Колата е 2002г ,изчетох всички теми и всички възможни проблеми и няма .Диагностики,клапан на помпа-нов,датчик колянов вал-нов,не смучи въздух,компресия-перфектна,налягане на поткачващата помпа 3,6бара ,на бутане пали на четвърт оборот и върви като самолет,пръскам спреи в смукателния колектор пак пали .Ако някои има идеи да казва ,ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ фиата непали 1,9жтд
Collapse
X
-
Да има логика.Проверете налягането на горивото.А дали проблема не отива към помпата в резервоара???ogi28b написа:Eeee, като ти направиха диагностика, не видяха ли дали има и какво е налягането в общата тръба? Така както си тръгал да сваляш всичко от работеща кола, ако свалиш и 4 инжектора, и пробваш с тях... Според мен не са ти направили никаква диагностика, а само са проверили дали има грешки
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ фиата непали 1,9жтд
Ще се опитам ако не друго поне да не разсмивам публиката с глупости.Ще почна с въпроси -Има ли значение колата дали е топла или студена?В смисъл всеки старт ли и е труден или невъзможен?Има значение.Идеи имам,само незнам кога ще стигнем до истината с лавчета в форума.Ще помоля да направиш проверка на температурния датчик който дава инфо. на компа.Говоря за различна от неодходимата порция гориво-първи вариант.Проверка на налягането в рейката това вече трябват диагностични прибори,и те се намират когато човек е на зор.Най лошия вариант е проблем в дюзите(най-скъп) да съм по-точен.Ще го обясня просто зада стане по-ясно.В дюзите има вграден клапан който се управлява от електро магнит.С работата си през годините колкото и да не ни се иска са настъпили износвания и този клапан вече не затваря достатъчно добре т.с. пропуска горивото в посока към излишното.За беда по тази причина спада налягането в рейката и то не е в състояние да отвори разпръсквача.Тук вече идва и лошата новина това изделие(клапана) не се предлага от Бош.Значи искам да стане ясно че по никакъв начин не говорим за самия разпръсквач.Електро магнита разрешава да има впръскване обаче в дюзата няма налягане което да преодолее пружината на разпръсквача и съответно да се случат нещата.Това е най-лошата дигноза която може да излезе. Искрено се надявам да си оправиш колата по-скоро и по-ефтино! Успех!!!perekip написа:Колата е 2002г ,изчетох всички теми и всички възможни проблеми и няма .Диагностики,клапан на помпа-нов,датчик колянов вал-нов,не смучи въздух,компресия-перфектна,налягане на поткачващата помпа 3,6бара ,на бутане пали на четвърт оборот и върви като самолет,пръскам спреи в смукателния колектор пак пали .Ако някои има идеи да казва ,ще съм много благодарен.
Коментар
-
налягане на подкачващата помпа 3,6 бара на входа на нагнетателната,когато започна да въртя гнпто прави 70бара ако пръсна какъв да е спреи колата пали веднага и налягането отива на 300бара и в зависимост от оборотите расте до към 1200-1300бара.И няма значение колата дали е топла или студена .Правих всички замервания на фиат добло със същия мотор и няма нито един показател които да е различен освен че доблото пали и заминава а пунтото не псли.Породавяме не само коли...
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар