Здравейте колеги,днес на бензиностанциата като сипах след като запалих колата забелязах че нямам хидравлика и като отворих капака пистовият ремък беше изхвърлен.Закарах я на един близък сервиз да го сложат и човека каза че проблема е в оптегача и ролката а тях ги бях сменил преди 1 месец чисто нови затова я закарах при един друг човек който твърди че е шайбата на хидравличната помпа щото имала луфт и лагерчето и било заминало.И според него оптегача и ролката са си били наред.Така че ако някой може да ми помогне и да ме насочи от какво го изхвърли много ще съм му благодарен.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с пистов ремък
Collapse
X
-
Аз съм писал поне 4 теми за моят прословут пистов ремък....ето я и последната http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=41469Честно казано първият път проблемът ми беше подобен - ремъка н есе скъса, а просто част от него се откъсна....оказа се демпферната шайба - деугият път като го късах ми блокира лагера на обтегача, а съвсем скоро сменях отново демпферната шайба, че чукаше яко и ме беше страх да не ми изхвърли поредният ремък.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
А моят горчив опит показа че един елемент от тази цялата система: пистов ремък-обтегач-паразитна-алтернатор-демпферна шайба-компресор-хидравлика , ако не е наред, то проблемът се пренася веднага върху останалите, като обикновено го изяждат най-слабите елемнти - демпферна, и обтегач може би. Adrenallin - а лампата на таблото за незареждане на акумулатора не е ли светела? Ако не си я видял да свети, обърни внимание и на този проблем. Иначе един съвет от мен - винаги хвърляй поглед на таблото 5 секунди след запалване.
Коментар
-
Колега при мен нищо не чука или нещо от сорта няма шумове и не се е късал ремъка просто го изхвърли като я запалих отдеве и наблюдавах ремъка не играе върти си иделано.Geraka написа:Аз съм писал поне 4 теми за моят прословут пистов ремък....ето я и последната http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=41469Честно казано първият път проблемът ми беше подобен - ремъка н есе скъса, а просто част от него се откъсна....оказа се демпферната шайба - деугият път като го късах ми блокира лагера на обтегача, а съвсем скоро сменях отново демпферната шайба, че чукаше яко и ме беше страх да не ми изхвърли поредният ремък.Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
-
И при мен първият път нямаше никакви признаци на повреда - нито виене нито чукане...просто както си карах и половината ремък се скъса
....преди да сменя демпферната шайба сложих друг и на пръв поглед нямаше нищо,но за около 20-30км скъса и него....
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Аз ще допълня винаги едното око по време на движение да гледа уредите по таблото.ogi28b написа:А моят горчив опит показа че един елемент от тази цялата система: пистов ремък-обтегач-паразитна-алтернатор-демпферна шайба-компресор-хидравлика , ако не е наред, то проблемът се пренася веднага върху останалите, като обикновено го изяждат най-слабите елемнти - демпферна, и обтегач може би. Adrenallin - а лампата на таблото за незареждане на акумулатора не е ли светела? Ако не си я видял да свети, обърни внимание и на този проблем. Иначе един съвет от мен - винаги хвърляй поглед на таблото 5 секунди след запалване.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колко играе тази шайба на помпата да не се окаже после ,че не е от нея и да сменяш помпа ей така.Adrenallin написа:И така проблема се оказа че е в хидравличната помпа понеже шайбата и играе и изхвърля ремъка при запалване сега ми предстои смяна на помпата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мойта играе повече даже и има лек теч но при 2 майстори я карах и двамата ми казаха че в това е проблема защото ремъка го изхвърля само при палене тази шайба правила по-големи вибраций и такива некви неща.Но наистина като я хванах почти във всички посоки се мърда а маслото в хидравликата е яко църно.Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
-
. Колега веднага ти казавам колко струва.Чисто нова помпа ОРГИНАЛНА е 568 лв.Аз си я намерих за 70 лв. втора ръка от същия модел като моя,смяната е 80 лв. по принцип но имам човек който ще го направи за без пари.tyson написа:Пиши после колко ти е излязло всичко поотделно, да имаме хабер.Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
-
Ами колега всичко друго ремъка,ролките оптегача е здраво и е смененео преди месец два единственото което играе е шайбата на хидр. помпа а за да спре да играе трябва да се смени цялата помпа имало некаде дето ги оправат и рециклират но после пак давали проблеми.Просто невиждам от какво друго може да се окаже.Tornado написа:Колко играе тази шайба на помпата да не се окаже после ,че не е от нея и да сменяш помпа ей така.Adrenallin написа:И така проблема се оказа че е в хидравличната помпа понеже шайбата и играе и изхвърля ремъка при запалване сега ми предстои смяна на помпата.Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар