ntodorov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Да да... това остана и при мен, но сега е студено и хич не ми се занимава, но аз вече локализирах, че лагера търка яко на сухо при мен, така че ще се сменя при всички положения. Сега обаче си имам нова играчка (нов компютър) и ще обръщам на него внимание повече известно време.За помпата не се притеснявай, не е страшно!
-
Колеги при мен обтяжната ролка с пружината има луфт, но не шуми. Обтяжната ролка която се натяга на ръка има шум и луфт, паразитната само е добра. Компресора има шум+луфт. Демпферната шайба е добра, алтернатор и хидравлична помпа също са добри от страна на луфтове и шумове, ремъка е нов на Фленор или Гейтс, не помня какъв купих, но и със старият положението си беше същото. Вие преценете колко съм изряден от страна на ролки и шайби. Въпросното скърцане както казах се получава когато обтяжната ролка с пружината е в почти крайно положение. С ролката която се натяга на ръка аз си обяснявам, че трябва да се постави ролката с пружината в средата на хода си и тогава ремъка е опънат нормално. По същият начин се опъва и ангренажа при мен, ролката с пружината трябва да е по средата на хода си. Не е ли опънат достатъчно ремъка скърца, това е диагнозата при мен.
Коментар
-
Точно това ми е мисълта, че при много неща които не са изрядни няма скърцане. Има го ако ремъка не е опънат достатъчно. Ако замените паразитната ролка с обтяжна http://axm-auto.com/image_display.ph...786_cr1471.jpg (ако го позволява) и опитате да регулирате дали няма да се получи.
Коментар
-
Казах ти, че ремъка е опънат повече от достатъчно.chaveto написа:Точно това ми е мисълта, че при много неща които не са изрядни няма скърцане. Има го ако ремъка не е опънат достатъчно. Ако замените паразитната ролка с обтяжна http://axm-auto.com/image_display.ph...786_cr1471.jpg (ако го позволява) и опитате да регулирате дали няма да се получи.
Коментар
-
Наистина много трудно се локализират шумовете. Трябваше да подменим почти всичко за да утихнат нещата и ако сега някой ме пита от какво са ми били шумовете не мога да бъда категоричен, но... Що се касае за лагера на компресора - той си беше "придобил" голяма аксиална хлабина, която явно е оказвала впоследствие негативно влияние върху ремъка и контактните му повърхности в областта на компресорната шайба. Чаткането ми беше със сигурност от този лагер. В Бургас трудно намерих лагера, иначе с поръчка ( не, че нямаше китайски за по 9-10 лв).
Навсякъде ми предлагаха 52х35х22, но не и "истинския" 52х35х20.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
При мене виновника май е шайбата на генератора,като завъртя ротора бързо се вижда че шайбата играе(бие).Като я проверя за луфт няма такъв.Отидох до магазина на AXM в Бургас но не успяхме да намерим номера на шайбата в каталога им.Колата е от подписа,номера на генератора според ЕПЕР е 46774430,но немога да видя,частите на генератора в ЕПЕР.Според един руски каталог номера е 9949129 но не мога никаде да намеря размерите на шаибата с този номер а и в магазина нямаха такава.VIN-на е zfa17800004062672.Ако може някой да помогне благодаря предварително.Fiat Palio Weekend JTD80
Коментар
-
Колега. Точно до магазина на АХМ - ауто в Бургас ( северна посока в същата кооперация ) ремонтират всякакви алтернатори. Имат и рециклирани такива. При тях няма НЯМА. На мен ми смениха колектор, реле - регулатор с четки, лагер, тестваха алтернатора на стенд за сумата от 80 лв и стотинки. Свободната шайба беше около 96 лв. При мен не се наложи да се сменя. Не се лутай. Шумовете може и да не са само от шайбата.milko05 написа:При мене виновника май е шайбата на генератора,като завъртя ротора бързо се вижда че шайбата играе(бие).Като я проверя за луфт няма такъв.Отидох до магазина на AXM в Бургас но не успяхме да намерим номера на шайбата в каталога им.Колата е от подписа,номера на генератора според ЕПЕР е 46774430,но немога да видя,частите на генератора в ЕПЕР.Според един руски каталог номера е 9949129 но не мога никаде да намеря размерите на шаибата с този номер а и в магазина нямаха такава.VIN-на е zfa17800004062672.Ако може някой да помогне благодаря предварително.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
При мен се случи за часове. Сутринта им закарах алтернатора - на обяд ми се обадиха, че е готов. Монтажа и демонтажа на алтернатора са вече друга бира, но ако си сигурен, че в шайбата ти е проблема няма начин да не демонтираш динамото. Поне при Бравата е на шибано място - предполагам и при Палио ЖТД е така.milko05 написа:Ако сваля генератора,докато намерят шайба може да минат седмици а това означава да съм без кола.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Предполагам, че е така. Точно в тази връзка след, като го демонтирах исках да се смени всичко по него. Колите ни са карани и поне при мен скапването на алтернатора си беше в резон :D ...Съжалявам, че не смених и шайбата въпреки, че ми казаха, че имало живот в нея. Обаче монтажните и демонтажните работи по него са лека недомислица, ама...ПС: Малко хора ми вярват, че се сваля полуоската за да се измъкне тази гадост от коша. Съвета ми е, ако ще го сваляш бъди безмилостен към него.milko05 написа:Колега ntodorov тъй като габаритите на двигателите са еднакви а моя двигателен отсек е по-малък при мене е още по-трудно.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар