Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Данни от тест с Виза на Мареа 1,9 ТД100.
Collapse
X
-
Данни от тест с Виза на Мареа 1,9 ТД100.
Взе ,че и тя се върза с компа.За разлика от Бравото тук имаше 4 грешки от които едната е упорита и се появява постоянно.Има и снимка с максималните обороти на място.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившатаЕтикети: –
-
Да Vladim е прав. Това е проблем от дебитомера. Грешката е резидентна -постоянна в паметта. Замери напрежението на дебитомера на пин 4, като то трябва да варира от над 1.5 V на празен ход до над 4 V при максимални обороти. Провери за спукани въздуховоди. Останалите грешки които са се изчистили ги провери отново след 5 до 20 км каране. Трябваше на всяка грешка да натиснеш F10 за да ти даде визата инфо за произхода им. Защото всички те може да не са от съответния датчик а провокирани от един, тъй като всички датчици работят в синхрон. Например при отчетена грешка в педала за газта записва грешки още в три датчика които ги има и при тебе. Но първо провери дебитомера или го смени защото само той ти отчита постоянна грешка а другите датчици не. За справка виж http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=42034 и за дебитомера - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F2%EE%EC%E5%F0Fiat Marea TD100
Коментар
-
Май дебитомера си е направо за смяна. На всички снимки които си показал без значение режима на мотора показанията на дебитомера са едни и същи 523.6 кг/ч което не е нормално. Обикновено тази стойност приема ЕКУ то по подразбиране когато мине в сервизен режим заради дебитомера. Ако имаш възможност го подмени с друг и пробвай пак.
Коментар
-
Последствията са малко по-висок разход и леко занижена мощност при пълно натоварване. Стойностите на дебитомера по спомени трябва да се променят от около 250-300 при празен ход до към 800 при пълно натоварване. В момента със сигурност няма да има разлик апри включен и изкючен дебитомер в вървежа на колата. Ако имаш възможност виж веднага след чистенето на грешките каква е стойността обикновенно минават 2-3 секунди докато влезе отново в сервизен режим.
Коментар
-
Тези стойности в какво са. Щото ако са количество засмукан въздух в килограми, са малко завишени. На празен ход дебитомера отчита около 50-55 кг/час въздух, при напрежение на 4-ти пин 1.8 до 2V. На пълни обороти това напрежени нарасрва на 4.2 до 4.5V и съответно около 500 кг/час въздух. Неговия отчита при всички режими макс което е съмнение за полупроводников пробив в дебитомера или ЕКУ-то. Но най вероятно дебитомера е заминал. Защото ако е мръсен ще отчита не максимални а занижени стойности. Ето една идея да разбереш дебитомера ли е повреден- откачи 4-ти пин и го вържи с последователно свързано съпротивление от 300ома. После виж с Визата, трябва да отчете около 50 кг/час въздух. Така ще излъжеш компа че дебитомера ти работи добре но само на празен ход. Другия начин е да се пробва със здрав дебитомер.stenli написа:Последствията са малко по-висок разход и леко занижена мощност при пълно натоварване. Стойностите на дебитомера по спомени трябва да се променят от около 250-300 при празен ход до към 800 при пълно натоварване. В момента със сигурност няма да има разлик апри включен и изкючен дебитомер в вървежа на колата. Ако имаш възможност виж веднага след чистенето на грешките каква е стойността обикновенно минават 2-3 секунди докато влезе отново в сервизен режим.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Аз преди две години го чистих и мисля ,че счупих една пластинка от него от някакъв материал като плексиглас и май съм си за е...не аз.emzo написа:Свали го и го почисти, но ако е като на Браво 1.9 ТД няма кво да му се чисти.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар