Колата е 1.9 JTD 2000 година.Студена пали без проблем, но когато е хубаво загряла върти, но не пали.Някой колега сблъсквал ли се е с този проблем?Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 JTD топла не пали
Collapse
X
-
Не е датчик на Хол. Цената му е 56лв. Сменя се за 10минути и 5лв за майстор.emzo написа:По-скоро не. А тоз датчик на Хол е като консуматив за JTD.vin_d написа:тва ли еSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Обикновен индукционен датчик.Сърцевина с намотки от много тънък проводник.Принципа на датчика на Хол е различен от заложеният тук.ogi28b написа:А чий е , ако не е на Хол ?jenshen73 написа:Не е датчик на Хол.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
И като иде какво? Диагностиката не е всеможеща. Имах точно същите симптоми и на диагностиката не излезна никаква грешка. Едва след като смених датчика на запалването на коляновия вал, едва тогава се оправиха нещата с паленето на топла кола.kombito-tdi написа:отиди на диагностика всичко друго е гадаене
Коментар
-
пич това че си попаднал на толкова можещи маистори си е твои проблемнямам вьзможност да ти обяснявам как трябва да протича една диагностика само за твое сведение непаленето топла може сьщо да е от дюзи помпа регулатор и много други нещатунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Този датчик:http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1не излиза като записана грешка.Щом Examiner-а не го вижда, не виждам кой диагностик ще прочете записана грешка тогава.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
"Пич", ако според теб екзаминера на официален Фиат сервиз е скапан и майсторите са им скапани, то къде отиваш ти, може би? Нали се сещаш, че този датчик може да подава сигнали, но неправилни, като по този начин никаква грешка няма да запише, просто няма да пали. И да, след смяната му по мое изрично настояване проблемът вече не съществува.Успех!kombito-tdi написа:пич това че си попаднал на толкова можещи маистори си е твои проблемнямам вьзможност да ти обяснявам как трябва да протича една диагностика само за твое сведение непаленето топла може сьщо да е от дюзи помпа регулатор и много други неща
Коментар
-
Диагностиката ще е излишен разход на парички при положение че всички сме единодушни за проблема.100% е датчика на коляновият вал,така че няма смисъл да се надприказваме.Колегата да го сменя и да затваря темата.Преди да сменя моя бях на диагностика и не ми излезе никаква грешка свързана с този датчик.Само грашка с APP.Майстора каза като изгасне тогава ела.Да,бе,да...С лаптопа и мултицета на двигателя и така го хванах.Диагностиката в случаят е излишна.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар