изниква и друг въпрос:Нормално ли е 2-та степен да се пуска чак там?Къде се намира точно тоя прословът датчик на перките да видя какво е положението и дали ще мине само с почистване на буксите?От както смених термостата започна да загрява повече - преди не минаваше никога средата - това нормално ли е?До тук с 1-вият проблем.Сега за втория....Отново сутринта и то след като се случи това с перката - колата почна да работи като трактор (все едно се е налапала с въздух) и веднага светна лампата с дюзата....И така през целия път - ту светва, ту изгасва....интересното е, че докато свети колата работи добре, а като изгасне при форсиране се чува въпросното тркана(като трактор)?Язък, че толково пари налях в тая кола...проблемите край нямат....а точно сега изобщо нямам възможност да отделя финанси за нея


Коментар