Смених го този керлив регулатор но се оказаче не е от него.Дано някой да ми помогне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна ми червената дюза на таблото
Collapse
X
-
u_bo
на мен ми изглежда , че яко те къпят.пиши ми на скайп е събота - може да измислим нещо - скайпа ми е в профилаinflammable77 написа:Знам само,че трупа грешки,трият ги и пак се получават но какви са не знам.
Коментар
-
100% съм сигурен че е помпата за високо налягане.Минах по тоя път преди една година.Започнах с дюзи после регулатор и докато не си направих помпата промяна нямаше,не се занимавай с "майстори" ами вземи си направи помпата.inflammable77 написа:Смених го този керлив регулатор но се оказаче не е от него.Дано някой да ми помогне.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
Колега как я направи помпата .....какво смени ,колко парици излезе ремонта и в кои сервиз ,благодаря предварително2she написа:100% съм сигурен че е помпата за високо налягане.Минах по тоя път преди една година.Започнах с дюзи после регулатор и докато не си направих помпата промяна нямаше,не се занимавай с "майстори" ами вземи си направи помпата.inflammable77 написа:Смених го този керлив регулатор но се оказаче не е от него.Дано някой да ми помогне.
Коментар
-
Aбе човека не е виновен.Предполагам,че някой майстор му е казал,че на всяка дюза си има помпа.Нещо подобно на другата тема дето са му казали че колата не пали защото и четирите дюзи са му запушени /точната думичка беше "спекли"/.specialista написа:Ами човека пише че колата му е JTI-що да няма на всяка дюза помпа.От доста време само преглеждам темите из форума и не мога да намеря къде да се включа.Имам чуството че съм в друго измерение!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар