Привет колеги!Имам едно въпросче.Когато колата е студена или след като е била карана по-дълго време от "неизвестния" за мен елемент,който се намира точно до резервоарчето за хидравличната течност се получава една много странно жужене
..Та питането ми е следното:Какво представлява този елемент,и нормално ли е този звук да идва от него?Забелязах,че левия кабел е нацепен и е тръгнал да се излува,та вчера го постегнах с изолирбанд...Прилагам снимка за да видите за какво иде реч!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неизвестен елемент!
Collapse
X
-
наистина и при мен се чува звук и работи нормално.иначе си е това http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
Коментар
-
аз пиша по темата, колега. "нещото което управлява ЕГР клапана", и жужи. предложих да си има име, да се знаеi4kin написа:Ако няма какво да кажеш по темата,просто замълчи....null.zero написа:може да го кръстите "Жужи" с ударение на ’у’ естествено.
нещо си много сериозен ... поздрави
Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
Moonsteppers - All over the world and beyond ...
Коментар
-
Съвсем нормално е да жужи и така трябва да бъде,защото се управлява с "-"12 волта с честота около 100Hz.По този начин се реализира различното сечение на отваряне на ЕЖР-клапата за различните режими на двигателя.Като закачите осцилоскоп на управляващия сигнал на клапата,ще видите процентите на запълване.emzo написа:И моя жужи и на много колеги жужат.
Коментар
-
Благодаря на отзовали те сеИмаше ли някакъв проблем с колата при изхлузено маркуче колега,преди да го оправиш?[/quote]cls618 написа:При мен лявото маркуче беше се изхлузило преди време, сега е на мястото си.Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
Сега е времето да обясниш защо "жужи" след като мотора вече е спрян и по-точно скоро спрян.Мисля че това е имал като въпрос колегата който отвори темата.То като работи мотора едвали неопитно ухо би чуло този звук камоли да го различи от всички останали та даже и да се определи от къде е. Аз лично имам виждане по въпроса защо го има този шум когато не работи мотора .Stefan Hadjov написа:Съвсем нормално е да жужи и така трябва да бъде,защото се управлява с "-"12 волта с честота около 100Hz.По този начин се реализира различното сечение на отваряне на ЕЖР-клапата за различните режими на двигателя.Като закачите осцилоскоп на управляващия сигнал на клапата,ще видите процентите на запълване.emzo написа:И моя жужи и на много колеги жужат.
Коментар
-
Да така е!Точно когато изгасям колата се получава това за около няколко секунди.Но имайте в предвид,че това "жужене" не е само след изгасяне на колата,а се чува и след запалване...Примерно когато не съм я палил 1-2 дена..С "жуженето" работи около 30 секунди или 1 минута след което спира.specialista написа:Сега е времето да обясниш защо "жужи" след като мотора вече е спрян и по-точно скоро спрян. Мисля че това е имал като въпрос колегата който отвори темата.Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар