Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
marea 1.9 jtd като загрее гасне
Collapse
X
-
Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.Поради тънкоста на проводника му и поради редица други фактори се напуква лаковото покритие на проводника и от там се получава укъсяване на част от намотките в датчика,тъй като той си е обикновен индукционен датчик.Съответно се променя и индуктивното съпротивление на системата и от там формата на импулса,която е неразбираема за контролера.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
Няма такова нещо.Този датчик е една бубинка върху феромагнитна сърцевина и няма какво да му промени формата на импулса му.Аз също съм мерил когато прекъсне-липсва всякакво съпротивление което може да се отчете.За каква форма може да се говори като няма кой да я създаде.iakvvu написа:Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.Stefan Hadjov написа:Ееее,каква тема направихте от един глупав датчик.При проблем в датчика на кол.вал колата гасне както си работи и пали след като поизстине.Това е многократно констатирано!!Стига приказки и проби/грешки.Ако нямате мултицет за 5 лв,то закачете един светодиод за 20 ст. и вижте след като е изгаснала колата и се закачи светодиода при въртене на стартер мига ли.Ако мига значи не е той и спестявате 35 лв за диагностика и 60 лв за смяна.Успех!!iakvvu написа:А не се ли замисляте че момента на сипване на другото гориво може просто да съвпада с началото на проблемите с датчика? И още нещо...Колко колеги в подобни теми вече казаха че при този проблем на някой им гасне колата а на други не.На мен лично не ми гаснеше,както и факта с индикацията...Напълно нормално е да свети дюзата след като има проблем със запалването.Светеше и при мен докато не можеше да запали,а като изстинеше въртя,пали и изгасва.Колегата да го сменя и поне да го елеминира като причина.С лутане по въпроса и подхварляне няма да го открием ей така.
Коментар
-
Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Не мога да разбера защо спориш,а не вземеш да провериш на практика това за което се говори дали е верно.Прост опит направи и тогава спори.И ако опита ти излезе неуспешен,тогава да започнеме да се запознаваме с индуктивни и капацитивни вериги и елементи.iakvvu написа:Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!
Коментар
-
Сега ти препрочетох поста и трябва да кажа,че такъв случай до сега не съм констатирал.Винаги е имало прекъсване на веригата и отчетено омическо съпрот. безкрайност.Даже от любопитство един път направих следния експеримент:в съд с вода и термометър започнах да загрявам като съм свързал мултицет към датчика.Когато температурата му стигна 75 градуса съпротивлението от нормално стана безкрайност.Това е причината да гасне колата.Не изключвам и това което ти си констатирал,но го причислявам към частен случай.При твоя случай би трябвало омическото съпротивление на датчика да е значително по ниско от нормалното.iakvvu написа:Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.Поради тънкоста на проводника му и поради редица други фактори се напуква лаковото покритие на проводника и от там се получава укъсяване на част от намотките в датчика,тъй като той си е обикновен индукционен датчик.Съответно се променя и индуктивното съпротивление на системата и от там формата на импулса,която е неразбираема за контролера.
Коментар
-
В датчика няма никави малки и голями елементи.Отворете и разгледайте.Обикновен индуктивен датчик-бубинка с определен брой намотки с определена дебелина на жицата върху феритна сърцевина.Всичко останало е предположения и заблуждения.Някой може да изкара,че има вътре и някоя интегрална схема или даже микрокомтролер.lubomm написа:ами и да го разрежеш нищо няма да видиш просто малки елементи и са запълнени със смола (не се отваря сменя се )
Коментар
-
Ако приемеме,че това е верно което твърдиш това значи че колата няма да пали нито топла,нито студена.А неможе да запали и като позагрее да прекъсне.Разглеждания случай не е такъв.iakvvu написа:Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.Поради тънкоста на проводника му и поради редица други фактори се напуква лаковото покритие на проводника и от там се получава укъсяване на част от намотките в датчика,тъй като той си е обикновен индукционен датчик.Съответно се променя и индуктивното съпротивление на системата и от там формата на импулса,която е неразбираема за контролера.
Коментар
-
Колега Хаджов, наистина много знаеш и ме кефят 98% от написаните от теб неща, но мисля в поне още 5 теми аз и различни други колеги писахме, че при проблм с този датчик автомобилите ни не гаснеха, а само отказваха да запалят при топъл двигател.Поздрави.Stefan Hadjov написа:Не мога да разбера защо спориш,а не вземеш да провериш на практика това за което се говори дали е верно.Прост опит направи и тогава спори.И ако опита ти излезе неуспешен,тогава да започнеме да се запознаваме с индуктивни и капацитивни вериги и елементи.iakvvu написа:Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!
Коментар
-
Не съм чел тези 5 теми или не си спомням,но случая е същия.Като е работил двигателя и спреш,температурата на датчика продължава да се покачва независимо че си спря.Тогава датчика прекъсва и няма палене-съвпадение на същия случай.Това което е описъл колегата iakvvu е друг.В случая не може да има палене нито студен,нито топъл.Защото това което той твърди че се е случило с датчика е трайно явление и не е във функция от температурата на двигателя.И на теб поздрави.Airfan написа:Колега Хаджов, наистина много знаеш и ме кефят 98% от написаните от теб неща, но мисля в поне още 5 теми аз и различни други колеги писахме, че при проблм с този датчик автомобилите ни не гаснеха, а само отказваха да запалят при топъл двигател.Поздрави.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар