http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945 ето го това което ме измъчвалека на всички и мс за съветите и информацията
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD намерих някав бутон зад левия праг, за какво е? и...
Collapse
X
-
ЕГР не оказва влияние на вървежа, поне не усезаемо.За да нямаш ряз:- дебитомер - провери го, има тема как.- кората на предния капак се държи на щипки.Ако някоя шипка липсва, като засмуче въздух въпросната кора покрива въздуховода и колата няма ряз.Дтуго по-специфично не се сещам в момента.п.с. ремап, викат че почвала да има ряз :DF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Re: JTD намерих някав бутон зад левия праг, за какво е? и...
Бих ти препоръчал сваляне и измиване на интеркулера отвън с препарат-обезмаслител, циф, доместос, и разни е такива. Отвътре - с короселин. Ако е изцапан отвън, и омаслен отвътре, това води до влошен топлообмен и по-малко количество въздух в двигателя = понижена мощност.Моя го мия почти всяка седмица, като го пръскам с помпичка с препарат-обезмаслител, и после обилна струя чешмяна вода. Първите 2-3 пъти течеше черна вода, но сега почти няма разика, чиста вода пада от него. И да ти кажа - има разлика. Не е нещо фрапиращо, но се усеща. Опитай само с външно, за начало. И не го мий с водоструйка на автомивка, само с маркуча го плакни.AthlonXP написа:понеже като я карам дълго време във високи убороти и кулера загрява, нз дали при вас се случва, и започвам да чувствам, че вече невърви като със студен кулер и да питам ще има ли ефект ако вържа някаква смукателна перка зад кулера, или няма начин да го охладя ?Благодаря !
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар