Здравейте,Имам фиат брава 1.9 jtd. От някоко дни започна да гасне и ми свети лампата (на картинката по-долу). Случвало ми се е докато карам да изгасне, или дакато работи намясто. След това може да запали, а може и да незапали. Вчера паркирам и след това немога да я запала, така я зарязах за през ноща, сутринта запали. Забелязах че вчера през цялото време докато се мъча да запаля светеше лампата за дюзите. Днес пак светеше, чак когато запалих угасна.Мисля да направя диагностига за да се види дали ще изкочи от някъде проблем. Бихте ли ми помогнали с няколко съвета? Възможно ли е да е от някое реле или лоши връзки по кабелите?Също така бих се раздвал да ми препоръчате сервиз за диагностика в Люлин.[/img]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 JTD - гасне когато си иска
Collapse
X
-
Понякога пали веднага, друг път, като се запъне и ми къса нервитеemzo написа:Караш и угасва, веднага след това пали ли ? Или трябва да чакаш ?Ако не пали веднага - датчик колянов вал.50-60лв, много народ вече сме го сменили.Консуматив се води направо.Има голям шанс на диагностиката да не е записан като грешка.
Къде се намира този датчик (от къде мога да имам достъп до него)?
Коментар
-
И аз така четох, но не е установено дали е от това. Ако можете да ми кажете с голяма сигурност че може да е това, сменяме го. Иначе ако си го сменя и продължи проблема, ще съм инвестирал една вечеря с мацката на свещи в този датчикiakvvu написа:На диагностика грешка за датчика на коляновият вал няма да излезе.Сменяй го и всичко ще е наред.
Коментар
-
Аз си правя в този сервиз колата и до сега не съм имал проблем.Колегите също го хвалятhttp://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_7639_0.html
Коментар
-
Когато се случи при мен проблема беше със същите симптоми като при теб.Аз също имах опасенията които имаш и ти,защото все пак става въпрос за 50-60 лв.Бях на диагностика и там се появиха няколко грешки но нито една от тях не беше свързана с проблема.Изчистиха ги и проблема си остана.Сам взех един мултицет и Аутодата в лаптопа и така открих проблема с датчика на коляновият вал.Променя се съпротивлението на намотката когато загрее.Ако нямаш опит с електроника,отбии се в някой сервиз и измерете стойноста му.Грешките които ще е записал контролера може да те подведат.Както каза колегата emzo,този датчик е масов проблем на този мотор.Antoni_S написа:И аз така четох, но не е установено дали е от това. Ако можете да ми кажете с голяма сигурност че може да е това, сменяме го. Иначе ако си го сменя и продължи проблема, ще съм инвестирал една вечеря с мацката на свещи в този датчикiakvvu написа:На диагностика грешка за датчика на коляновият вал няма да излезе.Сменяй го и всичко ще е наред.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Колега, и аз бях така.. датчик колянов вал.. като загрее почва да свети.. не изгасваше, но изгася ли я не мога да запаля докато не изстине. Няма какво да ходиш на диагностика, още ме е яд - в ИталСервиз ми струваше колкото самия датчик. Иначе тъкмо се бях наканил да го сменям и той взе че се оправи от самосебе си.. и така вече няколко месеца няма проблеми. Пробвай ако искаш да зачистиш контактните повърхности..Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Antoni_S: Датичка струва 60лв. Сменя се за 5 минути и/или 10лв. Сменяш го така или иначе, защото докато ходиш по диагностики и се мъчиш да откриеш вола под телето - ще платиш повече пари. Диагностика при правилен човек излиза от 30лв. на горе. Не прави моята грешка... На мен тоя датчик ми излезе 100лв. с обикалянето по майстори, диагностики и с последвалото "Сменяйте, ако не е той - ще имам един резервен". От година и половина нямам проблеми вече.Antoni_S написа:И аз така четох, но не е установено дали е от това. Ако можете да ми кажете с голяма сигурност че може да е това, сменяме го. Иначе ако си го сменя и продължи проблема, ще съм инвестирал една вечеря с мацката на свещи в този датчикiakvvu написа:На диагностика грешка за датчика на коляновият вал няма да излезе.Сменяй го и всичко ще е наред.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Абе щом гасне загряла и после като изстине добре пак си пали - 99% е датчика за положение на коляновия вал.Това става и при бензиновите коли и при дизеловите.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Другото име на този датчик се води "Датчик запалване" (Ingition sensor)...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар