Здравейте колеги.Вчера се случи следносто с мойто возило:Прибирам си се вчера вечерта от лекции, кисна си час и половина нормално в задръстването, колата ми нормално загрява, включва се перката на радиатора и си върти. До тук всичко ОК. Та паркирам си аз колата пред блока, температурата на двигателя вече си е спаднала на нормално ниво, но перката продължава да върти. Сменям си бушона на късите светлини, тъй като за деня ми изгоряха 2 бушона и тръгвам да се прибирам, а перката на радиатора продължава да върти. Двигателя вече студен, ама перката не спира. Проверих бушона на въпросната перка и в момента в който го извадих за да видя дали не е изгорял и той и перката спря. Реших да запаля колата, за да поработи малко и да загрее, за да видя дали ще се включи отново обаче нъцки! Лампата на подгревателните свещи изобщо не светна, но за сметка на това лампата CODE си свети и не изгасва, следователно колата не иска да пали. С баща ми започнахме да замерваме тоците по колата и установихме че на 2 от бушоните в двигателя им се губи минуса. От там се насочихме към главното табло с бушоните (онова от ляво под волана), проверихме за 10ти път всички бушони и накрая демонтирахме цялото табло (тъй като преди време баща ми на неговата кола имаше подобен проблем и се оказа че блока е заминал). Разглобихме целия блок на основни части, за да видим дали не е от него проблема, но не е. Всичко си му е ОК. Та колеги моля Ви помагайте. От какво може да се е получило това и евентуално как може а се оправи? Възможно ли е контактният ключ да се прецакал и от там да ми прави тия мизерии?Благорадя Ви предватително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунтото. Не иска да пали.
Collapse
X
-
Не може да се губи минуса на предпазителя.Предпазителите са само на положителният полюс и ако на един предпазител има и (+) и (-) става лошо за предпазителя и за инсталацията,ако издържи предпазителя.Това за въртенето на перката на радиатора-провери за залепнало реле,което управлява перката и другото което ме съмнява е дали имаш достатъчно охладителна течност в системата.А за лампата за кода,мисля че една диагностика може да даде най добре отговор на нещата.Ако минеш такава пиши какви са резултатите.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Колега, няма как да мина на диагностика, защото мойто возило няма компютар. Утре ще я карам да ми проверяват цялата ел. система, защото проблема или е там или е в контактния ключ (което ще е по-добрия вариянт). Охладителната течност си я държа винаги на ниво и я проверявам минимум по 3-4 пъти на седмица, както и маслото . Това с въртенето на перката мисля че е по-скоро последствие от това, което стана сега, а не отделен проблем.Отностно предпазителите, проверил съм всеки един препазител в колата поне по 5 пъти и със сигурност не идва от там проблема. Днес цял следобяд замерям тоци по колата, проверявам за слаби или лоши връзки, за замасяване и т.н и т.н. и най-странното е че всичко изглежда да е здраво. А от къде всъщност става това не знам Yellow_Flash_Colorz_PDT_21Благодаря че се отзовахте на проблема ми, ако имате още някакви идеи ще се радвам да ги споделитеiakvvu написа:Не може да се губи минуса на предпазителя.Предпазителите са само на положителният полюс и ако на един предпазител има и (+) и (-) става лошо за предпазителя и за инсталацията,ако издържи предпазителя.Това за въртенето на перката на радиатора-провери за залепнало реле,което управлява перката и другото което ме съмнява е дали имаш достатъчно охладителна течност в системата.А за лампата за кода,мисля че една диагностика може да даде най добре отговор на нещата.Ако минеш такава пиши какви са резултатите.
Fiat Punto 1.7TD
Mazda 626 2.0
Fiat Croma 2.4 Multijet
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар