Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГНП Bosch проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    М дааа. Понякога и така става. Аз за една изпаднала скоба на жилото на газта, бях дигнал форума на главата си и обиколих три сервиза. Бе не вървеше тая кола и не вървеше. То не бяха диагностики и проби. Накрая като почти се бях решил да свалям попмпата и го видях че се е измъкнало. Интересно че и в три сервиза ми казаха, че не могат да помогнат и че всичко било наред.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #17
      Ако излезе че е дърпала въздух значи си лъгал не само нас ами и себе си че всичко ме наред.Това с прозрачния маркуч на входа на ГНП го говоря от две години и нека си вдигнат ръцете тези дето са чули и на практика приложили и проблема си решили.

      Коментар


        #18
        Е не съм искал никой да лъжа, просто понякога имайки предвид фактите се заблуждаваме , или нещо недоглеждаме. Така или иначе днес смених въпросния маркуч и пак същата работа. Даже искарах сондата да проверя, но и тя беше сравнително чиста. Вече почна ми писва и накрая ще я дам за старо желязо.
        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

        Коментар


          #19
          Избора е изцяло твой.Мен също много ме е ят когато се наложи да сменя нещо по колата т.с. да дам някой лев,но какво да се прави като нямаме възможност да ги избираме по цвят така ще е . Поздрави!

          Коментар


            #20
            Колега извади мъркуча от смукателните колектори на турбото,така че да елиминираш турбото като фактор за доставчик на въздух.Просто колата да си смучи сама.И още нещо...Провери дали са добре стегнати тръбичките за нафтата към дюзите на самата помпа.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              И това го пробвах все същото, а за тръбичките добре са стегнати , пък и няма теч на гориво. Както и да е повече няма ви занимавам. Благодаря за съветите на всички които се включиха
              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

              Коментар


                #22
                Проблема ми е бил наистина това маркуче преди горивния филтър и е възможно да е вземала въздух и от едно счупенои коляно , което е на корпуса на сондата. Лошото е че майстора, на който си поверих помпата я е прецакал и сега тече нафта от оста. Някой може ли да ми препоръча добър сервиз за помпи, щото повече при тоя не отивам да не е прецака тотално./ пък може и да е прецакал/
                Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                Коментар


                  #23
                  Ми до Ямбол не е знай колко далече. Той колегата ти писа.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #24
                    Tihomir78 написа:
                    Проблема ми е бил наистина това маркуче преди горивния филтър и е възможно да е вземала въздух и от едно счупенои коляно , което е на корпуса на сондата. Лошото е че майстора, на който си поверих помпата я е прецакал и сега тече нафта от оста. Някой може ли да ми препоръча добър сервиз за помпи, щото повече при тоя не отивам да не е прецака тотално./ пък може и да е прецакал/
                    Koлега,колко пъти ти се обясни да си туриш прозрачен шлаух на входа на помпата.Но ти си знаеш по принципа проба/грешка.Ако си беше турил такъв шлаух щеше веднага да отчетеш наличието на въздух и експериментите ти да приключат.Обратната ти нафта се е превърнала в обратен въздух.

                    Коментар


                      #25
                      Никой не е всезнаещ пък и нали така се учим от грешките си. Пък и досега никога не ми се е случвало изведнъж да почне да дърпа въздух. Колега то Ямбол наистина не е далече ама ми се искаше направо да закарам колата. Пък дотам ангренажа ще го окъпя с нафта . Ама ще трябва пак да тренирам сваляне на помпа.
                      Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                      ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                      Коментар


                        #26
                        Помпата отпред има семернг.Не е ефтин ако се имат предвид размерите му.Да не те е излъгал господ да сложиш такъв от автоматична пералня.По размер ще го намериш но по качество НЕ.

                        Коментар


                          #27
                          Е аз мислех да я карам на майстор да ми я смени, само да уцеля наистина майстор да е.
                          Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                          ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                          Коментар


                            #28
                            Значи закарах помпата на майстор, смени ми тази семерина, смени ми и втулката, имало теч и от клапана за гасене и него сменил човека. Поставих я и сичко точно , отново съм в движение. Само трябва да отида да ми направят точна центровка на помпата, че има някаква малка разлика спрямо преди. След доста главоблъсканици отново съм на "пистата". Още веднъж благодаря на всички колеги които се включиха и по този начин много ми помогнаха.
                            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                            Коментар

                            Working...
                            X