Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Показания на датчика за масло - Фиат Пунто 1.7ТД 1996г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Показания на датчика за масло - Фиат Пунто 1.7ТД 1996г

    Искам да се извиня предварително, ако темата ми не е в правилния раздел. А иначе имам следния проблем - от известно време забелязах че когато датчика, който отчита налягането на маслото е някаде по средата и по нагоре, колата си върви доста добре и не се налага да натискам педала за да набира по-бързо, но това е само в началото докато не загрее съвсем и стрелката на датчика падне. Ако пък реша да включа климатик нещата стават още по зле. падат оборотите ,а налягането на маслото пада под първата черта. Тогава едва потеглям и нещата се оправят при около 2000 об./мин. като се включи турбината. Та вапроса ми е на какво мойе да се дължи тая мъка или за тази колица си е нормално?
    Fiat Punto 1.7TD ELX

    #2
    м

    най напред си смени маслото
    Fiat Punto 1.7 TD ELX Fiat Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Re: Показания на датчика за масло - Фиат Пунто 1.7ТД 1996г

      zaprin написа:
      Искам да се извиня предварително, ако темата ми не е в правилния раздел. А иначе имам следния проблем - от известно време забелязах че когато датчика, който отчита налягането на маслото е някаде по средата и по нагоре, колата си върви доста добре и не се налага да натискам педала за да набира по-бързо, но това е само в началото докато не загрее съвсем и стрелката на датчика падне. Ако пък реша да включа климатик нещата стават още по зле. падат оборотите ,а налягането на маслото пада под първата черта. Тогава едва потеглям и нещата се оправят при около 2000 об./мин. като се включи турбината. Та вапроса ми е на какво мойе да се дължи тая мъка или за тази колица си е нормално?
      Колега и при мен е по същия начин, като включа климатика и тръгвам от място имам чувството, че ще угасне всеки момент, но отлепи ли веднъж литва :D

      Коментар


        #4
        Re: м

        dido_7409 написа:
        най напред си смени маслото
        Маслото беше парвото нещо което смених. Сега мислия че съм със Селения Турбодизел 10W40 или нещо подобно
        Fiat Punto 1.7TD ELX

        Коментар


          #5
          явно трябва да се примиря с този проблем. Изглежда че никой не е запознат с с тези коли тук.
          Fiat Punto 1.7TD ELX

          Коментар


            #6
            Не бе колега запознати сме,ама що сега пак трябва едни и същи приказки да се пишат.То нови членове ще има постоянно. За задвижването на климатика отива толкова енергия че сигурно няма да ми повярваш.Нормално е да е спъната докато се разгони мотора.

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Не бе колега запознати сме,ама що сега пак трябва едни и същи приказки да се пишат.То нови членове ще има постоянно. За задвижването на климатика отива толкова енергия че сигурно няма да ми повярваш.Нормално е да е спъната докато се разгони мотора.
              Извинявай колега . По принцип идеята ми беше да ме ориентирате в правилните теми, защото като търся из форума не успявам да намеря тема в която да се обсъжда този проблем. А климатика не е основния проблем, ясно е че колата е 75 коня и то когато се включи турбината на 2000 оборота и е нормално едва да зацепва. Проблема е по скоро когато не е включен и налягането на маслото падне. И на важното има ли смисъл да ходя на сервиз и да давам пари да търсят проблем ,който не може да се разреши освен със смяна на колата
              Fiat Punto 1.7TD ELX

              Коментар


                #8
                При мен с климатик ,градско също имам чувството че ще изгасне
                Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

                Коментар


                  #9
                  crazyjoe написа:
                  При мен с климатик ,градско също имам чувството че ще изгасне
                  Климата на 6 и газ, ако загасне пак палите и пак газ :D Така е докато влезе в обороти, все пак двигателчето не е от най-мощните, но пък е икономично, а както знем две добри няма.Много безаварйни километри на всички!

                  Коментар

                  Working...
                  X