Здравейте, колеги..загубата на масло е около 1.5л на 1000км... много са ми..Тече от една квадратна плочка(на нея се събира маслото и се стича от там), която свързва скоростната кутия и блока(мисля), ако сте поглеждали отдолу ще се сетите, отдясно на двигателя..смених семеринга на коляновия вал зад маховика, но проблемите продължиха, масло тече главно като работи двигателя, колкото по-високи обороти, толкова повече тече..не знам какво да правя, майсторът казва, че съм имал канал на коляновия вал и за това, и след смяната продължава да тече..колата е на 180000км.. възможно ли е течът да е от другаде? Вече обмислям всякакви варианти..сблъсквали ли сте се с подобен проблем, имате ли някакви предложения за решението му...каквото и да е... много бих бил благодарен
Поздрави, Владо
пп само тази снимка намерих, много е стара, но теча е от доста отдавна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло отдясно - ТД100 - позакърпено
Collapse
X
-
Ами търси най-високата точка и пиши пак. Ако наистина има канал, в което не вярвам, то кажи на майстора да направите на струг подложка около 1мм под семеринга. така семеринга ще трие по назад и няма да пропуска. Растояние има и няма да изпадне. Пък може и малко лепило да му сложите по периферията. Иначе не ми се вярва да изпуска, дори и да има канал. Новия семеринг е достатъчно еластичен. Струва ми се че теча е от другаде.Fiat Marea TD100
-
лошото е, че гледайки отдолу - всичко е омазано ама, всичко, днес ще направя снимки и ще огледам пак като хората...пп а къде се намират тези отдушници на двигателя
пп след дългото каране - 1200км извънградско има масло по цялото шаси отдолу, чак до резервоара..
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
ето част от снимките, но масло има повсеместно, чааааак до средното гърне, и може би до резервоара, не съм сигурен дали е масло там, ама тамън няма да ръждяса
нямам си и идея на къде да търся причината, въпросът ми е...ако е от този семеринг, зад маховика, не би ли трябвало и маховика да е оплякан с масло, защото той определено е чист, няма следи по него..
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
така, значи тече от Вакуум помпата, но не е проблемен теча там, не е голям..иначе останалото си тече от семеринга зад маховика, коляновия вал има канал... маховика го завихря - и от там мята чак до резервоара отзад...ако имате идеи как да се оправи този семеринг - моля споделете, не се стеснявайтепоръчков семеринг май не може да се направиа за гарнитурка не знам, дали ще има място... дайте идеи моля ви
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Мога да ти помогна единствено с теча от вакуум помпата - на мен ми го оправиха със силикон....закарах колата за смяна на гарнитурата на капака на клапаните - 15лв....като им казах да оправят ако могат и теча от вакуум помпата...те резултата вече не тече от там - срещу скромните 5лв...общо 20 заедно със смяната на гарннитурата
Междудругото вече и аз нямам от никъде теч - надявам се де
Само едно не разбрах...какво значи коляновият вал да има канал
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
ами там, където се е търкал семеринга си е издълбал каналче в коляновия вал и сега новия семеринг не може да уплътни хубаво...трябва да се премести този семеринг, за да ве се намира в канала, това е единствения начин да се оправят нещата май, защото не се предлагат ремонтни семеринги..
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Дай размерите на този семеринг да потърсим нещо.Имам в предвид ако семеринга ти е широк 8 мм.да се постави широк 6 мм. и с това ще преместиш контактната повърхност от каналчето.Всичко е въпрос на импровизация.BEX---GT написа:ами там, където се е търкал семеринга си е издълбал каналче в коляновия вал и сега новия семеринг не може да уплътни хубаво...трябва да се премести този семеринг, за да ве се намира в канала, това е единствения начин да се оправят нещата май, защото не се предлагат ремонтни семеринги..
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар