Някой от форума притежава ли такова Браво? Интересуват ме доста неща ... но сега ми излиза един въпрос за 6та скорост ... къде е прекъсвача на 6та ... дали е като при Опел с този мотор ... там е на 4000об точно при максималната мощност ... и скорост около 130 мили/час, което е около 210км/ч Интересува ме защото искам кола с този мотор, но няма да я чипвам, а мисля да ползвам услугата на фирмата от линка:http://www.diesel-performance.co.uk/...9+JTD+Multijet От 150 коня на 206 коня и 430нм ... ихааа... гледах и някви дино графики.
От опел форуми в чужбина чета, че хората са мноооо доволни, но се дразнят на това, че има ограничител на 4000об на 6та ... та се чудих как е при Бравото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новото Браво 1.9 Multijet 150hp ... 6та предавка?
Collapse
X
-
резистор тунинг с малко по-готина кутийка, виж какво представлява в действителност един наистина работещ такъв: http://cement1000.hit.bg/Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
-
има такова Браво във форума - виж тази тема и питай тамhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16338в БГ ли живееш?по-добре ремап, има хора които ще го направят качествено205 к.с. ще му дойдат малко в повече...
Коментар
-
и аз съм гледъл ,че има вътре в кутийката пияна ама не съм подозирал ,че в пиятана има такава "смешка"simeon3000 написа:резистор тунинг с малко по-готина кутийка, виж какво представлява в действителност един наистина работещ такъв: http://cement1000.hit.bg/
Коментар
-
Re: Новото Браво 1.9 Multijet 150hp ... 6та предавка?
Няма как да няма ограничител.При конструирането си мотора е изчислен да работи до определен режим.Имам предвид всичко което се случва с механичните части и възли в двигателя.Колкото и да променяш софтуеърно динамиката идва един предел на натоварване.Всеки един чип тунинг прави всичко друго но не и да елеминира ограничението в оборотите,в противен случай може да се наложи да си търсиш карантии не двигателя извън него.Най малко ремъка се натоварва адски много.Аз имам същият проблем и обмислям варианти не да махна ограничението а да променя предавателното число на предавките.За сега имам разни идеи но не зная кога ще видят бял свят.Предполагам че и теб те дразни това че ще е над 200 коня а максиманата и скорост ще остане същата.Това е заради фиксираното предавателно число заложено в скоростната кутия.Трябват ти по дълги скорости.MaXo написа:Някой от форума притежава ли такова Браво? Интересуват ме доста неща ... но сега ми излиза един въпрос за 6та скорост ... къде е прекъсвача на 6та ... дали е като при Опел с този мотор ... там е на 4000об точно при максималната мощност ... и скорост около 130 мили/час, което е около 210км/ч Интересува ме защото искам кола с този мотор, но няма да я чипвам, а мисля да ползвам услугата на фирмата от линка:http://www.diesel-performance.co.uk/...9+JTD+Multijet От 150 коня на 206 коня и 430нм ... ихааа... гледах и някви дино графики.
От опел форуми в чужбина чета, че хората са мноооо доволни, но се дразнят на това, че има ограничител на 4000об на 6та ... та се чудих как е при Бравото.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ми множко си е. Тея неща дето ги пишат в сайтовете че ей така дигаш 50-60 коня не са много така. Оги делтата е с две турбини и затова сток вади 190 коня.Иначе новия софт наистина дига конете, ама повечето мапери бая прекаляват с рекламата. Истината е по средата някъде.животновъд написа:206 hp. !!! Не е ли малко множко за 1980сс?
Коментар
-
Delta 3 наистина е 190hp. но все пак е В-Турбо... Все пак мисля че доста се скъсява живота на мотора,но все пак, щом може защо да не е...! Както се казва - колкото повече толкова по-добре.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Re: Новото Браво 1.9 Multijet 150hp ... 6та предавка?
Абсолютно си прав и аз съм на това мнение.А пък за голямата мощност не е трудно да се изкара ей така стига да имаш пари и да знаеш как.iakvvu написа:Няма как да няма ограничител.При конструирането си мотора е изчислен да работи до определен режим.Имам предвид всичко което се случва с механичните части и възли в двигателя.Колкото и да променяш софтуеърно динамиката идва един предел на натоварване.Всеки един чип тунинг прави всичко друго но не и да елеминира ограничението в оборотите,в противен случай може да се наложи да си търсиш карантии не двигателя извън него.Най малко ремъка се натоварва адски много.Аз имам същият проблем и обмислям варианти не да махна ограничението а да променя предавателното число на предавките.За сега имам разни идеи но не зная кога ще видят бял свят.Предполагам че и теб те дразни това че ще е над 200 коня а максиманата и скорост ще остане същата.Това е заради фиксираното предавателно число заложено в скоростната кутия.Трябват ти по дълги скорости.MaXo написа:Някой от форума притежава ли такова Браво? Интересуват ме доста неща ... но сега ми излиза един въпрос за 6та скорост ... къде е прекъсвача на 6та ... дали е като при Опел с този мотор ... там е на 4000об точно при максималната мощност ... и скорост около 130 мили/час, което е около 210км/ч Интересува ме защото искам кола с този мотор, но няма да я чипвам, а мисля да ползвам услугата на фирмата от линка:http://www.diesel-performance.co.uk/...9+JTD+Multijet От 150 коня на 206 коня и 430нм ... ихааа... гледах и някви дино графики.
От опел форуми в чужбина чета, че хората са мноооо доволни, но се дразнят на това, че има ограничител на 4000об на 6та ... та се чудих как е при Бравото.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар