На моята Мареа трябва да и сменям хиравличната помпа защото кате ОБАЧЕ. последният път ходих при един Пламен в обеля и се отчаях. За смяна на семерингите на вала от към демфера и от към скоростите и за смяна на дмфера ми иска 500 лв. като тварди че трябвало да ми вземе 700-800 лева И говориме само за работа. А на всичкото отгоре ми счупи скоростите докато сменя семеринга И та Дайте съвет къде да ходя, че съм тотално отчаян от майстори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колеги помогнете
Collapse
X
-
ivcho_dj: Ти верно ли караш ----------------------------fiat marea 2,4 t d i ???TDi?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
във всяка тема ли трябва за това да се заяждате с хората,кажете им как точно са означенията и стига сте се правили,че обикновената им грешка промяна едва ли не страната производителjenshen73 написа:ivcho_dj: Ти верно ли караш ----------------------------fiat marea 2,4 t d i ???TDi?
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Той още не е минал през останалите теми. Тъй че не бързай. Явно искаше да обясни че на ТДИ ние му викаме ЖТД. Иначе и мене ме дразни, но аз му прескачам постовете.paralesa написа:във всяка тема ли трябва за това да се заяждате с хората,кажете им как точно са означенията и стига сте се правили,че обикновената им грешка промяна едва ли не страната производителjenshen73 написа:ivcho_dj: Ти верно ли караш ----------------------------fiat marea 2,4 t d i ???TDi?
Fiat Marea TD100
Коментар
-
!?!? какви десет часа бре колега? аз моята помпа си я отворих почистих и събрах за 15 минути ако трябваше да сменя нещо сигурно щеше да ми отнеме не повече от час...?! всичко вътре е супер елементарно...жалко че не снимах капака за да ви го покажа и него с лагерчетоpepo_bgf написа:На мен ми блокира лагера на хидравличната помпа но се оправих сам само за 24 лева и близо 10 часа работа.....много е трудно верваите ми.Сега ми предстои същата операция с алтернатора(само да се амбицирам
)
или ти имаш предвид със свалянето от колата? хех аз се подведох... май нещ0о трябва да спирам бирите
Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Разбира се че става въпрос за свалянето и качването а за избиване на валчето е хубаво да има преса за да стане работата културно че започнеш ли да блъскаш с чука може да се спука капачката и всичко отива на кино!kiselo написа:!?!? какви десет часа бре колега? аз моята помпа си я отворих почистих и събрах за 15 минути ако трябваше да сменя нещо сигурно щеше да ми отнеме не повече от час...?! всичко вътре е супер елементарно...жалко че не снимах капака за да ви го покажа и него с лагерчетоpepo_bgf написа:На мен ми блокира лагера на хидравличната помпа но се оправих сам само за 24 лева и близо 10 часа работа.....много е трудно верваите ми.Сега ми предстои същата операция с алтернатора(само да се амбицирам
)
или ти имаш предвид със свалянето от колата? хех аз се подведох... май нещ0о трябва да спирам бирите
Yellow_Flash_Colorz_PDT_07FIAT BRAVO 1,9TD 100
Коментар
-
Вероятно е разбит големият лагер откъм ремъчната шаиба(не съм сигурен но мисля че беше 6203
).Набит е в тялото на помпата а самото тяло е развалцовано отгоре за да не излезе лагера.Съответно при едно избиване развалцованата част се изронва и при монтаж трябва да се валцова внимателно това което еостанало .....абе направено е като се счупи да го хвърлиш.В задната част на валчето в капачката има иглен лагер които при мене беше здрав и не обърнах внимание как и дали изобщо се сменя.Ако е разбит големият лагер,вероятноста в скоро време да блокира помпата както стана при мен е доста голяма. Успех!!!
FIAT BRAVO 1,9TD 100
Коментар
-
За сега 17 000 км не е мръднала, а и луфтът е доста малък.pepo_bgf написа:Вероятно е разбит големият лагер откъм ремъчната шаиба(не съм сигурен но мисля че беше 6203
).Набит е в тялото на помпата а самото тяло е развалцовано отгоре за да не излезе лагера.Съответно при едно избиване развалцованата част се изронва и при монтаж трябва да се валцова внимателно това което еостанало .....абе направено е като се счупи да го хвърлиш.В задната част на валчето в капачката има иглен лагер които при мене беше здрав и не обърнах внимание как и дали изобщо се сменя.Ако е разбит големият лагер,вероятноста в скоро време да блокира помпата както стана при мен е доста голяма. Успех!!!
Коментар
-
А как разбра че има луфт ,значи си свалял ремъка?!Аз си мислех че проблема ми е в алтернатора докато един хубав ден след юркане в провинцията се появи шум откъм двигателя и при въртене на волана.Викам си ще стигна ,някакви си 5-6 километра ама не .....двигателя угасна,добре че карах бавно а маслото в хидравликата беше завряло
FIAT BRAVO 1,9TD 100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар