Да издам тайната на скърцането.При продължителен престой ремъка приема формата на ролките и шайбите след което като запалите двигателя обтяжния механизъм скърца докато ремъка си приеме нормалната форма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Ами като я взимаш от тук гледай марката на лагера на скф поне са много по качествени от тези без щампа или с няква неизвестна маркана дайко има и с скф и с други марки лагери.emzo написа:Следващия решил да сменя ролки - да поръчва от чужина
Ролка повече от тука няма да си взема
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Точно за СКФ не искам да чувам.-------При мене свиреше след няколко часа престой.Лагера на климатика - още не мога да си намеря хубав такъв.Сега без него - няма виене.Трябва да си призная, че Бреда изкараха повече от СКФ/Дайко.Обтяжен механизъм съм заръчал от UK да ми донесат, да го видим и него, само него не съм сменял и се обажда като паля.Tornado написа:Да издам тайната на скърцането.При продължителен престой ремъка приема формата на ролките и шайбите след което като запалите двигателя обтяжния механизъм скърца докато ремъка си приеме нормалната форма.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Аз я карам сутрин и вечер, така че престоят ми е по около 12 часа да речем средно.Tornado написа:Да издам тайната на скърцането.При продължителен престой ремъка приема формата на ролките и шайбите след което като запалите двигателя обтяжния механизъм скърца докато ремъка си приеме нормалната форма.
Коментар
-
Аз смених лагера на климатика, обтяжния механизъм, паразитната ролка, ролката на алтернатора и ремъка и скърцаше. Чисто нови и скърцат. Сложих ремък който не е гладък от едната страна и спря да скърца докато не оставих колата да стои без да я паля 2 седмици. Сега пак скърца. Ремъка е точния размер и е толкова опънат че го слагахме 1 час така че не е хлабав.
Коментар
-
И при мен беше така. Смених всичко без ролката на алтернатора, но пак си скърца. Оставих обаче старият ремък. Може проблема да е в него.Явно оправия нямаvsd написа:Аз смених лагера на климатика, обтяжния механизъм, паразитната ролка, ролката на алтернатора и ремъка и скърцаше. Чисто нови и скърцат. Сложих ремък който не е гладък от едната страна и спря да скърца докато не оставих колата да стои без да я паля 2 седмици. Сега пак скърца. Ремъка е точния размер и е толкова опънат че го слагахме 1 час така че не е хлабав.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
При мен пък нямаше здраво място освен шайбата на коляновият вал, ремъка беше лъснат яко от гладката страна а от другата страна липсваха парчета по каналите и скърцане нямаше. Единствено ако на голяма предавка и има лек наклон и оборотите паднат под 800 започва да прискърцва. Смених всичко без лагерите на климатика и отново си нямам скърцане :D само си скърца ако оборотите паднат под 800 и има товар върху двигателя.П.С сега се сетих, че като измия двигателя и след това скърца около минута докато по изсъхне, но скърцането е по грубо от това което се чува при вас.
Коментар
-
Емо скърцанията при мен започнаха след като смених всички ролки и ремъци по колата. С тези от Италия нямаше проблеми. Просто всичко което слагаме е болкук. Да си забелязвал в английския форум да се оплакват от скърцане.Днес 7-8 пъти потеглях с колата и първите 1-2 минути все скърцаше яко, въпреки че беше топла. Направо ме побърква това скърцане.Още нещо забелязвам, Скърцат колите с обтегач. Тези които имат отделен ремък за всяко нещо и нямат обтегач правят по-малко проблеми.emzo написа:Добре ве, кво излиза ? Това е масово явление при всички италианки, швабските машини що не са така ?
Коментар
-
Ставам днеска, слизам до колата, едно такова влажно, мокро, абе гадост.Паля, свалям джамовете да слушам оркестъра - о чудо, няма никой.Леееко давам газ, ааа чу се, чу се. Обтяжния механизъм (не е сменян и няма да си купя от тук !).Викам добре, добре ама се сетих, че все още карам с къс ремък - т.е. 1 копресор по-малко и една шайба
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар